XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Godver! Vandaag voelde ik toch best wel het gebrek aan koolhydraten.. Liep gewoon als een zombie, alsof mn benen van cement waren en begon te trillen :p dacht eerst dat het van de tren kwam maar zodra ik wat carbs binnenkreeg weg was het :o

Vandaag voor de verandering eens rug en borst gesuperset. Super training het zweet gutste me naar de eerste oefening al over m'n lichaam en alles glimde :p pump en vasculairiteit was super! Alleen merkte ik dat ik na de 3e superset oefening al begon op te branden. Begon platter te raken, toch nog even m'n trainingsschema afgemaakt en weer een 300 kcals op de crosstrainer verbrand.

Sta nu denk ik wel al op een 8% andere schatten mezelfs al lager. Wat ik wel al heb gemerkt als je zo droog staat is dat je echt gaat kijken in de spiegel van "hier moet nog wat meer massa op, dat moet ronder dit moet zus en dat moet zo." god***domme blijft het toch verslavend :p nooit tevreden.

Laatst bewerkt:
Zie dat je jezelf niet "opbrand" he...

Alles mag altijd ronder en massa op de juiste plaats is altijd welkom :D

Deze morgen na 30 minuten trainen deed ik ook effe men ruime shirt uit en stond ik er in een singletje verder te trainen. Die blikken elke keer zijn goud waard. Zo van WTF :eek: En den denk je bij jezelf hmm hier mag nog wel wat bij... dit moet nog wat strakker :o

Never enough.

Deze morgen na 30 minuten trainen deed ik ook effe men ruime shirt uit en stond ik er in een singletje verder te trainen. Die blikken elke keer zijn goud waard. Zo van WTF :eek: En den denk je bij jezelf hmm hier mag nog wel wat bij... dit moet nog wat strakker :o

Never enough.
Hahaha herkenbaar! Mensen die zeggen wanneer is het eens goed geweest? Wat... Genoeg geweest ik loop net warm, moet nog een flink pak massa bij :p

Never enough.
Was misschien inderdaad iets te veel van het goeie nu in de cut rug/chest supersetten maar ik dacht geef het eens een poging:p

De bestelling met de nieuwe spuiten en naalden zijn ook binnen. Misschien zet die 45*25mm toch net iets makkelijker in de borst laat het jullie weten. Misschien dat de schouders ook nog een keer aan de beurt komen.

Heb nu ook Vial tren gekregen van een maatje die al een jaar zelf brewt. Mix van tren e en a dus hier ga ik ook een ml de week van zetten. Kleur ziet in ieder legit uit, echt goud bruin achtig nog een tintje donkerder als de mix tren a/mast p van MTS, hij verzekerde me in elk geval dat de gear goed gedoseerd was eerder te hoog dan precies 200mg/ml. Ben er zo achter of het echte tren is. Na 2 blasts met tren weet je wel of het goeie koek is...

Kuur ziet er nu als volgt uit
1-10 test e 600mg EW
1-10 tren e 600 mg EW
1-10 mast e 400 mg EW
1-4/5 mast p/tren a 400 mg EW
5-10 Winstrol/anavar 50/50mg ED

Bedoeling is de eerste 5/6 weken door te cutten tot een 6% bf (wil m'n lichaamsgewicht niet meer dan 2kg laten droppen). Daarna ga ik proberen m'n vetpercentage zo te houden maar toch nog wat LBM erop te plakken door m'n kcals op iets wat boven onderhoud te zetten op trainingsdagen en in een deficit of op onderhoud op rustdagen. Cardio gaat dan ook gewoon nog door alleen geen 5x pw. Op de doseringen hierboven en goeie gear zou dat echt geen probleem moeten zijn...

Vandaag gaan er weer
4,5 ml in:
1ml pro mt 200
1ml test e
1,5ml tren e
1ml mast e

Lekker hoor, komt wel goed denk ik!
Waar bestel je die spuiten?

Lekker hoor, komt wel goed denk ik!
Waar bestel je die spuiten?
Normaal gesproken kreeg ik ze van m'n dealer, maar die is er mee gekapt. Ook wel eens bij daxtrio besteld en op aanraden van ikke deze keer bij praxisdienst.nl hier kom ik wel even mee vooruit en ook retegoedkoop!

Normaal gesproken kreeg ik ze van m'n dealer, maar die is er mee gekapt. Ook wel eens bij daxtrio besteld en op aanraden van ikke deze keer bij praxisdienst.nl hier kom ik wel even mee vooruit en ook retegoedkoop!

praxisdienst.nl ... was die naam kwijt. Had daar ook een keer besteld. Volgens mij heeft praxisdienst.nl nog meer keuze en iets betere prijzen nog dan Daxtrio.

Praxis heeft heel veel keuze en de prijs is vrij laag + verzending gaat heel snel.

Die goedkope naaldjes van praxidienst hoeft ik alleen nooit meer. Vind die van bd lekker goedkoop en top.

Nee man, weet merk zo niet meer. Waren blauwe 25mm. Niemand aan wie ik ze gaf vond ze fijn. De bd bij daxtrio zijn gok ik ietsjes duurder,maar veel scherper. Als ze ook echt duurder zijn scheelt het bijna niks.

Nee man, weet merk zo niet meer. Waren blauwe 25mm. Niemand aan wie ik ze gaf vond ze fijn. De bd bij daxtrio zijn gok ik ietsjes duurder,maar veel scherper. Als ze ook echt duurder zijn scheelt het bijna niks.
Aah, ik zit nu ook met 25mm naaldjes maar deze zijn bruin. Op het begin dacht ik ook, moet deze m'n borst in haha? Maar ging echt soepel. Heb die blauwe indd ook op de site zien staan maar voor chest en schouders werden op de 45*25mm aangeraden glute uiteraard 30 of 40mm.

Klopt indd wat je zegt over de scherpte! Moest wel wat doorduwen in m'n glute maar was niet zo dat het pijn deed of vervelend aanvoelde maar snap wel wat je bedoeld.

Stukken minder last van m'n chest dan de vorige keer. Heb gister de andere kant ontmaagd maar met een 45*25mm naald vorige keer met een slin naaldje. Was wel echt flink doorduwen haha.

Lekker die veins broo! Blijven knallen als een malle ;) komt helemaaaal goed !!

Gister benen getraind, kracht is gewoon een klein beetje omhoog gegaan ten opzichte van vorige week. Haha geweldig, gewoon in en deficit, 5 x per week cardio en je kracht gaat vooruit... Must be that gooood tren:p
Die vieze trenlook blijft zich ook maak evalueren met te dag, m'n hele pens staat nu ook al vol met aders.

Vandaag wordt er schouders traps en armen geknald en afgesloten met cardio. Ben eens benieuwd hoe ik erbij sta, normaal gesproken is het ziekste op schouderdag!

Lekker die veins broo! Blijven knallen als een malle ;) komt helemaaaal goed !!
Dat doen we zeker hahaha, zal binnenkort nog eens een foto van m'n buik plaatsen, daar is zich een hele landkaart op het evalueren. Best apart dat ik daar als eerste extreem droog word.

Wat beviel je beter in je delt btw, slin of. 25?
Benieuwd naar die pics beest.. Je moet ons niet langer gek maken met die praat show that stuff :D

Terug
Naar boven