AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Benen staan er mooi bij hoor kerel :) GJ

Over je inject gesproken; zolang ik de glutes vortaan kan ontwijken doe ik dat. Met mijn Test-Primo pinnde ik de Primo een paar keer in de glute maar vond het redelijk klote. Ging wel maar als je zelf zet opteer ik toch echt 10x liever quads. Borst en delts nog nooit gedaan maar lijkt me ook np. Wss een heel standaard vraag dit maar; kan je als je de naald in je spier hebt zitten de spuit gewoon loslaten in principe? Ik hield hem altijd vast/stabiel met mijn andere hand zodat ie niet kon bewegen maar dat hoeft eigenlijk niet denk ik?
Is echt persoonsgebonden indd ik heb nog nooit quads geïnjecteerd dus ik kan niet meepraten, zal misschien ook nog we ontmaagd worden haha. Glute is echt appeltje eitje! Als je goed zet, kun je gewoon loslaten en netjes optrekken om te kijken of er bloed inzit. Spuit blijft gewoon zitten hoor, of je moet al echt een glute hebben van een kleuter die nog nooit legday heeft gehad haha.

Thanks voor je comment, doet goed om te horen dat ze er wel oke bij staan :)

Is echt persoonsgebonden indd ik heb nog nooit quads geïnjecteerd dus ik kan niet meepraten, zal misschien ook nog we ontmaagd worden haha. Glute is echt appeltje eitje! Als je goed zet, kun je gewoon loslaten en netjes optrekken om te kijken of er bloed inzit. Spuit blijft gewoon zitten hoor, of je moet al echt een glute hebben van een kleuter die nog nooit legday heeft gehad haha.

Thanks voor je comment, doet goed om te horen dat ze er wel oke bij staan :)
Haha oké mooi. Dat geld dan ook voor andere spots ofc maar dat maakt het weer een stukje minder stressvol voor de volgende keer. Kan ik de spuit even relaxt loslaten als ie in me poot zit en van het zicht genieten :grinny:

Kwam btw pas in me op toen ik dat filmpje van Bostin Lloyd zag. Heb jij vast ook gezien. Ik moest 3x kijken of ik het wel goed zag toen ie die spuit liet bungelen in ze chest :roflol: Dacht eerst dat dat een no go was.

Haha oké mooi. Dat geld dan ook voor andere spots ofc maar dat maakt het weer een stukje minder stressvol voor de volgende keer. Kan ik de spuit even relaxt loslaten als ie in me poot zit en van het zicht genieten :grinny:

Kwam btw pas in me op toen ik dat filmpje van Bostin Lloyd zag. Heb jij vast ook gezien. Ik moest 3x kijken of ik het wel goed zag toen ie die spuit liet bungelen in ze chest :roflol: Dacht eerst dat dat een no go was.
Jaaa, gezien haha. Hun zijn wel echt van de next level shit. Maar ook bij de chest heb ik hem wel eens laten bungelen. Omdat ik keihard moest doorduwen, even duimpje laten rusten en weer doorgeduwd :p

Jij krijgt net zoals mij denk ik moeilijk echt massa op de benen he.
Ziet er wel goed man!
Dat bungele doe ik ook gewoon haha. Nooit bij stilgestaan ook. Vooral bij de glute.

Jij krijgt net zoals mij denk ik moeilijk echt massa op de benen he.
Ziet er wel goed man!
Dat bungele doe ik ook gewoon haha. Nooit bij stilgestaan ook. Vooral bij de glute.
Aah ik heb gewoon lange poten, heeft meer tijd nodig op mijn lengte helaas. Vooralsnog absoluut geen slechte benen maar het is puur de massa die meer mag:) denk dat je meer genaaid zou zijn als je klote symmetrie op je benen hebt dan kun je er al niet veel meer van maken.

Wacht even de check-up af van m'n coach, train benen nu in iedergeval 2x pw sinds deze maand eigenlijk. Bedoeling is dat ik de ene dag wat meer focus op quads en de andere dag net wat meer nadruk op hamstring/onderrug.

Oeps foutje de ene week 2x andere week 1x :p

Zometeen staat borst triceps en cardio op de planning! nu aan m'n pre workout maaltijd en dan eens rustig vertrekken :)

Heerlijke chest en triceps training gehad! Pomp zat er goed in tijdens het trainen merkte wel dat echt moeite had hetzelfde gewicht als normaal te tillen, lukte wel maar moest echt alles geven. Zo zie je maar dat kracht heel erg kan verschillen als je normaal in de avond traint.. Shape wordt nog steeds met de dag beter, was wel na cardio zo plat als maar wat, nog steeds trouwens, moeten we maar even voor lief nemen want zaterdag heb ik weer een cheatmeal/refeed.

Hoort erbij man! Hoe lang ga je je cut nog voortzetten eigenlijk? Al een idee voor volgende blast? ;)

Hoort erbij man! Hoe lang ga je je cut nog voortzetten eigenlijk? Al een idee voor volgende blast? ;)
Ga pas over een 6 tal weken op vakantie. Dus ik loop ver voor op schema! Wilde proberen om tot 6% bf te gaan voor een vakantie lijkt mij dat prima, wil ook geen spiermassa gaan inleveren. Denk dat ik over 3-4 weken eens langs m'n coach ga voor een check-up ( meting etc, vooruit plannen op de leanbulk ) en dan vraag ik hem eens wat ik het beste kan doen mbt vakantie. Gewoon nog op onderhoud gaan eten of toch nog een dificit creëeren... Wil m'n vetpercentage natuurlijk niet laten oplopen.

Plannen mbt volgende blast? Jaaaa:p het wordt sowieso een leanbulk.
Wat nu in m'n hoofd rondgaat:
1-16 test blend 800mg EW
1-16 bold 500 mg EW
1-10/12 deca 400mg
1-6 bulk bomb of oxy 100mg ED

10-16 ?
10-16 ?
10-16 ?
10-16 ?

Vraagtekens worden nog een verrassing :D

Slecht nieuws bro.

[Link niet meer beschikbaar]

oxy down, tren e was aanvaardbaar en nu de deca waar bijna niets inzit...

Wou het 2 x posten op het forum maar werd telkens tegen gehouden. Eerst goedkeuring krijgen van een moderator....

• Like
Waarderingen: GruX
Slecht nieuws bro.

[Link niet meer beschikbaar]

oxy down, tren e was aanvaardbaar en nu de deca waar bijna niets inzit...

Wou het 2 x posten op het forum maar werd telkens tegen gehouden. Eerst goedkeuring krijgen van een moderator....
Fuckkkk, meen je niet. Is ook nog gewoon waardeloos slecht.. Wat ik vergeten te vertellen was is dat een maat van mij eigen gear brewed.. De deca zal dus van hem zijn krijg ook nog een potje 500mg/ml bold van hem. Bedoeling was om big N full, test blend, eventueel de oral kicker en de verrassingen bij MTS te halen.
Begin nu wel echt dikke twijfels te krijgen over wat wel legit is en wat niet... De gear die ik nu van hun run is in iedergeval top! Maat van me is nu met test en stanavar bezig en die knalt ook echt hard.

Fuckkkk, meen je niet. Is ook nog gewoon waardeloos slecht.. Wat ik vergeten te vertellen was is dat een maat van mij eigen gear brewed.. De deca zal dus van hem zijn krijg ook nog een potje 500mg/ml bold van hem. Bedoeling was om big N full, test blend, eventueel de oral kicker en de verrassingen bij MTS te halen.
Begin nu wel echt dikke twijfels te krijgen over wat wel legit is en wat niet... De gear die ik nu van hun run is in iedergeval top! Maat van me is nu met test en stanavar bezig en die knalt ook echt hard.

Weet ook niet wat ik ervan moet denken....

Komaan jongens... deca onderdoseren.... dit is geen gevalletje van oeps kleine vergissing....

Die test site heeft volgens mij een heleboel mts producten ingekocht en er gaan nog wel wat tests komen denk ik.

Weet ook niet wat ik ervan moet denken....

Komaan jongens... deca onderdoseren.... dit is geen gevalletje van oeps kleine vergissing....

Die test site heeft volgens mij een heleboel mts producten ingekocht en er gaan nog wel wat tests komen denk ik.
Ja, dit is echt gewoon waardeloos. Snap het hele onderdoseren ook niet... Al helemaal niet bij fucking deca haha.

Ik wacht sowieso af tot eind augustus, dan zullen er nog wel wat testen op de site staan. Verneuken ze het dan kunnen ze het vergeten. Je betaald al best veel en dan verwacht je ook kwaliteit. Heel jammer dit.... Hou me in iedergeval op de hoogte ikke! Kan het m'n komende blast echt niet permitteren dat het zwaar ondergedoseerd is.

Geloof me gerust, toen ik het zag dacht ik ook effe van :dunno: Maar ik ben iemand dat als iets tegenvalt, ook al heb ik dat in de hemel geprezen, ik dat ook gewoon zeg of post. Die deca 300 is gewoon onaanvaardbaar en daar lullen ze zich echt niet meer uit. Tren op 160 mg was nog oke maar die oxy echt niet meer en die deca is :thumbd:

Ik wacht ook wel even af want was toch maar pas van plan om in september te bestellen... Ik denk dat ze binnenkort een uitslag van de test 300 er ook wel zullen opzetten want ze zijn alle basic stuff van MTS aan het testen heb ik het gevoel. Eerst de tren, oxy en nu de deca. Jep de test is coming :cool:

Geloof me gerust, toen ik het zag dacht ik ook effe van :dunno: Maar ik ben iemand dat als iets tegenvalt, ook al heb ik dat in de hemel geprezen, ik dat ook gewoon zeg of post. Die deca 300 is gewoon onaanvaardbaar en daar lullen ze zich echt niet meer uit. Tren op 160 mg was nog oke maar die oxy echt niet meer en die deca is :thumbd:

Ik wacht ook wel even af want was toch maar pas van plan om in september te bestellen... Ik denk dat ze binnenkort een uitslag van de test 300 er ook wel zullen opzetten want ze zijn alle basic stuff van MTS aan het testen heb ik het gevoel. Eerst de tren, oxy en nu de deca. Jep de test is coming :cool:
Het erge is ook nog dat ze die oxy zo hoog in de lucht aan het prijzen waren op het forum van MTS. Zo van die oxy van ons is meer dan genoeg op 50mg..... Uhu 34mg bedoel je? Zoiets kan ik al niet uitstaan.

We zullen zien..

En dan beweren ze dat die site enkel maar de merken goed uit de testen laten komen waar zij belangen bij hebben?

Die pdf'kes van Simec liegen niet hoor....

Terug
Naar boven