AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

Jij zet ook test EN hgh? Dan ligt t echt aan inzet, sorry man..
Natuurlijk speelt leeftijd en genen ook een kleine rol, maar als jij minder dan 2500kcsl moeten eten om te cutten (like me), dan moet dat.
300 test IG 300 primo MTS 3,5 iu alley al merk ik weinig van de alley tot nu toe. Twijfel erover om een bloedtest te doen
Maybe hou ik wat vocht vast van de test en alley

Qua voeding zit ik zeker onder onderhoud. Cardio doe ik niet veel omdat ik al met voeding onder onderhoud zit en zware kracht training doe met veel sets en drop sets

Shredden gaat soWieso moeizaam bij mij als ik eenmaal in de buurt van de 10% kom

Ik zal eens een week voeding nog verder verlagen. Maar dan zit ik echt 1000 cals onder onderhoud. Gelukkig heb ik nog 3 maanden voor mijn vakantie om nog 3-4% te droppen naar 7-8% dus het hoeft ook niet snel snel maar zo snel als TS zou wel prettiger zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
300 test IG 300 primo MTS 3,5 iu alley al merk ik weinig van de alley tot nu toe. Twijfel erover om een bloedtest te doen
Maybe hou ik wat vocht vast van de test en alley

Qua voeding zit ik zeker onder onderhoud. Cardio doe ik niet veel omdat ik al met voeding onder onderhoud zit en zware kracht training doe met veel sets en drop sets

Shredden gaat soWieso moeizaam bij mij als ik eenmaal in de buurt van de 10% kom

Ik zal eens een week voeding nog verder verlagen. Maar dan zit ik echt 1000 cals onder onderhoud. Gelukkig heb ik nog 3 maanden voor mijn vakantie om nog 3-4% te droppen naar 7-8% dus het hoeft ook niet snel snel maar zo snel als TS zou wel prettiger zijn ;)
Tja, een deficit is een deficit zeggen ze... Ik adviseer je toch om wat meer cardio erin te gooien. Ik ben dit jaar begonnen m'n deficit te creëeren door cardio nu zit ik met voeding ook nog eens 200 eronder. Gaat me beter af als vorig jaar gelijk 500 eronder 1-2 x cardio de week maybe heeft het ook wel iets te doen met de gear. Maar merk je überhaupt wel wat van 300mg primo, dacht altijd dat je het mega hoog moest doseren van goeie resultaten.

Of de Alley werkt juist zo goed dat ik ondanks een deficit toch op gewicht blijf. ik zie zeker wel verandering in de spiegel ten op zichte van 1,5 maanden, vet is duidelijk lager en spiermassa is meer. Ik moet denk ik regelmatig fotos maken om progressie te volgen. Als je te vaak in de spiegel kijkt zie je het zelf bijna niet meer.

De 300mg primo is meer voor A:E verhouding. Heb ooit op 700 primo gezeten en merkte je ook niet echt veel van. Maar dat is primo gewoon, je merkt niet echt dat je ON bent. Het is totaal niet te vergelijken met tren bijv.

Of de Alley werkt juist zo goed dat ik ondanks een deficit toch op gewicht blijf. ik zie zeker wel verandering in de spiegel ten op zichte van 1,5 maanden, vet is duidelijk lager en spiermassa is meer. Ik moet denk ik regelmatig fotos maken om progressie te volgen. Als je te vaak in de spiegel kijkt zie je het zelf bijna niet meer.

De 300mg primo is meer voor A:E verhouding. Heb ooit op 700 primo gezeten en merkte je ook niet echt veel van. Maar dat is primo gewoon, je merkt niet echt dat je ON bent. Het is totaal niet te vergelijken met tren bijv.
Indd, naar verloop van tijd kun je kijken in de spiegel wat je wil. Je ziet het gewoon niet foto's naast elkaar leggen wil dan wel eens helpen;)

Net gesprek gehad, ja vanaf nu af aan heb ik een coach:p

Binnenkort krijg ik een check-up en gaan eens kijken naar de voeding. Heb hem verteld dat ik nu nog gewoon aan het cutten ben en pas in september van plan ben te lean bulken. Check-up is ook om te kijken wat m'n zwakke punten zijn etc.

Hij stond erop dat ik dit jaar nog mee moest doen met de SAPcup, maar daar voelde ik me nog niet prettig bij haha. Dus dat wordt alleen nog even kijken :p we zien wel hoe het loopt.

Gewoon kijken waar je staat in oktober en dan kan je nog zien wat je doet.

Vandaag een dagje vrij meteen goed benut! Vanmorgen abs + 40 min cardio 400 kcals.

Vanavond worden de benen en kuiten aangepakt!

Oke, vanaf nu zet ik gewoon alle injects zelf... Werd helemaal gek constant dat op en neer rijden en dan altijd aanpassen aan andermans tijden. Dus heb me lekker alles mee genomen :) vandaag eerste keer zelf maar eens in de glute zetten nog nooit gedaan maar zal ook niet echt moeilijk zijn lijkt mij.

Quads zijn ook goei spots! Glutes lukt mij persoonlijk niet goed :(

Daar gaat die weer 4,5 ml in de glute..

image.jpg

Ja, met 1 hand kun je prima aspireren en injecteren. Soms als ik clen op heb krijg ik kramp in m'n zij / lats.., die is wel naar, want je moet in positie blijven staan [emoji23]

Ik ga de komende paar dagen toch op 2800 kcals zitten en kijken wat het brengt. Processed foods heb ik eruit geflikkerd enkel nog kwark. Wil proberen onder de 3,5 gram zout per dag te zitten merk dat wanneer ik op m'n zoutinname let, dit een positieve invloed heeft op m'n shape (vooral vocht). Water drink ik genoeg 5-6 liter per dag.

Zaterdag heb ik weer een cheatmeal, probeer het wel nog een beetje binnen m'n macro's te krijgen.

T3 heb ik nu ook in huis maar deze blijft mooi onaangeraakt liggen, pas wanneer ik echt vastloop komt die erin. Vrijdag update ik weer mbt gewicht en fysiek en bevindingen van de kuur.

Ohja vnv wordt er rug nek en biceps getraind!

Peace out:)

Kleine impressie van hoe mijn benen er op het moment bij staan. Zoals gezegd hier gaat bij mij als laatste het vet vanaf samen met de rug, moet nog veel meer massa op vooral meer Outer sweep!

image.jpeg

image.jpeg

Benen staan er mooi bij hoor kerel :) GJ

Over je inject gesproken; zolang ik de glutes vortaan kan ontwijken doe ik dat. Met mijn Test-Primo pinnde ik de Primo een paar keer in de glute maar vond het redelijk klote. Ging wel maar als je zelf zet opteer ik toch echt 10x liever quads. Borst en delts nog nooit gedaan maar lijkt me ook np. Wss een heel standaard vraag dit maar; kan je als je de naald in je spier hebt zitten de spuit gewoon loslaten in principe? Ik hield hem altijd vast/stabiel met mijn andere hand zodat ie niet kon bewegen maar dat hoeft eigenlijk niet denk ik?

Terug
Naar boven