drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, zijn van die snelle trainingen max een uurtje en ik ben weer uit de gym.Herkenbaar..., rustdagen inlassen en dan cardio'en/kuitjes [emoji1][emoji1303]
Herkenbaar..., rustdagen inlassen en dan cardio'en/kuitjes [emoji1][emoji1303]
Gelukkig kwam ze er vandaag zelf mee om even uurtje te cardio'en. Dacht even serieus, hoe is het mogelijk?En de vrouw dan thuis altijd: was toch een rustdag vandaag
Sorry babe, ff cardio'en [emoji23][emoji23][emoji23]

Ja normaal gesproken wel, maar moest en zou binnen een uurtje klaar zijn van het meisje hahaDit die ik ook weleens ja. Dan ook nog ff abs erbij. Ben je toch nog zo meer dan een uur bezig totaal. Lekkerrr[emoji28]
gelukkig kon ik nog even op haar door cardio'en!!Ja normaal gesproken wel, maar moest en zou binnen een uurtje klaar zijn van het meisje hahagelukkig kon ik nog even op haar door cardio'en!!
Haha zeg dat, die HITT cardio sessies tijdens tren is hijgen als een malle!
Gelukkig kwam ze er vandaag zelf mee om even uurtje te cardio'en. Dacht even serieus, hoe is het mogelijk?![]()
Haha was het maar zo, ze is zelf ook aan het cutten, ze moest en zou een stuk taart eten vandaag en om de schade te beperken...Je werd onrustig en ze dacht hij moet ff z'n energie kwijt.., lieve vrouw [emoji175]

eerst met 42kg 8 reps gepakt waar ik normaal maar 6 mee pakte, hierna dus nog een extra set waar ik de 44kg 6 reps pakte. Na 1 oefening was de pomp immens! Had echt foto's moeten maken, maar ik was een beetje laat daar super druk en wilde koste wat kost niet cardio skippen. Die foto's komen dat beloof ik jullie nog even geduld aub hahaha. Haha, ja nu achteraf gezien beter geweest. Maar op de een of andere reden heb ik het idee bij korte esters 1-2 uur voor training dat het een soort pre workout boost geeft, geen idee of dit klopt trouwens hahahaKlinkt goed allemaal broer! Ja foto's altijd leuk!!
Kon je niet beter na je wo in chest zetten dan? Of andere spot...?

Verdomme, zo snel shredden, hoe doe je dat!Update:
Nieuwe week start gelijk goed, weer een halve kilo afgevallen. Tot nu toe 4 kilo kwijt!
Nog geen kracht verloren op sommige compound oefeningen zelfs licht vooruit gegaan. Shape blijft beter en beter worden![]()
Kcals gaan weer terug naar 3000 op trainingsdagen. Hanteer nu 40-40-20 verhouding met de macro's. 300 eiwitten, 300 carbs en de rest vetten.
Straks weer 1 ml tren a en mast p in de chest en dan staat er schouders, armen en cardio op de planning!
Shredden is voor mij geen probleem! Moet je nagaan ik zit nog op 3000 kcals en sta nog lekker vol zolang er iedere week een halve kilo afgaat en de spiegel geeft aan wat ik graag wil verander ik niks!Verdomme, zo snel shredden, hoe doe je dat!
Bij mij gaat het echt moeizaam. Zou het Dan toch aan de AAS liggen? Mijn beetje test +.hgh tov jouw zware androgenen stack?
Ja dat gaat vanaf nu af aan ook gebeuren of ik moet al een legday hebbenAls je percee ervoor wilt zetten.., dan zou ik quad/glute verkiezen.

Verdomme, zo snel shredden, hoe doe je dat!
Bij mij gaat het echt moeizaam. Zou het Dan toch aan de AAS liggen? Mijn beetje test +.hgh tov jouw zware androgenen stack?