Haha heftig ja, ik heb heel wat dingen uitgeprobeerd met drugs en ook dingen zoals gokken en roken. Kan er allemaal netjes vanaf blijven, doet me niks. Ligt misschien wel aan m'n levensstijl

zou gewoon stom zijn om nu off te gaan.
Mensen spreken me aan om wedstrijden te gaan doen en dit zijn mensen die al meer dan 5 wedstrijden hebben gedaan. Maar ga ik binnenkort wel iets verder op in. Dus wil er alles aan doen om komende winter een wedstrijdwaardig fysiek op te bouwen. Ga ook SAPcup dit jaar en tja kan er niet bij staan als een tandenstoker hahaha.
Haha zit goed in de buurt maar wordt nog wat gekker. Wil experimenteren met deca. Bold komt er in want gaat sowieso een 15-16 weekse kuur worden en dit middel is daar perfect voor. Wat ik nu in m'n hoofd heb is test, deca, bold vervolgens overstap naar test bold tren wil. Maar ben hier nog niet overuit hoofddoel is natuurlijk zoveel mogelijk spiermassa erop plakken.
Wat ik ook echt erg vind, is dat ik nu zoveel progressie maak met MTS. Als ik hier m'n andere kuren mee had gedraaid had ik vele male verder kunnen zijn maar helaas doen we niks meer aan, zo zie je maar weer dat die Nederlandse UG's gewoon zwaar ondergedoseerd zijn. Volgende kuur zal dan ook weer van MTS zijn