Update:
Vandaag precies 2 weken bezig en ik ben 3 kilo kwijt. Voeding gaat vanaf nu af aan 200 kcals omlaag dus naar 3000 calorieën denk als ik nog langer op 3200 blijf dat ik stagneer. Blijf nog steeds 5 dagen kracht doen en 5 cardiosessies van een half uur.
Denk dat m'n vetpercentage nu echt wel op 8% zit. Buik, borst en biceps zijn al knetterdroog waarschijnlijk al onder de 8 maar hou nog voornamelijk vet vast op rug, benen billen en triceps.
Zie nu echt dagelijkse vooruitgangen in de spiegel, deze gebruik ik dan ook als leidraad, weegschaal zegt me alleen of ik goed op weg zit. Wil sowieso niet onder de 92 kilo komen. Kijken hoe we dat gaan aanpakken...
Misschien voor de vakantie gaan laden ofzo dat ik niet alleen ripped maar ook vol erbij sta iemand enig idee

?
Bevindingen/bijwerkingen:
- torenhoog libido
- soms wat moodswings
- minder slaap/vaker wakker/zieke dromen
- trenlook
- keiharde spieren de hele dag door
- zieke vasculareit #googlemaps
- kracht blijft gelijk of stijgt een heel klein beetje ondanks de deficit aan kcals
Wat nog gaat komen:
Vanaf dat de korte esters eruit zijn gaat de Winstrol/anavar erin op 50/50mg. Vriend van me is nu bij a een jaar zelf aan het brewen en krijg van hem een Vial met tren e/tren a 200mg/50mg ben hier ook wel benieuwd naar. Zodra ik m'n doel van 6% bf heb gehaald ga ik denk ik de kcals langzaam uppen wil mijn vp absoluut niet laten oplopen maar wel zo vol mogelijk komen te staan en misschien nog wat LBM erop plakken. Misschien heeft iemand hier een idee bij, hoe ik dit het beste kan aanpakken, suggesties zijn altijd welkom!