XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Had het al gevraagd maar wss heb je eroverheen gelezen. Op hoeveel eiwit en vet zit je momenteel?

En?

Virgin muscle is altijd leuk :D
Ging prima, enkel even de v-bar pull down. Wanneer ik klaar was met de oefening vieze spanning op de injectieplaats maar nu is het voor het grootste gedeelte weggetrokken :p ga nu dus m'n 1ml dagen in de chest zetten maybe over paar weken zelfs de schouders proberen :D

Vandaag rug en biceps gedaan. Geweldig die dagelijkse veranderingen! Na 1 oefening stond ik helemaal onder de aders, van m'n schouders tot m'n onderarmen echt geweldig om te zien. Ook de tren look is langzaam aan het opkomen delts traps krijgen langzaam die 3D look terug. Ziet nog een stuk heftiger uit tijdens het cutten! Moet echt kijken dat ik die vasculairiteit krijg vastgelegd, moet dit met jullie delen :p. Aders op de buik beginnen ook te komen. Pomp tijdens trainen lijkt ook elke keer weer beter te zijn.

Ik hou jullie op de hoogte!

Show us some veins pics :cool:

Heb je eigenlijk lang moeten wachten op je bestelling? Ik liet me vertellen ongeveer een week?

Heb je eigenlijk lang moeten wachten op je bestelling? Ik liet me vertellen ongeveer een week?
6 dagen en hij was binnen. Was alleen geen Bericht van we bezorgen vandaag iets. Gelukkig was ik net thuis! Was goed verpakt dus over de bezorging hoef je je echt geen zorgen te maken.

Ging prima, enkel even de v-bar pull down. Wanneer ik klaar was met de oefening vieze spanning op de injectieplaats maar nu is het voor het grootste gedeelte weggetrokken :p ga nu dus m'n 1ml dagen in de chest zetten maybe over paar weken zelfs de schouders proberen :D
Kan je gewoon iedere dag (bv zoals jij tren a en mast p in chest
) dezelfde spier pakken in principe? Om te injecteren.

Kan je gewoon iedere dag (bv zoals jij tren a en mast p in chest
) dezelfde spier pakken in principe? Om te injecteren.
Zou idd kunnen, maar voel hem nu toch nog wel zitten. Alsof ik een goeie chest training heb gehad en flinke spierpijn ervan heb (vooral de rek zeg maar). Zal we de virgin muscle zijn. Gear ligt ook niet bij mij thuis en is best wel onhandig iedere dag erheen te gaan :p

Zal ongetwijfeld dat zijn ja! Ik ga voorlopig niet op korte esters maar mij lijkt rechter/linker chest en kuiten afwisselen ideaal met slin voor de 1-2mls. Boven de 3ml gewoon in quad.

Zal ongetwijfeld dat zijn ja! Ik ga voorlopig niet op korte esters maar mij lijkt rechter/linker chest en kuiten afwisselen ideaal met slin voor de 1-2mls. Boven de 3ml gewoon in quad.
Chest is ideaal! Echt goed dat ikke daarmee kwam. Ik heb bij de nieuwe bestelling ook 45*25mm naalden besteld dus wie weet wordt het niet alleen de chest maar ook de delts. Dan kan ik de grote injects in de glute zetten en de chest en delts afwisselen voor de kleinere, super dus :D

Iemand die ook trestolone (ment) van mts heeft geprobeerd? Lijkt me een sterk goedje wat je zo leest
sorry voor topic hijack

Iemand die ook trestolone (ment) van mts heeft geprobeerd? Lijkt me een sterk goedje wat je zo leest
sorry voor topic hijack
Niet erg man! Ja, daar was ik dus ook heen het kijken. Lijkt me echt wat voor einde van een cut als je gaat recompen of in een bulk met wat test en deca ernaast:D

Niet erg man! Ja, daar was ik dus ook heen het kijken. Lijkt me echt wat voor einde van een cut als je gaat recompen of in een bulk met wat test en deca ernaast:D
haha en dan heb je ook nog die combo met methyltren! die mag je geloof ik max 3-4x per week zetten voor een periode van 3 weken haha

voor de die hard strength gains:D:D:D:D

Terug
Naar boven