MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Wow en ik dacht dat mijn buik stilaan ergens op begon te lijken. Goed bezig, ben wat jaloers :P

Hoe lang ben je nu met die tren van mts bezig?
2,5 week met tren a/mast p combo. Nog wat overblijfselen van tren e 400mg pw is er 1,5 week geleden ingekomen en sinds eergister nog 200mg tren e ( eigengebrewede gear van een vriend )

Daarom vind ik het wel sick als ik er nu al zo bij sta wil ik wel eens zien over nog eens 2,5 week.

t*ring die veins op je abs!!!! [emoji7]
Gruwelijk fysiek bro, je gaat hard

Ja doen! Altijd leuk foto's

Krijg net al door de tweede persoon deze week te horen dat ik best wel zwaar adem hahaha, must be the tren:o

Morgen ga ik trouwens eens ikke's workout uitproberen en beginnen met 10 sets cable flys eens even de chest een hele nieuwe prikkel geven!

Haha klinkt lekker en pijnlijk tegelijk!!
Haha dat dacht ik me ook zo:p

Tja altijd incline bp of flat bp beginnen begint m'n chest langzaam ook door te hebben. Ben de laatste aantal weken incline bp wel op een hele andere manier aan het doen. Veel wijder vastpakken en op de stretch focussen je zult zien dat je dan opeens veel minder gewicht kan pakken maar heerlijk die spierpijn de dag erna!

Haha dat dacht ik me ook zo:p

Tja altijd incline bp of flat bp beginnen begint m'n chest langzaam ook door te hebben. Ben de laatste aantal weken incline bp wel op een hele andere manier aan het doen. Veel wijder vastpakken en op de stretch focussen je zult zien dat je dan opeens veel minder gewicht kan pakken maar heerlijk die spierpijn de dag erna!

Nja heb ook me vaste chest routine bro
Altij bijna plat bp beginnen dan binnenkant dan bovenkant derna afmatten met kabels. Zou ook eens moeten switchen

Nja heb ook me vaste chest routine bro
Altij bijna plat bp beginnen dan binnenkant dan bovenkant derna afmatten met kabels. Zou ook eens moeten switchen
Ja, zo nu en dan is het eens goed op je spieren aan een nieuwe soort stress te laten blootstellen! Heb sinds kort ook een hele nieuwe splitt die ik nog ga finetunen voor wanneer ik ga bulken, met nadruk natuurlijk op zwakke spiergroepen. Elke spiergroep die ik deze week getraind heb heftige spierpijn aan, komt natuurlijk omdat m'n CNS zich hier nog niet op heeft aangepast:p

Vind het wel heel apart, word droger maar lijkt alsof ik nog vrij veel vocht vast houd. Merk het voornamelijk aan m'n gezicht, sok afdrukken rondom enkels. Zo absurd hoog is m'n zoutinname nou ook weer niet zit dagelijks rond de 3,5-5g zout. Drink z'n 5-6 liter water per dag, heeft iemand hier ervaring mee / tips?

Wat gebruik je nu dan precies per week?

Wat gebruik je nu dan precies per week?

Atm:

Test e 600mg pw
Tren a 400mg pw
Mast p 400mg pw
Mast e 400mg pw
Tren e 600 mg(sinds deze week was 400mg, zal ook wel ondergedoseerd zijn want ben nog overblijfselen van Nederlandse UG aan het opmaken maar als we ervan uitgaan wat erin zou moeten zitten)

Raar dat je met zoveel mast icm tren nog vocht vasthoudt. Gebruik je geen ai's ? Je zou je test wat lager kunnen zetten? Maar ik ervaar in een cut dan ook gelijk dat ik minder vol ben.

Raar dat je met zoveel mast icm tren nog vocht vasthoudt. Gebruik je geen ai's ? Je zou je test wat lager kunnen zetten? Maar ik ervaar in een cut dan ook gelijk dat ik minder vol ben.
Ja je zou zeggen dat is onmogelijk denk dat die test gewoon echt goed is. Aan m'n voeding kan het absoluut niet liggen! Test ga ik zo laten, hou gewoon van high test:p misschien net voor de vakantie dat ik maar 1 ml zet, maar in mijn hoofd zit gewoon nog steeds de gedachte dat test de key is. Prefereer de look die ik nu heb wel. Liever iets voller dan zo plat als een dubbeltje in een cut. Gekke is dat m'n aders echt overal doorheen knallen en tijdens trainen is dat nog eens x10.

Kijk het nog even aan zo!

Helemaal gelijk man, ik ervaar ook dat als ik op 250mg test ga zitten met high tren en mast ik helemaal plat word. Ik voel me ook fijner als de test wat hoger is.

Veinsss [emoji7]

Vind het wel heel apart, word droger maar lijkt alsof ik nog vrij veel vocht vast houd. Merk het voornamelijk aan m'n gezicht, sok afdrukken rondom enkels. Zo absurd hoog is m'n zoutinname nou ook weer niet zit dagelijks rond de 3,5-5g zout. Drink z'n 5-6 liter water per dag, heeft iemand hier ervaring mee / tips?

Ik durf soms eens zoiets gebruiken. https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/water-drain

Maar gebruik je nu Ai's?

Aah ja zoiets heb ik al meelopen, soort fatburnertje met groene thee extract en nog allerlei extracten cafeïne je kent de hele meuk wel ook om de stofwisseling een boost te geven en eetlust te verlagen.

Atm geen ai's heb nog wat nolva en Ari liggen maar ga hier liever nog niet mee spelen. Zou gyno weer de kop op steken daar natuurlijk wel weer maar is nu nog binnen de perken. Was van plan om laatste 2 weken nog een ai mee te laten lopen om net nog wat crispier te komen staan icm met de Winstrol/anavar en natuurlijk de lange esters die nu meelopen.

Ga de komende dagen toch even wat spelen met het zout...misschien toch eens wat minder kipkruiden smorgens op m'n eieren en op de kip gooien. Voor de rest is alles eigenlijk vrij zoutloos, 250 tot 400 gram
Magere kwark savonds alleen avondeten is wat de pot schaft maar dit is voornamelijk aardappel, groente, kip, varken vis of rund. 1 tot 2 x per week nasi of bami of spaghetti je kent het wel de iets wat zwaardere kost.

Tijdens trainen is deze look wel echt ziekelijk en ben al blij dat ik zo vol sta! Hou het in iedergeval up to date in de log.

Morgen word er flink gecheat, ben meegevraagd door een aantal vrienden die ik al een tijd niet meer heb gezien. Zal wel de Griek of de Italiaan zijn, hoop op de Griek want ik heb nu al z'n lekker Mixed grill in m'n gedachte :p misschien ook wel eens goed om m'n stofwisseling weer een boost te geven. Vanaf dan gaan we kijken waar we staan en zal de voeding en dergelijke weer iets meer worden aangescherpt, die 6% wil ik proberen te halen voordat de orals erin komen.

Er bestaan ook kipkruiden zonder zout he. Kan je ook bij de appie kopen.
Grieks is heerlijk, haal hier weleens souvlaki ofzo. Kipfilet op een spies, heerlijk! Ik hou echt teveel van lekker eten [emoji28]

Terug
Naar boven