- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pump en vasculairiteit was super! Alleen merkte ik dat ik na de 3e superset oefening al begon op te branden. Begon platter te raken, toch nog even m'n trainingsschema afgemaakt en weer een 300 kcals op de crosstrainer verbrand.
nooit tevreden.
En den denk je bij jezelf hmm hier mag nog wel wat bij... dit moet nog wat strakker
Hahaha herkenbaar! Mensen die zeggen wanneer is het eens goed geweest? Wat... Genoeg geweest ik loop net warm, moet nog een flink pak massa bijZie dat je jezelf niet "opbrand" he...
Alles mag altijd ronder en massa op de juiste plaats is altijd welkom
Deze morgen na 30 minuten trainen deed ik ook effe men ruime shirt uit en stond ik er in een singletje verder te trainen. Die blikken elke keer zijn goud waard. Zo van WTFEn den denk je bij jezelf hmm hier mag nog wel wat bij... dit moet nog wat strakker
Never enough.

Was misschien inderdaad iets te veel van het goeie nu in de cut rug/chest supersetten maar ik dacht geef het eens een pogingZie dat je jezelf niet "opbrand" he...
Alles mag altijd ronder en massa op de juiste plaats is altijd welkom
Deze morgen na 30 minuten trainen deed ik ook effe men ruime shirt uit en stond ik er in een singletje verder te trainen. Die blikken elke keer zijn goud waard. Zo van WTFEn den denk je bij jezelf hmm hier mag nog wel wat bij... dit moet nog wat strakker
Never enough.

Normaal gesproken kreeg ik ze van m'n dealer, maar die is er mee gekapt. Ook wel eens bij daxtrio besteld en op aanraden van ikke deze keer bij praxisdienst.nl hier kom ik wel even mee vooruit en ook retegoedkoop!Lekker hoor, komt wel goed denk ik!
Waar bestel je die spuiten?
Normaal gesproken kreeg ik ze van m'n dealer, maar die is er mee gekapt. Ook wel eens bij daxtrio besteld en op aanraden van ikke deze keer bij praxisdienst.nl hier kom ik wel even mee vooruit en ook retegoedkoop!
Vind je ze niet goed dan? Vind ze wel chill, net 1 ml in de chest en 3,5 ml in de glute ging perfect.Die goedkope naaldjes van praxidienst hoeft ik alleen nooit meer. Vind die van bd lekker goedkoop en top.
Aah, ik zit nu ook met 25mm naaldjes maar deze zijn bruin. Op het begin dacht ik ook, moet deze m'n borst in haha? Maar ging echt soepel. Heb die blauwe indd ook op de site zien staan maar voor chest en schouders werden op de 45*25mm aangeraden glute uiteraard 30 of 40mm.Nee man, weet merk zo niet meer. Waren blauwe 25mm. Niemand aan wie ik ze gaf vond ze fijn. De bd bij daxtrio zijn gok ik ietsjes duurder,maar veel scherper. Als ze ook echt duurder zijn scheelt het bijna niks.
Klopt indd wat je zegt over de scherpte! Moest wel wat doorduwen in m'n glute maar was niet zo dat het pijn deed of vervelend aanvoelde maar snap wel wat je bedoeld.Nee man, weet merk zo niet meer. Waren blauwe 25mm. Niemand aan wie ik ze gaf vond ze fijn. De bd bij daxtrio zijn gok ik ietsjes duurder,maar veel scherper. Als ze ook echt duurder zijn scheelt het bijna niks.

Dat doen we zeker hahaha, zal binnenkort nog eens een foto van m'n buik plaatsen, daar is zich een hele landkaart op het evalueren. Best apart dat ik daar als eerste extreem droog word.Lekker die veins broo! Blijven knallen als een mallekomt helemaaaal goed !!