AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt idd, ik ging trippen want heb gvd net 4x die deca besteld.. 2 de mailtje zei hij ik ga het bewijzen dat ze het verkeerd hebben.. Dus ik verwacht dat de baas zelf ff wat spullen gaat aanleveren aan anaboliclab.. Ik vind hun service en hoe ze met je omgaan echt niet lijken op oplichters namelijk, ze willen graag klanten for life.
Nee precies, kan het me niet voorstellen! Vooral op de manier hoe ze met je omgaan. Gaat ook niet z'n site neerzetten met deze prijzen en dan ook nog fucking ondergedoseerde shit verkopen lijkt mij... Laat me weten hoe je gaat op die deca bro! Wanneer begin je ermee? Ben benieuwd hoe hij het wil gaan bewijzen... Even afwachten dan maar haha.

Laatst bewerkt:
Ja klopt idd, ik ging trippen want heb gvd net 4x die deca besteld.. 2 de mailtje zei hij ik ga het bewijzen dat ze het verkeerd hebben.. Dus ik verwacht dat de baas zelf ff wat spullen gaat aanleveren aan anaboliclab.. Ik vind hun service en hoe ze met je omgaan echt niet lijken op oplichters namelijk, ze willen graag klanten for life.

image.jpg

De beloofde update!

Gewicht is nu 4,5kg gedaald! Het is nu ongeveer een halve kilo per week wat ik afval.

Sides:
- veel minder slapen (moeilijk inslaap komen, veel eerder wakker)
- soms moodswings (kan reageren als m'n vriendin die in haar periode zit haha)
- na een uur trainen begin ik flink plat te worden en dit kan de hele dag aanhouden ( denk dat het meer met de carbs te maken heeft dan de tren)

Positieve:
- libido is top ( keiharde erecties )
- tren look
- vasculairiteit
- amper tot geen krachtverlies
- harde spieren heel de dag door

Kan nu al niet wachten om te bulken... Je voelt je toch smaller worden terwijl als er foto's worden gemaakt en je ze naast elkaar legt zie je er stukken beter uit, helaas voel je je niet zo haha.

Vanaf volgende week komt er nog t5 (eca) bij. Vorig jaar ben ik hier heel rap vocht mee kwijtgeraakt. Ga het enkel pre workout nemen off days blijf ik ervanaf. Heb er sws nog maar 30 tabs van:p

Verder zit ik constant met grote twijfels in mijn hoofd... Wat moet ik doen als ik die 6% bf aantik. Rustig naar m'n nieuwe onderhoudsniveau toewerken en de rest van deze cycle nog werken aan wat lean mass of toch gewoon door blijven cutten? Zoals ik al eerder aangaf ik wil in topshape staan tijdens vakantie dus m'n vetpercentage wil ik dan graag zo behouden. Op vakantie wordt er dan natuurlijk wel even een weekje YOLO gedaan:p zondag ben ik precies 4 weken bezig nog 6 te gaan :)

Ik laat het je weten, trouwens net die deca binnen gehad zit gewoon een code op het doosje. Ik twijfel of ik eerst test deca doe of eerst test, tren, mast, bold... Doe ook mee met dat onderzoek in haarlem. Godver wat moet ik nou hahaha

;
Ik laat het je weten, trouwens net die deca binnen gehad zit gewoon een code op het doosje. Ik twijfel of ik eerst test deca doe of eerst test, tren, mast, bold... Doe ook mee met dat onderzoek in haarlem. Godver wat moet ik nou hahaha
haha, ja ligt eraan wat zijn je doelen en wat is je huidige bf. Als je redelijk laag zit zou ik eerst een bulk doen en dan pas cutten:)

Hmmm ik twijfel of er op mijn mts doosjes wel een krascode zit. Ik zal vanavond eens checken. Uiteraard wel gewoon via hun website besteld

Ja true, ben nu in cut ga naar de 8%. Zit nu op 14%.. Ga niet meer zoveel bulken en daarna weer cutten hAha. Year round op de 10% is prima :). Denk tren test bold mast. Dat is trouwens ook een blend van mts, med 450. Gvd goeie aanbieding kreeg 3 van die gratis

Hmmm ik twijfel of er op mijn mts doosjes wel een krascode zit. Ik zal vanavond eens checken. Uiteraard wel gewoon via hun website besteld
Dan zal het er wel opzitten. Heb op alles doosjes een krascode zitten en ook via de site besteld.

Op de mijne zaten ze volgens ook niet (februari dit jaar) maar ik had stealth packaging, misschien heeft het daar ook mee te maken? Edit; ja daar heeft het mee te maken. Simpel kartonnen doosje met Chinese massage olie. Als ze er een sticker op plakken van MTS heeft dat nog weinig nut :P

Daarbij, volgens mij doen ze pas sinds kort authenticatie met krascode want eerst stond er op hun authenticatie pagina alleen een beschrijving waar je op moet letten incl. foto's, als ik mij niet vergis. Niets over een krascode.

Laatst bewerkt:

Maakt niet uit, ik vind dat ze helemaal verkeerd reageren. Ik was een van de personen die op hun forum melding maakte van de tren E. Werd me niet in dank aangenomen en werd aanvankelijk wat "weg gelachen".
Dan kwam de oxy, zelfde scenario en nu de deca die amper wat deca bevat. Probeer dat te melden op hun site en plots lukt het niet meer om die linkjes te posten...

Dan zal het er wel opzitten. Heb op alles doosjes een krascode zitten en ook via de site besteld.

Jep mijn doosjes hebben ook allemaal een sticker met krascode maar ben te lui om te krassen en na te checken :D Het komt van hun site zelf dus mag ik wel geloven dat het the real deal is he...

• Like
Waarderingen: GruX
De beloofde update!

Gewicht is nu 4,5kg gedaald! Het is nu ongeveer een halve kilo per week wat ik afval.

Sides:
- veel minder slapen (moeilijk inslaap komen, veel eerder wakker)
- soms moodswings (kan reageren als m'n vriendin die in haar periode zit haha)
- na een uur trainen begin ik flink plat te worden en dit kan de hele dag aanhouden ( denk dat het meer met de carbs te maken heeft dan de tren)

Positieve:
- libido is top ( keiharde erecties )
- tren look
- vasculairiteit
- amper tot geen krachtverlies
- harde spieren heel de dag door

Kan nu al niet wachten om te bulken... Je voelt je toch smaller worden terwijl als er foto's worden gemaakt en je ze naast elkaar legt zie je er stukken beter uit, helaas voel je je niet zo haha.

Vanaf volgende week komt er nog t5 (eca) bij. Vorig jaar ben ik hier heel rap vocht mee kwijtgeraakt. Ga het enkel pre workout nemen off days blijf ik ervanaf. Heb er sws nog maar 30 tabs van:p

Verder zit ik constant met grote twijfels in mijn hoofd... Wat moet ik doen als ik die 6% bf aantik. Rustig naar m'n nieuwe onderhoudsniveau toewerken en de rest van deze cycle nog werken aan wat lean mass of toch gewoon door blijven cutten? Zoals ik al eerder aangaf ik wil in topshape staan tijdens vakantie dus m'n vetpercentage wil ik dan graag zo behouden. Op vakantie wordt er dan natuurlijk wel even een weekje YOLO gedaan:p zondag ben ik precies 4 weken bezig nog 6 te gaan :)

Naar 6% gaan en dan alles voller zetten maar niet je vet% laten oplopen.

Maakt niet uit, ik vind dat ze helemaal verkeerd reageren. Ik was een van de personen die op hun forum melding maakte van de tren E. Werd me niet in dank aangenomen en werd aanvankelijk wat "weg gelachen".
Dan kwam de oxy, zelfde scenario en nu de deca die amper wat deca bevat. Probeer dat te melden op hun site en plots lukt het niet meer om die linkjes te posten...

Hmm dat is wel kut idd.. Ik doe mee in haarlem met die testen dan word gear ook getest dus laat het weten jongens.

Naar 6% gaan en dan alles voller zetten maar niet je vet% laten oplopen.
Ja dat was mijn idee ook!
En voller zetten zal wel echt op gevoel moeten he (spelen met voeding) ik sta namelijk over een 2,3 tal weken echt wel op een 'echte' 6% vetpercentage. Bedoeling was ook om tot 6% te gaan en dan paar daagjes stapsgewijs koolhydraten omhoog gooien zodat wanneer ik de afspraak met m'n coach heb er een stuk voller bijsta en vp gelijk als ik het goed aanpak. Of heb je een hele andere voorstellen van zaken ikke:p hou zou jij het aanpakken ook mbt de vakantie die pas over 6,5 week is.

Naar 6%, niet dieper gaan en dan langzaam kcal (carbs evt) verhogen tot onderhoud en zo je vakantie ingaan. Daar yolo en dan naar de coach aimen op je wedstrijd.

Naar 6%, niet dieper gaan en dan langzaam kcal (carbs evt) verhogen tot onderhoud en zo je vakantie ingaan. Daar yolo en dan naar de coach aimen op je wedstrijd.
Thanks man, hier kan ik wat mee. Altijd beter als ik meerdere mensen heb die me opties geven. Sowieso ga ik ook voor vakantie naar m'n coach dat heb ik hem beloofd, ook natuurlijk om te kijken of ik daadwerkelijk op 6% sta. Als hij me opmeet weet ik namelijk ook precies wat mijn onderhoudsniveau is:)

Komt helemaal goed man, 6% is echt lekker om zo op reis te gaan! Fakking shredded bro, en inderdaad na je reis zachtjes aan die kcals week per week opschroeven, ik zou zeker niet te yolo gaan bulken
zeker kcals verhogen maar niet te dirty bulken, gewoon lekker lean mass beginnen adden, tuurlijk zal er al eens meer iets van "cheatmeal" inzitten, maar hoe het grotendeels clean ;)
maar hier ben ik best van overtuigd dat je dit lukt

En zoals ik heb bewezen, met sterk aromatiserende middelen is voeding zeker key, mensen die rondlopen als een ballon kunnen geen dieet aanhouden of hebben echt slechte aanlegt mbt aromatiserende middelen
denk dat het bij jou wel goed zal zitten ;)

Komt helemaal goed man, 6% is echt lekker om zo op reis te gaan! Fakking shredded bro, en inderdaad na je reis zachtjes aan die kcals week per week opschroeven, ik zou zeker niet te yolo gaan bulken
zeker kcals verhogen maar niet te dirty bulken, gewoon lekker lean mass beginnen adden, tuurlijk zal er al eens meer iets van "cheatmeal" inzitten, maar hoe het grotendeels clean ;)
maar hier ben ik best van overtuigd dat je dit lukt

En zoals ik heb bewezen, met sterk aromatiserende middelen is voeding zeker key, mensen die rondlopen als een ballon kunnen geen dieet aanhouden of hebben echt slechte aanlegt mbt aromatiserende middelen
denk dat het bij jou wel goed zal zitten ;)
Dankjewel voor je reactie bro! YOLO diet zal echt alleen even op vakantie zijn, ga ik echt niet alles via fitnesspal bijhouden haha... Even genieten! Ja shredded zal het zeker zijn, want dickskin begint nu al op te zetten :) denk dat ik bijna m'n cut van vorig jaar kwa droogte heb getopt. Maar dan sta ik nu wel met bijna 10 kilo meer massa erbij en heb ik nog niet met m'n koolhydraten geladen :D zal sws echt een lean lean bulk zijn, met maar een kleine overschot aan kcals. Wil er gewoon kwaliteitsmassa opplakken, tuurlijk ga ik veel vocht pakken met deca maar ga het wel binnen de perken houden. Cheatmeals 1 tot maximaal 2x pw in de bulk en dan probeer ik het ook binnen m'n kcal doel te krijgen. Ben gewoon heel gevoelig voor zout heb ik gemerkt, blaas gelijk op met vocht. Beetje voller kopje doe je toch niks aan, moeten we maar weer even voor lief nemen alles voor de gains :p

Hoe gaat je blast er dan precies uit zien Strive, omdat je Deca aanhaalt. Als je dat al ergens hebt gedropt heb ik dat gemist helaas.

Hoe gaat je blast er dan precies uit zien Strive, omdat je Deca aanhaalt. Als je dat al ergens hebt gedropt heb ik dat gemist helaas.
Ja waarschijnlijk niet hier aangehaald maar in een andere log :p

Voor nu ziet m'n komende blast er zo uit:

1-16 test/sust 700-900mg EW
1-10/12 deca 400mg EW
1-16 bold 500mg EW
1-6 oxy 100mg of dianabol 50mg EW (nog niet over uit)

10/12-16 ?
10/12-16 ?

Zoals je ziet nog niet helemaal over de doseringen uit. Eerste gedeelte van de kuur is gericht op lean bulk. Daar waar vraagtekens staan ben ik nog niet over uit en ligt natuurlijk aan de shape waar ik dan op sta. Zou zo maar geschrapt kunnen worden of nog wat spannends worden toegevoegd! Hoop dat het een beetje duidelijk is :)

Terug
Naar boven