Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks man! Doet goed te horen. Meer foto's in aantocht, dat ik nu even stagneer (in gewicht) wil niet zeggen dat ik vasthang:p shape evalueert nog dagelijks! Maar is natuurlijk altijd een mindfucker als die weegschaal opeens blijft hangen. Gelukkig weet ik hier wel goed mee om te gaan:)

Hoe heb jij je refeed precies aangepakt Strive? Na training beginnen tot het slapen gaan? En heb je ECHT refeed gehouden dus zeer low vet, medium eiwit en high carb of gewoon semi cheat zonder eigenlijk echt macro's te tellen? Indien wel geteld; hoeveel boven onderhoud ongeveer?

Ben hier wel benieuwd naar :thumbup:

EDIT; Met hoeveel per week ga je je calorieën terug bouwen naar onderhoudsniveau eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Wow dat gaat hier vrij lekker :D

Hoe heb jij je refeed precies aangepakt Strive? Na training beginnen tot het slapen gaan? En heb je ECHT refeed gehouden dus zeer low vet, medium eiwit en high carb of gewoon semi cheat zonder eigenlijk echt macro's te tellen? Indien wel geteld; hoeveel boven onderhoud ongeveer?

Ben hier wel benieuwd naar :thumbup:

EDIT; Met hoeveel per week ga je je calorieën terug bouwen naar onderhoudsniveau eigenlijk?
Was extreem depleted dus heb m'n carbs op 600-620 gezet. Eiwitten ipv 300 naar 250 en vetten op 65 gram. Kwam uit op een 4300 kcals. Was wel een goeie refeed. Vezels heb ik deze dag iets lager gehouden en meer snelle carbs gepakt (pannenkoeken, stroop, basmati rijst, aardappel, honing, oven frieten, mcflurry, ananas, banaan etc) bij een refeed gewoon zorgen dat je aan het eind van de week toch gewoon nog in een deficit zit. Ik schat dus dat ik z'n 800/1000 boven onderhoud zat. Met 5 cardiosessies per week (totaal 1500 kcals) is dit dus echt geen probleem.

Terugbouwen zal eerste week 200 kcals zijn en dan steeds 100 per week. Cardiosessies worden tot 2, 3 x beperkt. Moeilijke is dat ik nog 6 weken tot aan de vakantie heb en wil echt geen vet gainen. Wat je krijgt wanneer je kcals gaat uppen ( hoofdzakelijk carbs ) is dat je vocht gaat gainen wat geen probleem is als het in de spieren gaat zitten, maar zo niet tja dat is wel kut :p dus moet toch bij de les blijven en niet opeens met eten naar de pet gaan gooien.. Zal het hier volgende week ook met m'n coach over hebben, hoe ik dit het beste kan aanpakken. Vetpercentage e.d. worden opgemeten, want merk dat ik weer plat begin te staan en energie ver te zoeken is.. Dus a.s. Dinsdag staat er weet een refeed op de planning.

Laatst bewerkt:
Wow dat gaat hier vrij lekker :D
Gaat extreem snel! Als ik foto's van 5 weken terug kijk... Wat een transformatie, moet er wel bij zeggen dat ik mij de laatste week echt kut voel en de effecten van cutten icm tren merk. Kan niet wachten totdat ik weer kan beginnen met uppen van de kcals.

Zo net de laatste ML tren a/mast p gezet en wat ben ik blij dat ik nu nog maar 2x pw hoef te zetten! Nu dus nog enkel op de lange esters door :)

Laatst bewerkt:
Lekker! Heb je de shorts ed of eod gezet? Merk jij daar überhaupt verschil tussen eigenlijk? (als je beide hebt geprobeerd uiteraard)

Lekker! Heb je de shorts ed of eod gezet? Merk jij daar überhaupt verschil tussen eigenlijk? (als je beide hebt geprobeerd uiteraard)
Korte esters altijd eod gezet(ook cycles in verleden met korte esters eod), vond ik meer dan zat haha. Dus kan je niet vertellen of er verschil in zit.

Vandaag plak ik nog een cheatmeal boven het normale eetschema. Pff ben hier echt aan toe! Niet alleen fysiek maar ook mentaal:o kan nu toch niet zoveel kwaad. Ik sta zo plat als een dubbeltje wel overal veins, maar ben niet vooruit te branden kleinste beetje inspanning maakt me kapot. Mmm wat wordt het haha, een flinke pizza? McDonald's, burger king, frituur? Nog even goed over nadenken.

Ohja update! Vanmorgen -5kg lichaamsgewicht. All time lowest:) wanneer we volgende week de meting/check-up hebben gehad gaan we mooi reverse diëten.

Laatst bewerkt:
Grote mix schotel doner kebab, kipfilet of shoarma met paar pita broodjes en friet momnom.

5kg netjes! Op hoeveel weken? En eod tja dat is ook fijner ivm prikken idd. Zou je korte esters ook 3x de week kunnen zetten of is dat echt te kort eignlyk?

Grote mix schotel doner kebab, kipfilet of shoarma met paar pita broodjes en friet momnom.

5kg netjes! Op hoeveel weken? En eod tja dat is ook fijner ivm prikken idd. Zou je korte esters ook 3x de week kunnen zetten of is dat echt te kort eignlyk?

Test prop mast prop en eventueel npp ook wel. Tren a minstens eod. Liefst Ed voor stabiele bloedwaarden verhaaltje.

Haha ga zometeen kijken wat het wordt!

Morgen ben ik 5 weken bezig. Dus 5kg in nog geen 5 weken:) korte esters kan ook 3 weken als korte kickstart maar dat zou echt het minimale moeten zijn, zonde van de gear anders..

Haha ga zometeen kijken wat het wordt!

Morgen ben ik 5 weken bezig. Dus 5kg in nog geen 5 weken:) korte esters kan ook 3 weken als korte kickstart maar dat zou echt het minimale moeten zijn, zonde van de gear anders..
Jij leest volgens mij 3 weken korte esters erin gooien maar ik bedoel 3x per week injecten he. Cheat al achter je kiezen :P?

Jij leest volgens mij 3 weken korte esters erin gooien maar ik bedoel 3x per week injecten he. Cheat al achter je kiezen :P?
Ow inderdaad zie het nu pas haha! Wat betreft de korte esters minstens eod zetten. Als je lange esters ernaast hebt lopen zou het 3x pw injecteren wel opgaan, maar het is maar een hele korte piek wat z'n ester je geeft en na 2 dagen is die helemaal weg... Ik zou op z'n minst voor eod gaan en anders gewoon van korte esters afblijven!

Cheat gehad, episch! Alleen beetje te haha :p 6500+ aan kcals. Net even langs de spiegel gelopen en ik heb humanity achter me gelaten hahaha. Sta achterlijk vol en weer nieuwe veins:p dat dit nog mogelijk was. Vieze opgezette pens met aders. We zullen zien wat de schade is :o

The day after:p

Denk dat ik wel nog even wat extra armen buik en cardio ga doen. Sta er echt heel vol en vainy bij, heerlijk dit had ik nodig weer energie om de week te beginnen. Vraag me wel af wat z'n cheat nou voor schade aanricht, want ik zat ruim 225+ aan vetten en 700+ aan koolhydraten. 6500+ overschot aan kcals. Hou nu wel een stuk meer vocht vast uiteraard. Maar hoeveel vet ga ik hier van gainen. Iemand hier ervaring mee?

Tweede refeed aka cheat in korte tijd bro ?:P Teken dat het enough voor nu is maybe..?

Nagelang je bericht heeft het je goed gedaan. 6500+ overschot? De 10k cals aangetikt hehe?

6500 overschot is gewoon 1,5 week cutten teniet gedaan in theorie. Maar in de praktijk zou ik het niet weten! Misschien dat @Jwdoetookmee hier een mooi verhaaltje over kan vertellen.

Tweede refeed aka cheat in korte tijd bro ?:P Teken dat het enough voor nu is maybe..?

Nagelang je bericht heeft het je goed gedaan. 6500+ overschot? De 10k cals aangetikt hehe?

6500 overschot is gewoon 1,5 week cutten teniet gedaan in theorie. Maar in de praktijk zou ik het niet weten! Misschien dat @Jwdoetookmee hier een mooi verhaaltje over kan vertellen.
Haha ja dinsdag refeed gehad, gister flinke cheat. Laten we zeggen hooguit 7000 kcals. Was vanmiddag armen wezen trainen en ik stond in de beste shape van m'n leven! Insane vol en vasculair. Armen gelijk nu de training opgemeten 46 cm, Wtf ??! Normaal is dit 44,5cm na een training. Dit in een cut welteverstaan. Wat betreft het cheaten, kon me niet meer inhouden was de sinds woensdag avond al hypo aan het gaan en dat is het me niet waard. Ben aan het cutten voor een vakantie en niet voor een wedstrijd haha. Heb het ook al een aantal 'ervaren' mensen op dit gebied gevraagd en hun vertelde me ook een voor een. Je zult gewoon heftig bloaten, je lichaam zal eerst alle andere processen moeten doorlopen voordat het fat gaat storen. Shit load aan vocht gainen ga je niet tegen maar vet valt mee... De ene persoon is hier natuurlijk gevoeliger voor dan de ander ik heb van nature een hele snelle stofwisseling dus ga me hier verder ook niet meer druk over maken! Woensdag heb ik ook weer een kleine cheat in de zin van een 'verjaardag' maar de andere dagen heb ik gewoon m'n eyes on the mission. 2800-2900 kcals en 5 dagen cardio (1500 kcals totaal). Wat betreft m'n vetpercentage is het eigenlijk een kwestie van spelen. Ik sta al rond de 6-7% en dat is lean zat voor een vakantie! Begin deze week was het niet eens meer lean te noemen maar echt extreem shredded. Moet de cheats alleen niet gaan overdrijven. Wat ik sws wel ga uitproberen is om laatste week t3 erin te gooien ( deze neem ik ook mee op vakantie om schade te beperken voor zover haha ). Maybe zelfs dat ik deze eerder erin gooi en dat langzaam ga reverse diëten zoals ik al eerder aangaf.

Ah niks man, onsje hooguit, niet druk om maken en lekker doorknallen[emoji1303]

Echt goed hoe je alles bijhoudt m, resultaten liegen er niet om!
1,5cm erbij in een cut [emoji44][emoji44]
Jaloers op je shape man!

Echt goed hoe je alles bijhoudt m, resultaten liegen er niet om!
1,5cm erbij in een cut [emoji44][emoji44]
Jaloers op je shape man!
Thanks man, doet echt goed om te horen. Ja ik ben er echt geobserdeerd mee bezig. Ik hou alles tot in detail bij. Die 1,5 cm is natuurlijk voor het grootste gedeelte vocht wat in de spieren zat :p maar geloof mij maar dat die cheat + armsessie voor wat groei in de armen hebben gezorgd. Moet eens op m'n pc gaan en wat gaan knutselen op paint, zodat ik jullie wat meer van mijn fysiek kan laten zien.

Terug
Naar boven