Fitness Seller

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
Ah niks man, onsje hooguit, niet druk om maken en lekker doorknallen[emoji1303]
Ja, denk dat de schade kwa vet echt wel mee valt. Wel heel wat vocht (ook wel wat subcutaan, ga je helaas niet tegen) merk ik aan m'n gezicht en fysiek.

Vandaag dus nog een extra armsessie + cardio ( 6de dag deze week..) f**k wat zag ik gruwelijk uit. Waren maar een aantal mensen in de gym maar die paar blikken waren voortreffelijk :p nu later in de avond zie ik de schade en ja hoor veel vocht :) om de week goed te starten, morgenvroeg half uurtje cardio 300-400 kcals. In de avond zal er getraind worden nog niet uit of het schouders of borst wordt en uiteraard wordt deze afgesloten met een cardiosessie van 300 kcals. Maak me echt niet druk om spierverlies wanneer ik eens een dag 2x cardio doe, want ik zit op genoeg AAS en m'n deficit met voeding is ook niet heel diep. Denk dat we dinsdag/woensdag ongeveer terug op schema zijn ;)

Trouwens ben me dat net zo aan het bedenken! Heb me de afgelopen week echt echt kut gevoeld. Negatieve gedachtes, niet vooruit te branden, hypoachtige taferelen, afwezig, snel opgefokt, geen seksdrive ( geen problemen met erectie krijgen maar de gedachtes waren gone ), Food cravings. Constant af het vragen of het aan de tren of het deficit lag. Ben er wel achter hoor... Wanneer je lange tijd in een deficit zit en opeens veel meer verbrand door cardio en nog aan de eca gaat is het feest. Tren maakt het dan alleen nog maar erger, de tren smeekte om koolhydraten al waren dat er vaak maar 30-50gr per maaltijd aders stonden er gelijk een stuk dikker op en ik begon te zweten. Als ik dit weer voel aankomen ga ik toch meer 'spelen' met m'n voeding door hier en daar meer carbs toe te voegen en dan weer te droppen.

Het is het me absoluut niet waard kut te voelen (vooral sexdrive, is gewoon een must voor mij)! Depleted gaan is soms wel nodig om vet te verbranden, maar kijk ermee uit dat je niet tot het extreme toe gaat ( of je moet al in een wedstrijdvoorbereiding zitten conclusie:
Tren + cutten kijk ermee uit hoe je het aanpakt ( in iedergeval geldt dit voor mij, misschien is iemand anders hier totaal niet mee eens:p )

Daarom hou ik in een cut me carbs zo hoog mogelijk ten koste van me vetten icm 200gr ew. Low carb in een cut met tren voel ik me helemaal niet fijn op.

Snel ff wat aanklooien op paint bro! Ben benieuwd.

Op 8/9% heb je ook een prachtig fysiek, wat je zelf al zegt:
je doet geen wedstrijden, dus is al die honger / verlies libido het (imo) niet waard...
Toch vond ik die pic met al die ab-veins erg baas [emoji41]

Op 8/9% heb je ook een prachtig fysiek, wat je zelf al zegt:
je doet geen wedstrijden, dus is al die honger / verlies libido het (imo) niet waard...
Toch vond ik die pic met al die ab-veins erg baas [emoji41]
Haha ja absoluut ziek! Maar je moet het totaal plaatje eens zien :p quads, kuiten, schouders, armen, borst zelfs wanneer ik een lat spread doe heb ik aders kriskras over de rug lopen. Begin deze week was ik zwaar depleted en begon ik de eerste strepen in m'n kont te zien. Toen wist ik wel dat het tijd werd voor een refeed. Tja wat betreft cheats, gaat ik nu vaker van genieten al moet ik hier en daar eens wat extra cardio doen, totaal geen moeite mee. T3 blijf ik wel mooi vanaf tot de laatste 2,3 weken voor de vakantie. Moet geen gemakzucht worden om middeltjes te pakken. Pak het om net even dat extra's te geven + damage control op vakantie. Ga me daar absoluut niet inhouden:p eet alles wat ik zie. Zal daar wel een 3-4 x gaan trainen in een gym en veel zwemmen om het extreme overschot te compenseren :D

Daarom hou ik in een cut me carbs zo hoog mogelijk ten koste van me vetten icm 200gr ew. Low carb in een cut met tren voel ik me helemaal niet fijn op.

Gelijk heb je!
Ment0s, wat kun jij me nog vertellen/adviseren mbt t3. Ik weet dat jij dit runned in je cycles. Is de bedoeling dat ik dit 30 dagen ga nemen op 50mcg ED. 2 weken voordat ik op vakantie begin ik ermee en run het dan gewoon de gehele vakantie door. Hoeveel meer aan kcals gaat me dit opleveren (ongeveer)? andere dingen waar ik op moet letten?

Op hoeveel gr vet cut jij altijd dan? En low fat zolang je cut duurt of pas je dat bijv de eerste/laatste fase toe?

Gelijk heb je!
Ment0s, wat kun jij me nog vertellen/adviseren mbt t3. Ik weet dat jij dit runned in je cycles. Is de bedoeling dat ik dit 30 dagen ga nemen op 50mcg ED. 2 weken voordat ik op vakantie begin ik ermee en run het dan gewoon de gehele vakantie door. Hoeveel meer aan kcals gaat me dit opleveren (ongeveer)? andere dingen waar ik op moet letten?

Hoeveel je onderhoud in kcal omhoog zou gaan met t3 zou niemand je precies kunnen zeggen. Denk zelf enkele honderden met doseringen tussen de 50/100mcg.
Ik zou het jou sowieso aanraden, omdat je al aangaf letargisch te zijn en de tren met je begint te fukken nu. Aas en met name tren verlaagd je t3/t4 met alle bijwerkingen van dien. Ik word enorm letargisch zonder t3 op hogere doseringen aas(vooral met tren)
Verder heb ik gelezen dat t3 indirect een positieve invloed heeft op prolactine en t3 je PTOR (protien turn over rate) versneld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Protein_turnover

Trouwens ben me dat net zo aan het bedenken! Heb me de afgelopen week echt echt kut gevoeld. Negatieve gedachtes, niet vooruit te branden, hypoachtige taferelen, afwezig, snel opgefokt, geen seksdrive ( geen problemen met erectie krijgen maar de gedachtes waren gone ), Food cravings. Constant af het vragen of het aan de tren of het deficit lag. Ben er wel achter hoor... Wanneer je lange tijd in een deficit zit en opeens veel meer verbrand door cardio en nog aan de eca gaat is het feest. Tren maakt het dan alleen nog maar erger, de tren smeekte om koolhydraten al waren dat er vaak maar 30-50gr per maaltijd aders stonden er gelijk een stuk dikker op en ik begon te zweten. Als ik dit weer voel aankomen ga ik toch meer 'spelen' met m'n voeding door hier en daar meer carbs toe te voegen en dan weer te droppen.

Het is het me absoluut niet waard kut te voelen
.

Dit!

Dat je dit de laatste 4 weken voor een wedstrijd krijgt is normaal. maar nu is dat nergens voor nodig. Je lichaam zend signalen uit dat het het niet prettig meer vind. Als je geen wedstrijd hebt is het onnodig om onder die 6-7% vet te gaan.

Dat kut voelen ligt voor 70 % aan de tren hoor. Hou er rekening mee dat je tren nu echt volledig opgebouwd (tren A en E) is en op volle toeren aan het draaien is. Ik heb elke keer hetzelfde met tren. De eerste 4 weken gaat alles goed en vanaf week 5-6 is het om zeep en word ik "gek" in men hoofd. Nu met die van mts had ik terug goede tren en ik had gelijk het gevoel van 10 jaar geleden toen ik men eerste keer tren E gebruikte op slechts 200-300 mg/week. Toen kreeg ik heel de tijd te horen dat ik er gruwelijk begon uit te zien maar ik antwoorde altijd dat ik me echt slecht voelde en daar antwoorde ze dan op; Nou als ik er zo kan uitzien wil ik me wel slecht voelen :cool:. Echt niet hoor...

Laatste cut zat ik op 22 gram in de laatste fase.
Begin meestal rond de 50gram ofzo.
Voor hoe lang doe je dat dan? 4, 6 of soms gewoon 10+ wk? Denk dat ik straks tijdens cutten ook m'n vetten laag ga zetten maar niet voor de volle periode denk ik. Misschien 6 wk ofzo. Raad je dit dat aan om het de eerste of tweede helft te doen, wat zou jouw voorkeur krijgen?

En wat betreft de Tren en T3. Tren verlaagt je T3 en T3 (50mcg) verhoogt het weer. Heft dit elkaar dan niet op misschien? Dat je onderhoud dus eigenlijk ongeveer hetzelfde blijft. Maar waarschijnlijk bokst de vertragende werking van Tren nooit op tegen T3 an sich, wel?

Dit!

Dat je dit de laatste 4 weken voor een wedstrijd krijgt is normaal. maar nu is dat nergens voor nodig. Je lichaam zend signalen uit dat het het niet prettig meer vind. Als je geen wedstrijd hebt is het onnodig om onder die 6-7% vet te gaan.

Dat kut voelen ligt voor 70 % aan de tren hoor. Hou er rekening mee dat je tren nu echt volledig opgebouwd (tren A en E) is en op volle toeren aan het draaien is. Ik heb elke keer hetzelfde met tren. De eerste 4 weken gaat alles goed en vanaf week 5-6 is het om zeep en word ik "gek" in men hoofd. Nu met die van mts had ik terug goede tren en ik had gelijk het gevoel van 10 jaar geleden toen ik men eerste keer tren E gebruikte op slechts 200-300 mg/week. Toen kreeg ik heel de tijd te horen dat ik er gruwelijk begon uit te zien maar ik antwoorde altijd dat ik me echt slecht voelde en daar antwoorde ze dan op; Nou als ik er zo kan uitzien wil ik me wel slecht voelen :cool:. Echt niet hoor...
Nee precies is het absoluut niet waard! Nou de cheat heeft me wel goed gedaan want ik heb totaal geen last van de bijwerkingen van vorige week 'tot nu toe'. Het is nu gewoon een kwestie van schommelen met kcals. Heb deze week een hele precieze vetmeting en denk dat ik op een 6-7% uitkom. Dit was ook het doel, ga vanaf eind deze week stil aan m'n calorieën terugvoeren naar onderhoud. Volgende week 3000, week erna 3100 enz... Totdat ik op mijn onderhoud terecht kom. Wat betreft cheaten probeer dit te beperken tot 1x pw zelfde geldt voor refeeden ( alles gaat nu op gevoel ) wanneer ik merk dat ik het nodig heb niet wachten maar gelijk actie. Hou natuurlijk alles netjes bij met fitnesspal, mega overschotten aan calorieën gaan niet gebeuren en anders wordt de schade beperkt met cardio :)

Hoeveel je onderhoud in kcal omhoog zou gaan met t3 zou niemand je precies kunnen zeggen. Denk zelf enkele honderden met doseringen tussen de 50/100mcg.
Ik zou het jou sowieso aanraden, omdat je al aangaf letargisch te zijn en de tren met je begint te fukken nu. Aas en met name tren verlaagd je t3/t4 met alle bijwerkingen van dien. Ik word enorm letargisch zonder t3 op hogere doseringen aas(vooral met tren)
Verder heb ik gelezen dat t3 indirect een positieve invloed heeft op prolactine en t3 je PTOR (protien turn over rate) versneld.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Protein_turnover
Thanks man, ja lethargisch is sinds de cheat van zaterdag afwezig. Heeft echt wat met het deficit te maken, dat prolactine verhaal en proteïnen turn over rate was ik mee bekend. Alleszins bedankt voor de informatie, t3 gaat er sws bijkomen over een maandje. Heb maar 60 tabs van 25 mcg en wil dit goedje absoluut meenemen op vakantie om daar iets wat schade te beperken haha:p

Precies, vakantie is vakantie en dus genieten, eten en trainen hoort daarbij, diëten niet [emoji1]

Precies, vakantie is vakantie en dus genieten, eten en trainen hoort daarbij, diëten niet [emoji1]
Precies, een ding kan ik je wel vertellen aan m'n koolhydraat/eiwit en vet doel kom ik wel ruimschoots hahaha. Zal wel opblazen van al het zout. Maar als ik een 3-4 x daar train en elke dag zowat in het water lig te dobberen valt de schade ook wel mee! En zo niet f**k dat, kijk daar zolang naar uit. Kan hooguit 6% gainen op 10 dagen, zal gewoon een shitload aan vocht zijn :p daarom nu gewoon zo ripped mogelijk zien te blijven, zodat mensen de eerste paar dagen in shock zijn hoe ik zo ripped kan zijn en eet als een zwijn. Gewoon alleen hiervoor doe ik het alleen al :D

Stanavar (Winstrol/anavar) is de real deal. Uurtje na inname en m'n spieren zijn rotshard. Ook al kleine krachttoename gemerkt! Spieren krijgen nog net een tikkeltje heftigere look mee op dit spul. Enige nadeel is dat ik tijdens trainingen heftige maagzuur heb wat erg irritant is. Achja als dat de enige bijwerking is neem ik dat voor lief... Leuke moet nog beginnen want ben er pas 8 dagen van het snoepen:p

Tweede refeed aka cheat in korte tijd bro ?:P Teken dat het enough voor nu is maybe..?

Nagelang je bericht heeft het je goed gedaan. 6500+ overschot? De 10k cals aangetikt hehe?

6500 overschot is gewoon 1,5 week cutten teniet gedaan in theorie. Maar in de praktijk zou ik het niet weten! Misschien dat @Jwdoetookmee hier een mooi verhaaltje over kan vertellen.
af en toe een diet break is zeker verstandig om je mentaal en fysiologisch on track te houden, zeker na een lange periode van cutten

Ben wel erg benieuwd naar je voeding man. Kom ff met wat vraagjes [emoji5]
Je zit nu toch op 2900kcal? Welke macro's hou je aan? Is dat dan elke dag hetzelfde aan de hand van een schema?
Wat denk je dat je onderhoud ongeveer zou zijn en met hoeveel kcal refeed je?
Heb je log eens vanaf het begin wat doorgenomen. Respect hoor!

Terug
Naar boven