XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Slecht nieuws bro.

[Link niet meer beschikbaar]

oxy down, tren e was aanvaardbaar en nu de deca waar bijna niets inzit...

Wou het 2 x posten op het forum maar werd telkens tegen gehouden. Eerst goedkeuring krijgen van een moderator....
Mooi balen.

En wij hier maar denken dat MTS high-end UG is....

Pharmacom komt wel erg goed uit de testen

• Topic Starter Topic Starter
En dan beweren ze dat die site enkel maar de merken goed uit de testen laten komen waar zij belangen bij hebben?

Die pdf'kes van Simec liegen niet hoor....
Ben echt benieuwd wat ze ermee gaan doen. Naam hebben ze sws al geschaadt.

Ik heb persoonlijk niets te klagen over pharmacom in elk geval

Hoe is pharmacom dan met bestellen ? Weet trouwens niet of ik dit zo maar hier kan neerzetten.

Heb jij ervaring met die hoog gedoseerde sust 500 of test E 500? 2 ml per week en je zit goed met dat spul...

Heb de sust 500 gehad, zette er 2ml per week van inderdaad. Wat mij persoonlijk betreft voor herhaling vatbaar.

Test 500 geen ervaring mee, maar heb wel test 300 liggen voor over enkele weken

Wat met de pip van die sust 500? Nam je enkel die sust of nog iets erbij?

Ik had er geen last van, althans niet noemenswaardig ofzo. Had me triceps ontmaagd en viel helemaal mee.

Nam naast de sust destijds bold 500 ook op 2ml ew

Nice en nu weer on topic! :D

Precies, genoeg zo

Haha precies! Niet erg jongens, thanks voor de info te share ikke!

Conclusie:
Afwachten op verdere lab test, verneuken ze het weer. Helaas maar dan haal ik alles bij m'n maat die zelf brewt. Ben ik sws nog over het twijfelen want hier ben ik zeker van kwaliteit.

Morgen wordt er voor de 2e keer benen deze week getraind. Best nog wat wel wat spierpijn van dinsdag dus even kijken wat ik wel en niet ga doen. Sowieso ga ik weer deadliften na lange tijd! Deze oefening MOET er weer elke week op volle toeren geknald worden tijdens de volgende blast. Dus vanaf morgen wordt deze weer elke week gedaan :)

Laatst bewerkt:
Jezus man dit had ik ook niet verwacht. Thumbup voor @ikke 20 for sharing.

Gasten, ik heb mts gemailt hun zeggen dat het namaak is wat ze hebben getest en dat het niet gelijk van hun af komt.. Hij zegt dat er ook geen kras code op het doosje zit, voor zover ik kan zien heeft hij gelijk.. Of kijk ik verkeerd??

Gasten, ik heb mts gemailt hun zeggen dat het namaak is wat ze hebben getest en dat het niet gelijk van hun af komt.. Hij zegt dat er ook geen kras code op het doosje zit, voor zover ik kan zien heeft hij gelijk.. Of kijk ik verkeerd??
Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven...zou wel echt zwak zijn van de mensen die MTS in de zeik probeerd te zetten. Ook als je op internet gaat kijken alleen maar goeie reviews hier en daar eens iemand die een gemengde mening heeft maar echt slecht nog niet gezien. Zou wel een grote fail zijn van de site die de tests afneemt! Vooralsnog kan ik er niet veel over zeggen, behalve dat ik nu super reageer op de gear van MTS (maar dat is geen deca:p anders ging ik me toch we zorgen maken).

Zit idd geen krascode op...

Wat is dit dan voor achterlijk gedoe? En ben ook te gehaast geweest om het meteen af te keuren. Er is ook nog authenticiteit idd. Als de code er niet op zit weet je eigenlijk genoeg. Ze waarschuwen niet voor niks alleenmaar van hun site te kopen en niet elders. Maar waarom publiceren ze dit. Als het niet eens real deal is? Er moet dus iemand zijn die MTS in een kwaad daglicht wil stellen. Lees zelf ook zelden slechte reacties enkel positieve of gemengde. Ze zijn gelieerd aan het GH15 forum ze hebben wat hoog te houden.. Echt een rare zaak dit.

Edit; waar zit die krascode btw?

Laatst bewerkt:
Ja klopt idd, ik ging trippen want heb gvd net 4x die deca besteld.. 2 de mailtje zei hij ik ga het bewijzen dat ze het verkeerd hebben.. Dus ik verwacht dat de baas zelf ff wat spullen gaat aanleveren aan anaboliclab.. Ik vind hun service en hoe ze met je omgaan echt niet lijken op oplichters namelijk, ze willen graag klanten for life.

Wat is dit dan voor achterlijk gedoe? En ben ook te gehaast geweest om het meteen af te keuren. Er is ook nog authenticiteit idd. Als de code er niet op zit weet je eigenlijk genoeg. Ze waarschuwen niet voor niks alleenmaar van hun site te kopen en niet elders. Maar waarom publiceren ze dit. Als het niet eens real deal is? Er moet dus iemand zijn die MTS in een kwaad daglicht wil stellen. Lees zelf ook zelden slechte reacties enkel positieve of gemengde. Ze zijn gelieerd aan het GH15 forum ze hebben wat hoog te houden.. Echt een rare zaak dit.

Edit; waar zit die krascode btw?
Ik maak zometeen wel een fotootje, was sowieso van plan de inject te zetten. Zit aan de zijkant van het doosje. Ja ik kon het me ook BIJNA niet voorstellen. Vooral als je zo goed gaat op de gear. Kan ook beamen dat de test real deal is. Ik word flink droog door de tren en mast maar zodra ik m'n zoutinname niet binnen de perken hou ga ik toch wel wat vocht vasthouden. Weet zeker dat de Aromatisering van de test daar mee te maken heeft.

Terug
Naar boven