drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Ziet er stevig uit 
Niet bang dat de Bold (op deze dose) overschaduwd gaat worden door je Test en Deca? Als je vocht zoveel mogelijk kan je er ook nog wat Mast in gooien eventueel. Als ik zou moeten kiezen tussen Oxy of Dbol wist ik het wel, als ik die reviews lees
Lean bomb is misschien ook wel een leuk goedje als KS huhue.
Duidelijk bro.

Niet bang dat de Bold (op deze dose) overschaduwd gaat worden door je Test en Deca? Als je vocht zoveel mogelijk kan je er ook nog wat Mast in gooien eventueel. Als ik zou moeten kiezen tussen Oxy of Dbol wist ik het wel, als ik die reviews lees
Lean bomb is misschien ook wel een leuk goedje als KS huhue. Duidelijk bro.

ben er nog niet overuit of ik nog bij MTS ga bestellen... Anders was het inderdaad bulk bomb geweest als KS. Kan op de kickstart nu alle gear bij een maat halen die zelf brewt. Ook nog een goedkoper en kwaliteit is gewoon goed. Even afwachten met die tests van MTS... 

hoewel ik door mn verleden op vlak van boosters en drugs weinig verschil merkte tussen de gewone eca en de eca met dmaa bij. Eerste x eca was wel lekkeeeerr damn gedachten niet stil kunnen houden vollenbak zweten en energie om een reeks workouts neer te zetten op 1 dag die je anders op een week doet haha. Maar het neerkomen vondk soms dik kut en het vasthouden vn erecties
.. Stim d*ck. Heb het vaak moeilijk gehad tijdens mn "cardio sessies" na de workout haja. Werd er wel zeeer geil van.