AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Zeer netjes man! Vergeet niet te genieten man op vakantie, een weekje of 2 gaat echt niet zo veel inleveren! Je leeft maar 1x geniet ervan
Ga ik zeker doen! Betrap me er dan zelf vaak nog op dat ik toch nog met gezond/ongezond, eiwitten/koolhydraten/vetten in m'n hoofd bezig ben. Moet ik even zien uit te schakelen:p

• Like
Waarderingen: vntl
Lekker bezig man. Shredded c*nt! Haha en ken dat mn vriendin zegt dat ik een obsessie heb met elk voedingsetiket te bestuderen eer we iets kopen of eten ....

Damn, lekker die veins op je buik [emoji175]

Oke, net even armen en nog wat buik getraind. 1 tab eca en stanavar 45
min voor het trainen. Stond er gruwelijk bij, aders van top tot teen. Het vetpercentage tenopzichte van de cut van vorig jaar heb ik al getopt. Helaas was ik vandaag alleen dus heb geen foto's kunnen maken. Wel heeft nog iemand een 7 punts meting na de training gedaan. Als ik van de meting uit zou moeten gaan stond ik op 4,5/5% bodyfat, reken hier altijd minimaal +2% bij dus dat zou betekenen dat ik op een 6,5/7% sta. Z'n meting boeit me vrij weinig eerlijk gezegd, spiegel doet voor mij alles. Precies hetzelfde geld voor stats... Als ik mensen in m'n gym moet geloven hebben vele betere stats en wanneer ik dan naast ze sta dwarf ik ze in conditionering, massa, volheid. Vele vergeten dat vocht en vet een hele grote rol spelen.

Oke, net even armen en nog wat buik getraind. 1 tab eca en stanavar 45
min voor het trainen. Stond er gruwelijk bij, aders van top tot teen. Het vetpercentage tenopzichte van de cut van vorig jaar heb ik al getopt. Helaas was ik vandaag alleen dus heb geen foto's kunnen maken. Wel heeft nog iemand een 7 punts meting na de training gedaan. Als ik van de meting uit zou moeten gaan stond ik op 4,5/5% bodyfat, reken hier altijd minimaal +2% bij dus dat zou betekenen dat ik op een 6,5/7% sta. Z'n meting boeit me vrij weinig eerlijk gezegd, spiegel doet voor mij alles. Precies hetzelfde geld voor stats... Als ik mensen in m'n gym moet geloven hebben vele betere stats en wanneer ik dan naast ze sta dwarf ik ze in conditionering, massa, volheid. Vele vergeten dat vocht en vet een hele grote rol spelen.

Mensen in de gym / op internet liegen dr altijd wel wat bij ja. Zoals je zegt, lekker op de spiegel afgaan. Getallen zijn leuk, maar zijn maar weinig mensen die een correcte meting kunnen uitvoeren.

Mensen in de gym / op internet liegen dr altijd wel wat bij ja. Zoals je zegt, lekker op de spiegel afgaan. Getallen zijn leuk, maar zijn maar weinig mensen die een correcte meting kunnen uitvoeren.
Weegschaal en metingen als indicatie gebruiken. Wel handig als je bijv klaar op je piek van de bulk of cut zit en je van plan bent het roer om te gooien om een zo nauwkeurig mogelijk onderhoudsniveau te berekenen. Als je het op het oog gaat doen gaan vele vanaf het begin toch al de fout in :p

Hoelang ga je nog door met je cut dan?
Bruut hoor die veins ! [emoji7]
Als ik dat zie wil ik ook wel weer cutten :p

Hoelang ga je nog door met je cut dan?
Bruut hoor die veins ! [emoji7]
Als ik dat zie wil ik ook wel weer cutten :p
1 tot max 2 weken, is ook nog niet zo dat ik extreem aan het cutten ben... Klein tekort aan kcals en 5 dagen in de week cardio (1500kcals verbrand ik met cardio in totaal). Gaat gewoon absurd snel, zo snel had ik echt niet verwacht. Vanmiddag zag ik de eerste striaitons in m'n triceps. Zoveel aders, echt freaky. Werd ook weer door een stuk of 4-5 man aangesproken in de gym dat ik echt sick droog begon te worden en of ik in wedstrijdvoorbereiding zat :p Heb ook al een afspraak met m'n coach volgende week staan en dan ga ik hem vragen hoe ik het moet aanpakken tot vakantie. Denk dat ik rustig aan naar m'n onderhoud toe ga en nog probeer om wat lean gains te pakken en m'n vetpercentage gelijk probeer te houden. Is echt geen reden om onder de 6% te gaan, over het strand rondlopen met alleen maar veins haha :o vriendin vond het nu al te extreem trouwens, niet alleen m'n fysiek maar ook de kei en keiharde erecties van de mast ( but Damn i love it hahaha )

Leuk spul, legit masteron :)
Alles is van mts?:)

Leuk spul, legit masteron :)
Alles is van mts?:)
Bijna alles.

Run nu:

Test e van mts
Pro mt 200 (mast p/tren a) van mts
Mast e van mts
Tren e van ep ( overblijfselen wordt mts)
Tren e ( homebrew van een maatje )
Stanavar (Winstrol/anavar) van mts kan ik nog niks over zeggen want hier ben ik vandaag nog mee begonnen.

Wat betreft de tren a, mast p en mast e. Absoluut legit! Extreme trenlook en ook de verwachtingen van de mast kloppen (keiharde spieren/erecties, aparte gloed over de huid vooral nu ik zo droog sta)

Krijg je geen last van een dun koppie?
Als ik onder de 10 ga begint het al bij mij. Op 8% heb ik helemaal een ingevallen kop.
Dan gaat me vriendin ook zeuren[emoji28]

Krijg je geen last van een dun koppie?
Als ik onder de 10 ga begint het al bij mij. Op 8% heb ik helemaal een ingevallen kop.
Dan gaat me vriendin ook zeuren[emoji28]
Hier heb ik gelukkig geen last van! Vrij bolle kop om het zo maar te zeggen. Wat dus vrij fucked is in een bulk ( lijkt wel alsof ik hier al m'n vocht en vet als eerst opsla:p ). Nu heb ik gewoon een mooie kaaklijn maar absoluut niet ingevallen, ziet nu gezond uit eigenlijk :D

Hier heb ik gelukkig geen last van! Vrij bolle kop om het zo maar te zeggen. Wat dus vrij fucked is in een bulk ( lijkt wel alsof ik hier al m'n vocht en vet als eerst opsla:p ). Nu heb ik gewoon een mooie kaaklijn maar absoluut niet ingevallen, ziet nu gezond uit eigenlijk :D
Haha ik vind het vaak wel mooi. Maar mijn meisje idd iets voller. Maar dat gaat wel lukken op een gram test :-)

Dus year round op 8% vanaf nu [emoji41]

Dus year round op 8% vanaf nu [emoji41]
Haha, ik hou wel van de lean look. Maar helaas als ik echt massa wil opbouwen kom ik wel boven de 8%.. Ben wel iemand die maximaal tot 12-13% gaat. Zie de meerwaarde er niet van in om hoger in bodyfat te komen.

Wat is wijsheid... Voel me sinds gister echt in zombiemodus. Terwijl ik stil aan toch nog blijf afvallen. Kracht begint op alle compounds wel iets wat achteruit te gaan, niet schokkend maar bijvoorbeeld normaal doe ik met 44 kilo dumbell press 8 herhaling en nu nog maar 6-7. Tja, zoiets ga je toch niet tegen in een cut. Morgenavond heb ik de check-up en m'n idee was om dus morgen ook een flinke refeed te houden van 4000+ kcals. Eiwitten zet ik dan iets wat lager dan 300, vetten 60-70 en de rest bestaande uit koolhydraten. Zodat ik toch opblaas en het natuurlijk net even een tikkeltje heftiger uit ziet tijdens de check-up. Wat zeggen jullie doen of beter nog even mee wachten?

• Like
Waarderingen: vntl
Refeed maar is. Kan zeker geen kwaad.

Wat is wijsheid... Voel me sinds gister echt in zombiemodus. Terwijl ik stil aan toch nog blijf afvallen. Kracht begint op alle compounds wel iets wat achteruit te gaan, niet schokkend maar bijvoorbeeld normaal doe ik met 44 kilo dumbell press 8 herhaling en nu nog maar 6-7. Tja, zoiets ga je toch niet tegen in een cut. Morgenavond heb ik de check-up en m'n idee was om dus morgen ook een flinke refeed te houden van 4000+ kcals. Eiwitten zet ik dan iets wat lager dan 300, vetten 60-70 en de rest bestaande uit koolhydraten. Zodat ik toch opblaas en het natuurlijk net even een tikkeltje heftiger uit ziet tijdens de check-up. Wat zeggen jullie doen of beter nog even mee wachten?

Zou ik absoluut doen ja :thumb:

Terug
Naar boven