MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Hou op man
haha en dan heb je ook nog die combo met methyltren! die mag je geloof ik max 3-4x per week zetten voor een periode van 3 weken haha

voor de die hard strength gains:D:D:D:D
Hou op, die site is niet gezond :p te veel lekkers. Kon zo weer een bulk cycle samen stellen...

Ben meer van de lange esters en daar hebben ze ook een mooie combi voor.

TEST CYPIONATE 100mg
TREN ENANTHATE 100mg
MAST ENANTHATE 100mg
TOTAL: 300mg per ML...

6-8ml per week en gaan :wave:

Trouwens hoe is het met je borst?

Ben meer van de lange esters en daar hebben ze ook een mooie combi voor.

TEST CYPIONATE 100mg
TREN ENANTHATE 100mg
MAST ENANTHATE 100mg
TOTAL: 300mg per ML...

6-8ml per week en gaan :wave:
8 ml per week dan moet je toch hard, keihard gaan haha :p maat van me gaat op deze combo over een aantal weken blasten met nog wat tren a als kickstart. Ik geloof hij ging op een 5ML per week. Vial is ook te zien op de pics die ik in de log heb geplaatst.

Trouwens hoe is het met je borst?
Voelt aan alsof ik spierpijn heb in m'n upperchest (plaats waar ik hem heb gezet) heb ook eens wat push-ups gedaan, je voelt de spot wel zitten maar het is niet zo dat het beïnvloed. Als ik een most musculair pose doe zie je wel de spot zitten waar ik heb gezet:p maar dat is anders ook wel met m'n glute en dat trekt binnen een aantal dagen weg. Alleen is het even kijken doe maandag waarschijnlijk chest en zondag heb ik de volgende 1ml inject zou dan eigenlijk de andere kant doen maar ben het twijfelen om dan toch even ergens anders te zitten omdat ik nog aan die kant virgin ben :p

Laatst bewerkt:
8 ml per week dan moet je toch hard, keihard gaan haha :p maat van me gaat op deze combo over een aantal weken blasten met nog wat tren a als kickstart. Ik geloof hij ging op een 5ML per week. Vial is ook te zien op de pics die ik in de log heb geplaatst.

5 ml/week is zeker oke. Hou mij op de hoogte hoe ie gaat als hij ermee bezig is.

Borst voelt normaal aan lees ik, spierpijngevoel is normaal en komt vooral door dat ze nog maagd zijn/waren :p.

5 ml/week is zeker oke. Hou mij op de hoogte hoe ie gaat als hij ermee bezig is.

Borst voelt normaal aan lees ik, spierpijngevoel is normaal en komt vooral door dat ze nog maagd zijn/waren :p.
Zal ik doen man, meld me wel als die begint! Ik maak me niet z'n zorgen om m'n borst voelt na een nachtje slapen al weer een stuk minder!

Vanmorgen weer abs + 30 min cardio en vanavond wordt er biceps, triceps, onderarmen getraind en misschien nog wat kuiten of hamstrings ligt eraan hoe ik me voel.

Gewicht zakt nog steeds naaronder terwijl m'n kracht gelijk blijft, perfect dus. Zal hier eind deze week weer een update van geven. Ben nu ook niet meer zo op kracht aan het trainen maar iets hoger in volume.

Zo staan m'n onderarmen er op het moment bij. Laat staan wanneer ik aan het trainen ben dan knappen de aders bijna uit mijn vel :p
image.jpeg

Laatst bewerkt:
Update:

Vandaag precies 2 weken bezig en ik ben 3 kilo kwijt. Voeding gaat vanaf nu af aan 200 kcals omlaag dus naar 3000 calorieën denk als ik nog langer op 3200 blijf dat ik stagneer. Blijf nog steeds 5 dagen kracht doen en 5 cardiosessies van een half uur.

Denk dat m'n vetpercentage nu echt wel op 8% zit. Buik, borst en biceps zijn al knetterdroog waarschijnlijk al onder de 8 maar hou nog voornamelijk vet vast op rug, benen billen en triceps.

Zie nu echt dagelijkse vooruitgangen in de spiegel, deze gebruik ik dan ook als leidraad, weegschaal zegt me alleen of ik goed op weg zit. Wil sowieso niet onder de 92 kilo komen. Kijken hoe we dat gaan aanpakken...
Misschien voor de vakantie gaan laden ofzo dat ik niet alleen ripped maar ook vol erbij sta iemand enig idee:D?

Bevindingen/bijwerkingen:
- torenhoog libido
- soms wat moodswings
- minder slaap/vaker wakker/zieke dromen
- trenlook
- keiharde spieren de hele dag door
- zieke vasculareit #googlemaps
- kracht blijft gelijk of stijgt een heel klein beetje ondanks de deficit aan kcals

Wat nog gaat komen:
Vanaf dat de korte esters eruit zijn gaat de Winstrol/anavar erin op 50/50mg. Vriend van me is nu bij a een jaar zelf aan het brewen en krijg van hem een Vial met tren e/tren a 200mg/50mg ben hier ook wel benieuwd naar. Zodra ik m'n doel van 6% bf heb gehaald ga ik denk ik de kcals langzaam uppen wil mijn vp absoluut niet laten oplopen maar wel zo vol mogelijk komen te staan en misschien nog wat LBM erop plakken. Misschien heeft iemand hier een idee bij, hoe ik dit het beste kan aanpakken, suggesties zijn altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Suggesties? Ik denk dat je voor het moment al vrij hard gaat dus weinig aan veranderen zou ik zeggen...

Als je voller wil staan ga je iets van bold nodig hebben. Misschien wat oxy maar met oxy heb ik geen ervaring.

Suggesties? Ik denk dat je voor het moment al vrij hard gaat dus weinig aan veranderen zou ik zeggen...

Als je voller wil staan ga je iets van bold nodig hebben. Misschien wat oxy maar met oxy heb ik geen ervaring.
Klopt wat je zegt, ga op het moment ook keihard. Shredded zal ik zeker komen te staan :p het is eerder dat ik massa verlies wil verkomen of bang ben plat te komen staan en daarom wil ik op tijd beginnen met recompen.

Bold is indd een leuk goedje om op te cutten dat heb ik vorig jaar gedaan en daar was ik zeer over te spreken, maar om dat nu nog eraan toe te voegen... Oxy ook eenmaal gehad niks maakt je zo vol! Maar ga op vakantie en daar zal echt wel zoutig gegeten worden en ook niet altijd volgens dieet en dan zal ik eerder opblazen van het vocht. Daarom lijkt het mij ook wijzer om al in week 8 te beginnen met kcals terug in te voeren zodat ik niet ineens een klap krijg op vakantie als ik een week vettiger en calorierijker eet..

Moet gewoon niet zo zeiken en moet even op gevoel verder gaan. Zal echt wel goedkomen als de winny/anavar er dalijk inkomen en maybe gaat de tren e nog wat worden geuppt.

Was meer de vraag van wat te doen met voeding.

Wat te doen met je voeding? Vooral genieten van je vakantie en lekker eten :D

Ik probeer op vakantie alleen wat te letten op de eiwitten. Dat ik genoeg binnen krijg. Verder lekker genieten en alles eten waar ik zin in heb [emoji16]

Ik probeer op vakantie alleen wat te letten op de eiwitten. Dat ik genoeg binnen krijg. Verder lekker genieten en alles eten waar ik zin in heb [emoji16]
Aaah dat komt wel goed, heb toch all inn dus daar word optimaal gebruik van gemaakt, neem ook een aantal zakjes eiwitpoederz mee voor post workout want in mijn hotel hebben ze een dikke gym en daar ga ik toch zeker wel eens een kijkje nemen:D op vakantie wordt het all you can see diet gevolgd :p

Oooh lekker bro! Ben jaloers [emoji15]

Oke toch besloten om m'n calorieën deze week met maar 100 te korten. Waarom? Ik blijf afvallen en de spiegel verbaasd me elke dag weer:p waarom gelijk 200 kcals als het goed gaat! Op rustdagen zit ik dan wel op 3000 kcals en op trainingsdagen 3100/3200 kcals. Hou jullie op de hoogte!

Oke toch besloten om m'n calorieën deze week met maar 100 te korten. Waarom? Ik blijf afvallen en de spiegel verbaasd me elke dag weer:p waarom gelijk 200 kcals als het goed gaat! Op rustdagen zit ik dan wel op 3000 kcals en op trainingsdagen 3100/3200 kcals. Hou jullie op de hoogte!
Ik ben voor 3e keer ziek in twee weken helpt ook goed met cutten. Volg je log ook maar eens :-)

Ik ben voor 3e keer ziek in twee weken helpt ook goed met cutten. Volg je log ook maar eens :-)
Aah balen man, kom je nog uit te kijken dat je geen spier gaat verliezen! Top dat je volgt, gaan nog leuke dingen gebeuren :D

Terug
Naar boven