MuscleMeat

Strive4muscle's log

Vandaag in iedergeval al wat aanpassingen gemaakt :)

Ben begonnen met
Test 400, Bold en bulk bombs van het bekende merk.

Wekelijks zet ik:
800mg test EW
1000mg bold EW
(Tabs) Bulk bombs ED
Ari heb ik bij de hand ingeval van nood.

Hoop dat dit wat gaat uitmaken...
Zit op 5000 kcals en nog gain ik heel traag, hooguit een hoop vocht. Droogtrainen gaat bij mij als een raket dit is toch even een ander verhaal:(

Kijken wat dit gaat doen!
wat zijn die bulk bombs precies?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
wat zijn die bulk bombs precies?
Ik heb het ze ook gevraagd maar ze geven het niet vrij haha(staat een mix van 4 compounds), wat ze me zeiden was in iedergeval "far better then just taking dianabol and oxy"

Als ik zelf zou moeten raden denk ik iets van: dianabol, oxy, epistane en turinabol zoiets lijkt mij

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb het ze ook gevraagd maar ze geven het niet vrij haha(staat een mix van 4 compounds), wat ze me zeiden was in iedergeval "far better then just taking dianabol and oxy"

Als ik zelf zou moeten raden denk ik iets van: dianabol, oxy, epistane en turinabol zoiets lijkt mij
ben benieuwd (klinkt iig goed), hoe lang ga je die er bij pakken?

• #1.324
Vandaag in iedergeval al wat aanpassingen gemaakt :)

Ben begonnen met
Test 400, Bold en bulk bombs van het bekende merk.

Wekelijks zet ik:
800mg test EW
1000mg bold EW
(Tabs) Bulk bombs ED
Ari heb ik bij de hand ingeval van nood.

Hoop dat dit wat gaat uitmaken...
Zit op 5000 kcals en nog gain ik heel traag, hooguit een hoop vocht. Droogtrainen gaat bij mij als een raket dit is toch even een ander verhaal:(

Kijken wat dit gaat doen!

Ben echt benieuwd naar die bulk bombs, zijn gdv 100 mg/tab :roflol: Men maag krijgt er al het zuur van als ik dat lees :D

Heb je de equi-max?

• #1.326
Ben echt benieuwd naar die bulk bombs, zijn gdv 100 mg/tab :roflol: Men maag krijgt er al het zuur van als ik dat lees :D

Heb je de equi-max?
Haha ik neem de gok, was eerst van plan voor de dianabol te gaan maar toen werd me deze aangeraden, hij grapte van trust me :p dus ik heb z'n advies opgevolgd.

Yes heb de equi-max ga deze 12-14 weken laten meelopen ;) hoe ging jij op de equipoise van hun?

Haha ik neem de gok, was eerst van plan voor de dianabol te gaan maar toen werd me deze aangeraden, hij grapte van trust me :p dus ik heb z'n advies opgevolgd.

Yes heb de equi-max ga deze 12-14 weken laten meelopen ;) hoe ging jij op de equipoise van hun?

Zal die binnenkort ook maar eens testen dan als je er goed op gaat.

Ik heb enkel ervaring met de equimax en als jij daar 1 gram van gaat zetten ga je dat tegen volgende week al goed voelen. Binnen de week vloog mijn bloeddruk omhoog en mijn hematocriet zat op 53 na een paar weken op ongeveer 500 mg/week.

• #1.329
Zal die binnenkort ook maar eens testen dan als je er goed op gaat.

Ik heb enkel ervaring met de equimax en als jij daar 1 gram van gaat zetten ga je dat tegen volgende week al goed voelen. Binnen de week vloog mijn bloeddruk omhoog en mijn hematocriet zat op 53 na een paar weken op ongeveer 500 mg/week.
Damn,

Hopelijk blijf ik gespaard haha.
Ik was er eerst aan het denken om 750mg te zetten maar heb toch zat equi liggen. Ben eens benieuwd wat het me gaat brengen heb ooit eens equi gehad en toen had ik wel een mooie look en gainde ik beetje bij beetje maar toen zat ik niet op 1gr.

Je zal het snel merken ;)

Haha mooie vent hé die Mr Big. Prachtig hoe die altijd mensen afzeikt op het forum ook als ze lompe, ongepaste vragen stellen of over zendingen :roflol:

Die bulk bomb zal iets van dbol, oxy, tbol en ? zijn. Lean bomb, var, winny, anadrol en ?. Denken jullie ook niet?

• #1.332
Haha mooie vent hé die Mr Big. Prachtig hoe die altijd mensen afzeikt op het forum ook als ze lompe, ongepaste vragen stellen of over zendingen :roflol:

Die bulk bomb zal iets van dbol, oxy, tbol en ? zijn. Lean bomb, var, winny, anadrol en ?. Denken jullie ook niet?
Denk epistane (designer steroid) oftewel een prohormone verkopen ze ook op hun site. Neemt ook veel voordelen met zich mee tijdens een bulk en bijwerkingen vallen mee.

• #1.333

Lean bomb zal iets van var, winny, primo ace en nog iets zijn. Anadrol in lean bombs? Om je vul te houden tijdens een cut zeker maar om dat in een product als dat te zetten denk ik niet dat ze doen.

Denk epistane (designer steroid) oftewel een prohormone verkopen ze ook op hun site. Neemt ook veel voordelen met zich mee tijdens een bulk en bijwerkingen vallen mee.
epistane heeft niks meer te maken met 'prohormonen' dat spul is beter dan winstrol etc.:roflol:

• #1.335
Weet vrij weinig van Epi. Met wat is dat enigszins te vergelijken? androgeen/oestrogene eigenschappen? En wat is de meest gangbare dose dan bv. Wil zelf in de toekomt mijn eerste oral naast 500 Test/600 Primo zetten. Dacht in eerste instantie aan Tbol.

Epistane ook nog nooit gebruikt... opties opties... :D
het is echt een aanrader heb het zelf wel een keer gedraait :D
Moet een goeie massabouwer zijn met weinig bijwerkingen.
ik vond het persoonlijk een erg sterke oral :)
Weet vrij weinig van Epi. Met wat is dat enigszins te vergelijken? androgeen/oestrogene eigenschappen? En wat is de meest gangbare dose dan bv. Wil zelf in de toekomt mijn eerste oral naast 500 Test/600 Primo zetten. Dacht in eerste instantie aan Tbol.
gangbare dosis was toen rond de 40-50mg dacht ik ik zat de laatste weken op 70mg maar dat spul is echt beter en sterker dan winstrol (voelde vrij androgeen aan vond ik)

@vntl Je zou Epi dus altijd preferen boven Tbol/Var neem ik aan?

Terug
Naar boven