- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Haha leuk om te horen van je interesse man! Klopt nu zit ik op plus minus 2900 kcals. De manier waar ik het beste op ga is tussen de 2,5/3,1 gram aan eiwitten per kg lichaamsgewicht. In een kut neig ik altijd meer naar de 3 gram. Principe wat ik voorgaande cut heb gevolgd was 40/40/20. Nu 35/45/20. Waarom nu meer koolhydraten? Omdat ik dit cruciaal vind op tren. Teveel eiwitten is nergens voor nodig... Voor nu is het dus ongeveer 275 eiwitten / 320 koolhydraten / 65 vetten. Kan iets meer of minder zijn. Kan altijd wel eens zijn dat ik 2950 kcals aantik en dat compenseer ik dan door de dag Erna bijv 50 minder te pakken of 50 kcals meer aan cardio te verbranden. Ik eet aan de hand van IIFYM, natuurlijk niet als eens r*tard. Heb altijd m'n standaard meals met kip, rijst, zoete aardappelen, whey, havermout en banaan. Soms speel ik er wel eens wat mee om bijv een meergranen pannenkoek uit een pak, muesli of pindakaas ipv cashewnoten. Avondeten verschilt ook per dag... Dan is het aardappel met biefstuk en boontjes en de andere keer macaroni of kip Hawaï. Waar ik wel op moet letten is m'n zoutinname op AAS, deze probeer ik altijd onder 4 gr per dag te houden. Wat ik ook een hele belangrijke factor vind is genoeg vezels binnen te krijgen... Altijd tussen de 30 en 45 gram dagelijks ( heeft ook voordelen in een cut )Ben wel erg benieuwd naar je voeding man. Kom ff met wat vraagjes [emoji5]
Je zit nu toch op 2900kcal? Welke macro's hou je aan? Is dat dan elke dag hetzelfde aan de hand van een schema?
Wat denk je dat je onderhoud ongeveer zou zijn en met hoeveel kcal refeed je?
Heb je log eens vanaf het begin wat doorgenomen. Respect hoor!
Onderhoud zal rond de 3200-3500 kcals liggen denk ik. Refeed is echt op gevoel... Kijk hoe je erbij staat en hoe je je voelt. Ben je zwaar depleted? Boem 1000 kcals boven onderhoud ( zorg dan wel dat je aan het eind van de week nog steeds in een deficit zit, door bijv meer cardio te doen ) voel ik me redelijk maar merk ik dat ik plat sta en m'n workouts niet meer je van het zijn dan doe ik 500 kcals boven onderhoud.

zijn hooguit de eerste 2 weken daarna is het alles behalve overal rekening mee houden. Je krijgt hier een bepaalde handigheid in en voor een sociaal leven te leiden is dit vele malen flexibeler! Jups zoals je aangeeft met de kip Hawaï. Probeer hier dan altijd rekening mee te houden, soms is dit niet mogelijk maar de 1-2 dagen in de week gaan geen schade aanrichten. Moet gewoon geen gemakzucht worden om maar elke dag 5gr+ natrium binnen te krijgen want dan gaat het je shape wel negatief beïnvloeden. Als je de ene dag 2 en de andere dag 5gr binnenkrijgt compenseert zich dit ook wel ( let ook op genoeg waterinname).
Handigheid komt vanzelf.
5,4 kilo voor de cheat was dit 5 kilo. Kan wel zeggen dat werkelijk alles van de cheat is gebruikt als glucogeen in de spieren.
).