MuscleMeat

Strive4muscle's log

Sick, 90 en dan zo droog. Goed bezig man!

nice 4% is wel ziekelijk laag, laat een een leg pic zien, dan blijf je nog steeds anoniem.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.665
Zoals al vaker aangegeven post ik geen foto's op Dbb van m'n fysiek ivm privacy. Ben best bereid 'sommige' m'n insta account te geven.

hoe gaat je job in deze toestand? :oof studeer je nog?

kan me best voorstellen dat dit niet makkelijk is

• #1.668
hoe gaat je job in deze toestand? :oof studeer je nog?

kan me best voorstellen dat dit niet makkelijk is
Ik studeer nog, atm stage.. 40 uur per week en daarbij nog 10 uur op de zondag bij m'n bijbaan. Gelukkig is de stage een kantoorbaan. Neemt niet weg dat de low carbs ook daar z'n tol eisen. Soms ben je er gewoon helemaal niet bij met je hoofd, productiviteit is minder etc. Dit is echt niet iets wat je voor een langere periode kan vasthouden tbh. Je merkt het aan alles, je energielevel is op veel momenten ruk, libido klote, gemoedtoestand kan zo omslaan, soms niet helemaal erbij, slapeloosheid, de gehele dag koud door low bf. Naja 13 dagen doorbijten!

• #1.669
Gister rustdag gehad. Geen cardio of krachttraining, was alsnog kapot van 10 uur werken :P

Vandaag staan benen, kuiten en cardio op het programma. Denk dat dit de laatste 'normale' legday wordt voor m'n depletion leg workout dus finish strong!

Zal vnv de training loggen, fijne maandag leden ;)

• #1.670
Legday en cardio stond vandaag op het programma:

Leg ext ss seated hamstring curl
20x55kg ss 20x55kg
15x75kg ss 15x75kg
12x90kg ss 12x90kg
10-11x100kg ss 10-11x 100kg

Reverse hacksquat machine
15x150kg
12x200kg
10x250kg
10x250kg

Hacksquat narrow stand
12x100kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg

Stiffed legged deadlift
12x100kg
12x100kg
12x100kg
12x100kg

Sissy Squat
3 sets 20 reps bodyweight (focus op contractie iedere rep moet branden!)

Calf press machine
20x105kg
15x115kg
15x125kg
12x135kg

Seated calf machine
15x50kg
15x50kg
12x60kg
12x60kg

Cardio: 40 min incline loopband

Training gesloopt, loop nu als een pinguïn. Vandaag voor opperste contractie gegaan bij elke oefening. Aardig wat gewichten verplaatst, maar heb het toch op save gespeeld aangezien ik me geen f**k ups kan veroorloven nu. Mag niet klagen vind m'n kracht nog wel redelijk on point... Het is alleen de energie, lag tussen elk setje 3-4 min uit te puffen.

Van m'n benen schrok ik nu toch wel zelf. Quads, kuiten en hamstring waren een en al veins :rocker:

• #1.671
BOEM, lowest weighin vanmorgen! 0,5kg onder m'n laagste gewicht. Vandaag is ook weer een high carb day, dus deze dag wordt easyy. Voor m'n gevoel ben ik nog droger geworden, kan amper nog huid vastpakken op m'n glutes nu :P Buik, kan ik al niets meer vastpakken. Het schema van de peakweek heb ik ook al gekregen. Waterinname, zout, training en de voeding voor en op de wedstrijddag. Ga vandaag alles halen, zodat ik nergens meer aan hoef te denken.

Vanavond staan schouders, nek en cardio op de planning, deze wordt natuurlijk weer gelogd.

hoe ver van tevoren begin je met waterdepletion(ongeveer) je hoeft niet alles informatie prijs te geven.

er zijn hier verschillende theorieën over, sommige beginnen al 10dagen van tevoren ander pas 24 uur van tevoren en drinken zelfs laatste week meer water en pakken juist meer zout.

1.Als je meer zout pakt verlaag je je aldosterone dit hormoon regelt opname mineralen, als je dan dag van tevoren stopt met zout is je aldosterone nog laag voor 1 a 2 dagen dit betekent dat je alle vocht wegspoelt binnen een dag.

2.als je al minder zout pakt 1 week van tevoren verhoog je je aldosterone juist waardoor het veel langer duurt om uit te drogen.

Ik weet wel dat ik het op de eerste manier zou doen maar meeste coaches doen dat niet.

• #1.673
hoe ver van tevoren begin je met waterdepletion(ongeveer) je hoeft niet alles informatie prijs te geven.

er zijn hier verschillende theorieën over, sommige beginnen al 10dagen van tevoren ander pas 24 uur van tevoren en drinken zelfs laatste week meer water en pakken juist meer zout.

1.Als je meer zout pakt verlaag je je aldosterone dit hormoon regelt opname mineralen, als je dan dag van tevoren stopt met zout is je aldosterone nog laag voor 1 a 2 dagen dit betekent dat je alle vocht wegspoelt binnen een dag.

2.als je al minder zout pakt 1 week van tevoren verhoog je je aldosterone juist waardoor het veel langer duurt om uit te drogen.

Ik weet wel dat ik het op de eerste manier zou doen maar meeste coaches doen dat niet.
Laat ik het zo zeggen. Gebruik nu nog op de meeste meals (sambel, mosterd, tomatensaus, ketchup of curry) dit gaat er helemaal uit 1 week van te voren en vervangen voor zout. Waterinname wordt eerst verhoogd en laatste dag(en) natuurlijk heel laag. Veel specifieker ga ik hier niet over zijn :p

• #1.674
Training van vandaag:

Schouders, nek en cardio
Military press
15x60kg
12x80kg
10x90kg
8x90kg
15x60kg

Hammer grip front raise
12x16kg 4 sets

Hammer grip press
12x50kg
10x55kg
8x55kg
8x55kg

Cable Side lateral raise
15x10kg
15x12,5kg
12x12,5kg
12x12,5kg

Cable rear delt row
15x10kg
12x12,5kg
12x12,5kg
12x12,5kg

Db side lateral raise
20x14kg
15x16kg
12x18kg dropset 8x10kg(pause op de top)
12x18kg dropset 8x10kg(pause op de top)

Facepull ss Smith machine Shrugs
12x25kg ss 20x50kg
12x25kg ss 15x90kg
12x25kg ss 12x130kg
laatste set alleen shrugs 12x130kg dropset naar 12x90kg.

25 min incline loopband 10 min fietsen.

Iedereen komt nu naar me toe, om te zeggen dat ik in ziekelijke shape sta. Heeft het afzien zich toch beloond! Zal me worst wezen wat m'n plaatsing wordt op de JBC, ik weet dat ik alles heb gegeven om in de best mogelijke shape te komen (alleen peakweek niet verneuken ofc:p). Wel een vieze ingevallen kop nu haha.

Ben nu al benieuwd naar de check-up van aankomende zaterdag, voor m'n gevoel ben ik nog droger dan de vorige check-up.

• #1.675
Weer een low day vandaag, deze is nog wel te doen na een hoge carb day. Morgen ga ik weer eens op de weegschaal staan, normaal gesproken deed ik dit iedere dag... Maar op gegeven moment gaf het te veel mindfucks en ben je meer met de weegschaal bezig dan de spiegel.

Vanavond staat rug, buik en cardio op het programma, zoals gewoonlijk wordt deze weer gelogd.

Wel mirrin als je zo droog/vol de gym in komt!
Sexdrive helemaal weg of lukt het nog wel? Anders kan je bellen hoor:D
Op hoeveel kcal zit je eigelijk?

• #1.677
Heerlijk ja, niemand die eromheen kan kijken :p
Kan nog seks hebben hoor, dat is geen probleem:p de drang die is er gewoon niet meer, dus m'n vriendin moet nu wat vaker het initiatief nemen haha.

Lekker man!
Wat zijn je ambities de komende jaren?
Meer wedstrijden? -100 klasse of nog groter?

• #1.679
Zit op een 2200-2300 (soms lager) low days en 2600-2700 (soms hoger) high days (ongeveer). Mooie is omdat ik nu eigenlijk al in contest shape sta is dat ik wat meer met het eten kan gaan spelen. Cardio is wel een hele belangrijke, deze hou ik er altijd 5-6x per week in waar ik z'n 2500-3000 per week verbrand plus nog eens dat ik echt een hele snelle stofwisseling heb.

• #1.680
Lekker man!
Wat zijn je ambities de komende jaren?
Meer wedstrijden? -100 klasse of nog groter?
Ik was er eerst aan het denken om de open Rotterdamse mee te doen, zou ik goed plaatsen... Van dat idee ben ik afgestapt. Een lange offseason gaat het worden, na de wedstrijd even 3-4 weken rustig aan op alleen wat HCG en daarna een nieuwe blast beginnen waar ik op wil gaan recompen tot aan m'n zomervakantie. Gewoon lekker kwaliteitsmassa aanzetten en m'n vetpercentage rond de 7-8% houden. Net voor vakantie even de kcals wat dieper om 6% aan te tikken en in goeie shape op vakantie te gaan. Na de zomervakantie maak ik de keuze om off te gaan of toch rustig te gaan bulken voor een jaartje. Geen idee nog omdat ik volgend jaar ook bezig ben met afstuderen...

Terug
Naar boven