MuscleMeat

Strive4muscle's log

Ronnie heeft toch ook iets van 7 kinderen ofzo? Ik weet niet of er een een afwijking oid heeft maar ik neem aan dat hij niet telkens OFF was. Maarja.. Je verdient er je geld niet mee kom op. Dan ga je dat risico niet nemen denk ik :P

En de vrouw dan thuis altijd: was toch een rustdag vandaag

Sorry babe, ff cardio'en [emoji23][emoji23][emoji23]

• Topic Starter Topic Starter
Dit die ik ook weleens ja. Dan ook nog ff abs erbij. Ben je toch nog zo meer dan een uur bezig totaal. Lekkerrr[emoji28]
Ja normaal gesproken wel, maar moest en zou binnen een uurtje klaar zijn van het meisje haha :p gelukkig kon ik nog even op haar door cardio'en!!

Damage controle.., good solution[emoji1303]

Update:

Nieuwe week start gelijk goed, weer een halve kilo afgevallen. Tot nu toe 4 kilo kwijt!

Nog geen kracht verloren op sommige compound oefeningen zelfs licht vooruit gegaan. Shape blijft beter en beter worden:)

Kcals gaan weer terug naar 3000 op trainingsdagen. Hanteer nu 40-40-20 verhouding met de macro's. 300 eiwitten, 300 carbs en de rest vetten.

Straks weer 1 ml tren a en mast p in de chest en dan staat er schouders, armen en cardio op de planning!

Heerlijke training gehad!

Dumbell shoulder press vooruit gegaan in herhalingen en gewicht :p eerst met 42kg 8 reps gepakt waar ik normaal maar 6 mee pakte, hierna dus nog een extra set waar ik de 44kg 6 reps pakte. Na 1 oefening was de pomp immens! Had echt foto's moeten maken, maar ik was een beetje laat daar super druk en wilde koste wat kost niet cardio skippen. Die foto's komen dat beloof ik jullie nog even geduld aub hahaha.

Zal me deze week ook weer bodyfat opmeten, waarschijnlijk zit ik op een 7%. Strepen en aders op de benen beginnen nu door te komen en m'n rug staat stukken droger en dit zijn de plaatse die bij mij als laatste het vet verliezen.

Vlak voor het trainen 1,5 ml in de chest. 100 mg tren e, 100mg tren a, 100mg mast p. Beetje trillerig met zetten snapte niet waarom... Maar had me toch best wel wat last tijdens shoulder pressen. Was me toch op de tanden bijten tijdens elke set!

Klinkt goed allemaal broer! Ja foto's altijd leuk!!
Kon je niet beter na je wo in chest zetten dan? Of andere spot...?

Klinkt goed allemaal broer! Ja foto's altijd leuk!!
Kon je niet beter na je wo in chest zetten dan? Of andere spot...?
Haha, ja nu achteraf gezien beter geweest. Maar op de een of andere reden heb ik het idee bij korte esters 1-2 uur voor training dat het een soort pre workout boost geeft, geen idee of dit klopt trouwens hahaha:p

Als je percee ervoor wilt zetten.., dan zou ik quad/glute verkiezen.

Update:

Nieuwe week start gelijk goed, weer een halve kilo afgevallen. Tot nu toe 4 kilo kwijt!

Nog geen kracht verloren op sommige compound oefeningen zelfs licht vooruit gegaan. Shape blijft beter en beter worden:)

Kcals gaan weer terug naar 3000 op trainingsdagen. Hanteer nu 40-40-20 verhouding met de macro's. 300 eiwitten, 300 carbs en de rest vetten.

Straks weer 1 ml tren a en mast p in de chest en dan staat er schouders, armen en cardio op de planning!
Verdomme, zo snel shredden, hoe doe je dat!

Bij mij gaat het echt moeizaam. Zou het Dan toch aan de AAS liggen? Mijn beetje test +.hgh tov jouw zware androgenen stack?

Bij mij gaat het echt moeizaam. Zou het Dan toch aan de AAS liggen? Mijn beetje test +.hgh tov jouw zware androgenen stack?
Shredden is voor mij geen probleem! Moet je nagaan ik zit nog op 3000 kcals en sta nog lekker vol zolang er iedere week een halve kilo afgaat en de spiegel geeft aan wat ik graag wil verander ik niks!

Geen idee wat jij nu van AAS runned en welk merk maar ik ben meer dan tevreden over het merk wat ik nu gebruik. Wat gaat er moeizaam bij jou? Op hoeveel kcals zit je en hoeveel cardio doe je?

Jij zet ook test EN hgh? Dan ligt t echt aan inzet, sorry man..
Natuurlijk speelt leeftijd en genen ook een kleine rol, maar als jij minder dan 2500kcsl moeten eten om te cutten (like me), dan moet dat.

Terug
Naar boven