- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Is echt persoonsgebonden indd ik heb nog nooit quads geïnjecteerd dus ik kan niet meepraten, zal misschien ook nog we ontmaagd worden haha. Glute is echt appeltje eitje! Als je goed zet, kun je gewoon loslaten en netjes optrekken om te kijken of er bloed inzit. Spuit blijft gewoon zitten hoor, of je moet al echt een glute hebben van een kleuter die nog nooit legday heeft gehad haha.Benen staan er mooi bij hoor kerelGJ
Over je inject gesproken; zolang ik de glutes vortaan kan ontwijken doe ik dat. Met mijn Test-Primo pinnde ik de Primo een paar keer in de glute maar vond het redelijk klote. Ging wel maar als je zelf zet opteer ik toch echt 10x liever quads. Borst en delts nog nooit gedaan maar lijkt me ook np. Wss een heel standaard vraag dit maar; kan je als je de naald in je spier hebt zitten de spuit gewoon loslaten in principe? Ik hield hem altijd vast/stabiel met mijn andere hand zodat ie niet kon bewegen maar dat hoeft eigenlijk niet denk ik?
Thanks voor je comment, doet goed om te horen dat ze er wel oke bij staan

Dacht eerst dat dat een no go was.

Maar ik ben iemand dat als iets tegenvalt, ook al heb ik dat in de hemel geprezen, ik dat ook gewoon zeg of post. Die deca 300 is gewoon onaanvaardbaar en daar lullen ze zich echt niet meer uit. Tren op 160 mg was nog oke maar die oxy echt niet meer en die deca is