Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Oohnee! Delt zijn nog maagd ik zet nu de korte ester tren a/mast p in m'n chest met een .25 is niet veel verschil ten opzichte van slin naaldje maar ik prefereer liever de .25 naaldjes met normale 5 ml spuit dan hoef je niet zo te struggelen om precies 1 ml in dat slin spuitje te krijgen haha.

Haha i know man, ga eens kijken voor een juicy pic :p

Vorige week ook wat nieuwe naalden besteld en heb eens een andere maat genomen. 0.4x20 voor borst. Laatste keer dat ik in mijn schouder gezet heb kon ik twee weken mijn arm niet trainen. 1 ml test...

Vorige week ook wat nieuwe naalden besteld en heb eens een andere maat genomen. 0.4x20 voor borst. Laatste keer dat ik in mijn schouder gezet heb kon ik twee weken mijn arm niet trainen. 1 ml test...
Haha, laat dan maar zitten die schouders! :p word helemaal gek zou ik m'n training hierdoor negatief beïnvloed of sterker nog niet kunnen trainen.

image.jpeg

Abs atm. Nog een 2 procent en ze staan weer zoals vorig jaar.

Jaloers op je buik bro. Als ik dat wil dan heb ik geen vet meer op men kop staan denk ik :D

Hahahaha, moet je voorstellen m'n kop is nog vrij bol :o kaaklijn begint wel te komen maar god***domme het lijkt wel alsof al het vocht als eerst in mn gezicht gaat zitten.

Vandaag schouders en armen getraind en afgesloten met een half uur op de crosstrainer.

Kracht is precies gelijk gebleven! Zodra m'n trui uit ging en ik in m'n tanktop stond moest ik toch even twee keer kijken. Was echt een aparte look heb ik nog nooit zo heftig gehad! spijt dat ik hier geen foto's van heb genomen. Echt een abnormale trenlook, zweet liep aan alle kanten langs en na elke set liep ik voller en leken er wel strepen bij te komen. Lijk zelfs spiermassa bij te zijn gekomen en vetmassa kwijt te spelen of het is gewoon de trenlook ik weet het niet. Heb in iedergeval spijt dat ik niet eerder aan de gear van MTS ben geraakt, volgens mij heb ik voorgaande kuren altijd wel ondergedoseerde shit gehad...

Ga eens kijken voor wat onopvallende spots in de gym dat ik wat van mn fysiek krijg vastgelegd en met jullie kan delen!

t*ring man! Lijken wel boomwortels over je buik.
Wat een verschil in genen he, ik word echt als laatste droog op mijn buik, wanneer ik onder de 10% ga heb ik al echt een hele dunne ingevallen kop en krijg jk reacties uit mijn omgeving. Altijd hekel een aan [emoji28]

Wat een verschil in genen he, ik word echt als laatste droog op mijn buik, wanneer ik onder de 10% ga heb ik al echt een hele dunne ingevallen kop en krijg jk reacties uit mijn omgeving. Altijd hekel een aan [emoji28]

Stond vorige week op 9.6% en heb maar 2 abs.. tenminste die had ik voordat me buik weer constant vol zat haha.

Voordeel van een former fatboy zijn... -_-
Die buik van Strive4muscle.. dan moest ik tot een % of 4 gaan denk ik:p

Haha leuke reactie, maf hoe snel ik droog sta op m'n buik!

Stond vorige week op 9.6% en heb maar 2 abs.. tenminste die had ik voordat me buik weer constant vol zat haha.

Hhaha leuk deze reacties te lezen doet me goed.

Dit idd. Als ik mijn buik zo wil dan ga ik hééél laag moeten gaan :D

Dit idd. Als ik mijn buik zo wil dan ga ik hééél laag moeten gaan :D
Ja hee maf, krijg ook altijd grappige reacties vanuit m'n omgeving. Zelfs om de bulk als ik een iets wat bloated pens heb staan de blokken er nog vrij goed op en spot ik nog wel eens een ader, dan hebben we het wel over een 11-12%bf. Chest is ook heel snel droog echt striaitons van links naar rechts. Terwijl ik nu ps echt cuts begin te zien in m'n rug en benen... En daar moet echt nog wel wat vanaf! Om alles netjes in verhouding kwa droogte te hebben staan!

Top man die buik. Je gaat lekker hard!! Keep that shit up bro ! Die veins op de belly awesome haha!! Benieuwd naar de rest haha

Top man die buik. Je gaat lekker hard!! Keep that shit up bro ! Die veins op de belly awesome haha!! Benieuwd naar de rest haha
Meer zal komen, denk dat wanneer ik foto's van fysiek in de gym plaats ik echt wel reacties krijg van Damn typische trenlook :p huid, separaties en overall look heeft zich echt wel snel veranderd.

Meer zal komen, denk dat wanneer ik foto's van fysiek in de gym plaats ik echt wel reacties krijg van Damn typische trenlook :p huid, separaties en overall look heeft zich echt wel snel veranderd.

Niks beat die typische freaky trenlook bro! Goshh i miss that haja. Enjoy the ride man ;)))

Wow en ik dacht dat mijn buik stilaan ergens op begon te lijken. Goed bezig, ben wat jaloers :P

Hoe lang ben je nu met die tren van mts bezig?

Terug
Naar boven