Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Er bestaan ook kipkruiden zonder zout he. Kan je ook bij de appie kopen.
Grieks is heerlijk, haal hier weleens souvlaki ofzo. Kipfilet op een spies, heerlijk! Ik hou echt teveel van lekker eten [emoji28]
Ga ik eens voor kijken! Haha bij mij begint het nu ook langzaam na bijna 3 weken cutten:p

Haha dat dacht ik me ook zo:p

Tja altijd incline bp of flat bp beginnen begint m'n chest langzaam ook door te hebben. Ben de laatste aantal weken incline bp wel op een hele andere manier aan het doen. Veel wijder vastpakken en op de stretch focussen je zult zien dat je dan opeens veel minder gewicht kan pakken maar heerlijk die spierpijn de dag erna!

Incline pak ik ook niet mn top gewicht, liever wijder idd en langzamer.., voel je veel beter!

Ja dat vind ik wel hinderlijk met cardio trainingen man, ook met trappen lopen.., telkens helemaal buiten adem.
Cardio gaat het wel, is meer in rusttoestand. Bijvoorbeeld als ik naast m'n vriendin lig, dan lig ik wat te hijgen als een buffel:p

Ach, wij hebben ook wel eens ergens last van, gewoon schijt aan hebben man [emoji23]

Wederom heerlijke training gehad!

Rug, nek, kuiten en afgemaakt met 30 min cardio.

Liep weer heel snel vol tijdens trainen, aders staan nu ook al over de rug heen verspreid wanneer ik een lat spread doe. Ook totaal niet moe te krijgen! Zeker 6 rug oefeningen gedaan van 4-5 sets en kon nog doorblijven gaan. Blikken in de gym zeiden ook weer genoeg :p

Morgenvroeg check up mbt m'n lichaamsgewicht. Morgenavond wordt er gecheat zal m'n dieet erop aanpassen wat de spiegel / weegschaal aangeeft.

Spiermassa heb ik duidelijk 0,0 verloren. Zou eerder zeggen ik ben iets wat gegained.

Hou jullie op de hoogte!

Update:

Vanmorgen gewogen en ik blijf hangen. Er is nu 3,5 kilo af.

In de spiegel lijk ik stukken droger, sta er ook nog super vol bij en lijk een stuk massiever dan met 3 kilo lichaamsgewicht erbij:p maar ik denk dat dit mede komt door de trenlook. Als deze weggaat zal m'n bf rond de 8 zijn en we willen naar de 6.

Wat ga ik doen?
Vanavond is een dikke cheatmeal, dus hier zal ik altijd 1+ kilo schade aan overhouden wat vocht zal zijn. Weekend zijn mijn rustdagen waar ik de kcals op 2800 ga zetten. Vanaf maandag ga ik kijken of ik ze hier op laat staan of terug zet op 3000. Volgende week moet er toch minimaal weer 0,5 kilo vanaf!

Zo lekker chest en armen knallen!

Pre workout meal is naaronder:p
Gaan eens beginnen met die 10 sets cable flys en dan Benchen en nog wat afsluiten met dumbells of machines. Zal wel een insane pump worden.

Goed opwarmen met die flyes.

Train ze!

Chest/arms.., heerlijke dag[emoji7]

Haha wil echt nog eens samen beuken man. Herinner me ng die keer rug heb een week spierpijn gehad en zat toen op 400mg tren haha

Hoeveel oefeningen hadden we toen weeral gedaan ... hahahaha

Als men pols genezen is spreken we nog wel eens af!

Was echt een zieke workout!

10 sets cable flys
Bankdrukken
Incline hammer press
Machine flys
Push ups tot fail

Nog 3 triceps en 3 biceps oefeningen, 15 min buik en nog 30 min cardio. Was helemaal kapot.

Na de flys stond m'n chest zo vol, aders stonden er echt dik op. Kijken of ik komende week ergens in de gym een fotootje kan maken en dit met jullie kan delen :D

Kreeg ook veel opmerkingen op de gym vandaag! Of ik bezig was met wedstrijdvoorbereiding, dat ik met de dag droger ben het worden. Vriendin had zich gister ook verschrokken ze was nog eens meetrainen en ze vond het echt een heftig verschil met 2 weken terug:p

Ben net ps terug van uiteten meteen als post workout naar de Griek :p dacht die vasculairiteit kon niet erger haha!

Morgen eens kijken wat de schade is, ik ga sowieso dit weekend op 2800 kcals zitten omdat dit m'n rustdagen zijn en ik de schade van de cheatmeal zo min mogelijk wil maken. Vanaf zondag kijken hoe we ervoor staan en besluit ik of ik de kcals zo laag staan of weer verhoog naar 3000.

De flyes hebben hun doel bereikt zie ik. Dat bankdrukken erna zal ook wel lekker aangevoeld hebben...

Terug
Naar boven