XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Ziet er stevig uit :D

Niet bang dat de Bold (op deze dose) overschaduwd gaat worden door je Test en Deca? Als je vocht zoveel mogelijk kan je er ook nog wat Mast in gooien eventueel. Als ik zou moeten kiezen tussen Oxy of Dbol wist ik het wel, als ik die reviews lees :P Lean bomb is misschien ook wel een leuk goedje als KS huhue.

Duidelijk bro.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er stevig uit :D

Niet bang dat de Bold (op deze dose) overschaduwd gaat worden door je Test en Deca? Als je vocht zoveel mogelijk kan je er ook nog wat Mast in gooien eventueel. Als ik zou moeten kiezen tussen Oxy of Dbol wist ik het wel, als ik die reviews lees :P Lean bomb is misschien ook wel een leuk goedje als KS huhue.

Duidelijk bro.
Absoluut niet, ik weet wat bold voor me kan betekenen heb het al eerder gerund. 500mg is de sweet spot, kan naderhand altijd wat opgeschroefd worden maar om mee te starten lijkt het me prima, mooie aan dit middel is dat beetje bij beetje droge massa geeft en dat heeft even tijd nodig. Ja denk dat het uiteindelijk wel oxy wordt hoor :p ben er nog niet overuit of ik nog bij MTS ga bestellen... Anders was het inderdaad bulk bomb geweest als KS. Kan op de kickstart nu alle gear bij een maat halen die zelf brewt. Ook nog een goedkoper en kwaliteit is gewoon goed. Even afwachten met die tests van MTS...

Wat betreft de mast, hier was ik dus ook nog aan het denken om nog aan het einde met tren te doen. Om dit nog toe te voegen aan het begin, lijkt me een beetje veel van het goeie.

Twijfel zelf ook man. Die Deca is wss fake omdat er geen krascode op zet. Maar die Tren E was zeker legit, krascode aanwezig. Kut man. Zit in dubio over een paar merken nu maar weet het echt even niet en moet over 3 weke alles binnen hebben :roflol:

Test en Tren kan je er idd in gooien om dan nog even to the bone te gaan.

Twijfel zelf ook man. Die Deca is wss fake omdat er geen krascode op zet. Maar die Tren E was zeker legit, krascode aanwezig. Kut man. Zit in dubio over een paar merken nu maar weet het echt even niet en moet over 3 weke alles binnen hebben :roflol:

Test en Tren kan je er idd in gooien om dan nog even to the bone te gaan.
Weet niet of je aan IG kunt komen, gaat iedereen vandaag de dag ook goed op. In mijn omgeving in iedergeval. Deca was ik sws van plan van eigen Brew te pakken. Die gast maakt dat op 400mg/ml dus maar 1 ml per week injecteren, scheelt wel :)

Weet niet of je aan IG kunt komen, gaat iedereen vandaag de dag ook goed op. In mijn omgeving in iedergeval. Deca was ik sws van plan van eigen Brew te pakken. Die gast maakt dat op 400mg/ml dus maar 1 ml per week injecteren, scheelt wel :)
- Brb binnenkort weer een nieuw UG op de markt- hahahha

Kan wel aan IG komen. Pharmacom staat ook wel hoog bovenaan in mijn lijstje atm. Even kijken op hoeveel het kostenplaatje komt gezien het wel aan de prijs is.. Daarbij snap ik de ballen van dat Bitcoin systeem, is de enige betaalmethode. Decision under construction.

- Brb binnenkort weer een nieuw UG op de markt- hahahha

Kan wel aan IG komen. Pharmacom staat ook wel hoog bovenaan in mijn lijstje atm. Even kijken op hoeveel het kostenplaatje komt gezien het wel aan de prijs is.. Daarbij snap ik de ballen van dat Bitcoin systeem, is de enige betaalmethode. Decision under construction.
Precies hetzelfde kerel! Ben ook niet echt op de hoogte van Bitcoins, pharmacom heeft indd wel een kostenplaatje damn...

Net even de T5 opgehaald. Die Had die niet meer dus heeft hij me deze meegegeven, met nog dmaa aan de mix toegevoegd.

image.jpg

• Like
Waarderingen: Wxng
Precies hetzelfde kerel! Ben ook niet echt op de hoogte van Bitcoins, pharmacom heeft indd wel een kostenplaatje damn...

Bitcoin is niet moeilijk. 30 min inlezen en je weet het

Eigenlijk kun je het vergelijken met Paypal. Wallet aanmaken, geld erop zetten met iDEAL, en betalen doe je door Eem betaalcode in te voeren

Om er nog even aan toe te voegen wat de planning is van opkomende week:

Maandag start ik me de eca/toegevoegde dmaa burner + de stanavar (Winstrol 50mg/anavar 50mg) komt erbij. Deze is ook van MTS, zal snel merken of dit spul legit is. Met deze 2 dingen moet ik wel weer even sprongen maken :) zodra ik dan vastloop komt er nog t3 bij maar zou eigenlijk hiermee de 6% bf moeten kunnen aantikken.

Lekker man met die dmaa. Krijg je flinke pepers van in je reet :D

Bitcoins is niet zo ingewikkeld. Ik doe het ook liever niet, maar als het een betrouwbare source is verandert dat de zaak voor mij persoonlijk. Kostenplaatje is inderdaad een minpunt, maar ik geef liever iets meer uit met de zekerheid dat het goed zit wat betreft kwaliteit. Ongeacht welk merk het is, zolang het maar kwaliteit is.

Laatste deel van je blast zou ik gaan voor test p, tren a & mast p. Altijd leuk die tren mast look

Om er nog even aan toe te voegen wat de planning is van opkomende week:

Maandag start ik me de eca/toegevoegde dmaa burner + de stanavar (Winstrol 50mg/anavar 50mg) komt erbij. Deze is ook van MTS, zal snel merken of dit spul legit is. Met deze 2 dingen moet ik wel weer even sprongen maken :) zodra ik dan vastloop komt er nog t3 bij maar zou eigenlijk hiermee de 6% bf moeten kunnen aantikken.

Aah T6 goeie tijden man ;) hoewel ik door mn verleden op vlak van boosters en drugs weinig verschil merkte tussen de gewone eca en de eca met dmaa bij. Eerste x eca was wel lekkeeeerr damn gedachten niet stil kunnen houden vollenbak zweten en energie om een reeks workouts neer te zetten op 1 dag die je anders op een week doet haha. Maar het neerkomen vondk soms dik kut en het vasthouden vn erecties :(.. Stim d*ck. Heb het vaak moeilijk gehad tijdens mn "cardio sessies" na de workout haja. Werd er wel zeeer geil van.

Lekker man met die dmaa. Krijg je flinke pepers van in je reet :D

Bitcoins is niet zo ingewikkeld. Ik doe het ook liever niet, maar als het een betrouwbare source is verandert dat de zaak voor mij persoonlijk. Kostenplaatje is inderdaad een minpunt, maar ik geef liever iets meer uit met de zekerheid dat het goed zit wat betreft kwaliteit. Ongeacht welk merk het is, zolang het maar kwaliteit is.

Laatste deel van je blast zou ik gaan voor test p, tren a & mast p. Altijd leuk die tren mast look
Haha, denk ook dat het die combi zal worden ;) maar misschien nog MT erbij om het dan ook echt met een knal af te sluiten:p

Aah T6 goeie tijden man ;) hoewel ik door mn verleden op vlak van boosters en drugs weinig verschil merkte tussen de gewone eca en de eca met dmaa bij. Eerste x eca was wel lekkeeeerr damn gedachten niet stil kunnen houden vollenbak zweten en energie om een reeks workouts neer te zetten op 1 dag die je anders op een week doet haha. Maar het neerkomen vondk soms dik kut en het vasthouden vn erecties :(.. Stim d*ck. Heb het vaak moeilijk gehad tijdens mn "cardio sessies" na de workout haja. Werd er wel zeeer geil van.
Haha precies, hoe jij dit neerzet is bij 110% hetzelfde :p we zullen zien. Ga het sws niet nemen op dagen als ik cardio sessies heb met m'n meisje:)

Laatst bewerkt:
Als ik het morgen red ga ik nog naar de gym voor arm + abs workout en natuurlijk maak ik het dan af met cardio. Eigenlijk rustdag maar er bestaat niet zoiets als te grote armen. Dan pak ik ook gelijk als pre de eca + stanavar. Hou jullie op de hoogte. Pics zullen komen moet nog even via pc wat paintwerk verrichten op de telefoon lukt doet niet.

Voor de ongeduldige mensen die op foto's aan het wachten zijn! Hier is er maar nog een van de buik, upperbody zal volgen;)

Dickskin begint te komen, voel nu ook echt peesjes in m'n abs. Armen schouders beginnen ook helemaal onder te staan. En de veins op de borst zijn nu ook goed zichtbaar. Vp zal nu rond de 7% liggen.

image.jpeg

Damn buik veins.

Vraag: waar zijn je lower abs?

Damn buik veins.

Vraag: waar zijn je lower abs?
Haha denk dat het door de foto komt, veins overrompelen m'n abs. Als ik een foto van ver af maak heb ik gewoon een sixpack, heb van mezelf echt hele dikke abs en goeie obliques ( vind ik persoonlijk zelf dan ).

Zeer netjes man! Vergeet niet te genieten man op vakantie, een weekje of 2 gaat echt niet zo veel inleveren! Je leeft maar 1x geniet ervan

Terug
Naar boven