Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Super legday gehad! Refeed heeft me goed gedaan ook cardio ging stukken makkelijker. Super vasculairiteit en na een 3, 4 maaltijden met zoveel carbs stond ik helemaal opgepompt tijdens het trainen was het al helemaal feest had wel eens willen zien hoe ik erbij stond als ik upperbody had getraind:p vocht is allemaal mooi in de spieren gaan zitten. Niet alleen mentaal maar ook fysiek was het even nodig. 4300 kcals heb ik wel aangetikt, vanaf morgen terug op 2800 kcals en ben er wel van overtuigd dat eind deze week alweer een halve kilo eraf is!

Niet veel vocht gepakt tijdens deze refeed?

Die tren is wel behoorlijk prijzig :P als het natuurlijk kwaliteit is dan mag het wat kosten.

Wat bestelde je?

Ik hoop dat je het pakje zonder probs mag ontvangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet veel vocht gepakt tijdens deze refeed?
Klein beetje, had veel erger verwacht! Het grootste gedeelte is in de spieren. Nu een dag na de refeed en sta nog steeds heerlijk vol! Stond die laatste dag ook wel aardig flat dus dat kan een hoop verklaren:p

Die tren is wel behoorlijk prijzig :P als het natuurlijk kwaliteit is dan mag het wat kosten.

Wat bestelde je?

Ik hoop dat je het pakje zonder probs mag ontvangen.
Als we de labtests mogen geloven wel :) (check site -> Tests of Anaboliclabtest oid.com) Daarnaast staat Ph overall gewoon goed aangeschreven.

3x Test E 300mg
3x Mast Mix 200E-100P
3x Tren E 200mg
1x Deca 300mg

Ik ook bro!

Laatst bewerkt door een moderator:
Topic opgeschoond en dan ben ik nog mild geweest met de kaarten, let een beetje op de regels

We zijn ook nergens meer veilig :p

Pakjes komen binnen 72 uur binnen van een niet bij naam te noemen merk :-)

Iedereen denkt dat ze zomaar kunnen posten wat ze willen omdat Tremendes het wat drukker heeft but there's a new sheriff in town with a lot of spare time on his hands :D

Kijk, zo moet het dus ;)

Die refeed heeft iets goed gedaan. Denk onder het werk eens een sneaky foto te maken van de abs, dit is zittend en not even flexing! Moet eigenlijk eens een foto maken waar ik
mijn abs goed aanspan want heb vrij dikke blokken.

image.jpeg

Die refeed heeft iets goed gedaan. Denk onder het werk eens een sneaky foto te maken van de abs, dit is zittend en not even flexing! Moet eigenlijk eens een foto maken waar ik
mijn abs goed aanspan want heb vrij dikke blokken.

Staan er een stuk beter bij!!

Ja volgende refeed met UB man, dan geniet je dubbel van refeed [emoji12]

Vandaag rug biceps getraind en afgewerkt met wat buik en cardio. Heerlijke training gehad de vruchten van de refeed van gister worpen zich nog af! De winny/anavar begon ik toch ook wel te merken! Weet nu niet helemaal zeker of het van de refeed was of van die winny/anavar mix... f**k hey wat een achterlijke pomp, precies dat gevoel alsof ik aan de winny zit. Kei en keiharde spieren! Een constante pomp dat bij elk setje erger werd. Eind deze week ben ik er wel zeker achter of het van de orals is:D

Deze week blijven hangen op gewicht. 4,5 kilo afgevallen so far... Doel is om nog 1-1,5 kilo eraf te halen. Ben nu 6 dagen bezig met de Winstrol/anavar mix en zie/voel al wat fysieke veranderingen! Spieren zijn nog harder, nog meer veins, NOG droger. Sta nu wel op die 6-6,5%.

Kracht heb ik voor 95% behouden...
Maar ben de afgelopen dagen fucking lethargisch dus ben blij wanneer ik rustig aan de kcals kan uppen. Zit nu op 2900 kcals want 2800 was me te heftig op trainingsdagen. Vandaag nog een tweede legday + abs + nog een cardiosessie van 300-400 kcals.

Even kijken wat de weegschaal morgen zegt anders gaan we terug op 2800 heb dit weekend toch 2 offdays. Ook geen cheat meal dit weekend. Maandag moet ik m'n doel bereikt hebben! Dinsdag een refeed van 3500 kcals en dan gaan we terug de kcals uppen. Eerste week op 3000 kcals en 4 dagen cardio. Week erna op 3100 en 3 cardio sessies enzovoorts... Tot dat ik mijn onderhoud heb gevonden.

Gaat lekker man, heerlijk die aderen over de buik, moet wel goed voelen [emoji175]

Ziet er goed uit man! Geen idee om mee te doen met de dbb foto contest?

Gaat lekker man, heerlijk die aderen over de buik, moet wel goed voelen [emoji175]
Gevoel wat het je geeft als je mensen in shock ziet kijken is wel leuk haha. Voel me in iedergeval als shit de laatste 3 dagen :p of het door de tren komt of kcals idunno nog even op de tandjes bijten!

Ziet er goed uit man! Geen idee om mee te doen met de dbb foto contest?
Ik ben zowat bijna klaar met cutten:p is dit nog mogelijk dan :D als ik volgende week rustig aan naar onderhoud ga werken sta ik binnen een week of 6 toch weer minimaal een kilo of 2 meer erbij. Hopelijk allemaal in de spieren natuurlijk, vorig jaar had ik een heerlijk rebound effect!

Terug
Naar boven