- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Ziet er goed uit die laatste pic op insta man. Succes met je wedstrijd!
Dankjewel! Doet me goed deze reacties te horen

Kan je ook een van m'n straited glute sturennice 4% is wel ziekelijk laag, laat een een leg pic zien, dan blijf je nog steeds anoniem.
haha nee grapje, zie vorige comment.Ik studeer nog, atm stage.. 40 uur per week en daarbij nog 10 uur op de zondag bij m'n bijbaan. Gelukkig is de stage een kantoorbaan. Neemt niet weg dat de low carbs ook daar z'n tol eisen. Soms ben je er gewoon helemaal niet bij met je hoofd, productiviteit is minder etc. Dit is echt niet iets wat je voor een langere periode kan vasthouden tbh. Je merkt het aan alles, je energielevel is op veel momenten ruk, libido klote, gemoedtoestand kan zo omslaan, soms niet helemaal erbij, slapeloosheid, de gehele dag koud door low bf. Naja 13 dagen doorbijten!hoe gaat je job in deze toestand?of studeer je nog?
kan me best voorstellen dat dit niet makkelijk is

Buik, kan ik al niets meer vastpakken. Het schema van de peakweek heb ik ook al gekregen. Waterinname, zout, training en de voeding voor en op de wedstrijddag. Ga vandaag alles halen, zodat ik nergens meer aan hoef te denken.Laat ik het zo zeggen. Gebruik nu nog op de meeste meals (sambel, mosterd, tomatensaus, ketchup of curry) dit gaat er helemaal uit 1 week van te voren en vervangen voor zout. Waterinname wordt eerst verhoogd en laatste dag(en) natuurlijk heel laag. Veel specifieker ga ik hier niet over zijnhoe ver van tevoren begin je met waterdepletion(ongeveer) je hoeft niet alles informatie prijs te geven.
er zijn hier verschillende theorieën over, sommige beginnen al 10dagen van tevoren ander pas 24 uur van tevoren en drinken zelfs laatste week meer water en pakken juist meer zout.
1.Als je meer zout pakt verlaag je je aldosterone dit hormoon regelt opname mineralen, als je dan dag van tevoren stopt met zout is je aldosterone nog laag voor 1 a 2 dagen dit betekent dat je alle vocht wegspoelt binnen een dag.
2.als je al minder zout pakt 1 week van tevoren verhoog je je aldosterone juist waardoor het veel langer duurt om uit te drogen.
Ik weet wel dat ik het op de eerste manier zou doen maar meeste coaches doen dat niet.

). Wel een vieze ingevallen kop nu haha.Heerlijk ja, niemand die eromheen kan kijkenWel mirrin als je zo droog/vol de gym in komt!
Sexdrive helemaal weg of lukt het nog wel? Anders kan je bellen hoor
Op hoeveel kcal zit je eigelijk?

de drang die is er gewoon niet meer, dus m'n vriendin moet nu wat vaker het initiatief nemen haha.Zit op een 2200-2300 (soms lager) low days en 2600-2700 (soms hoger) high days (ongeveer). Mooie is omdat ik nu eigenlijk al in contest shape sta is dat ik wat meer met het eten kan gaan spelen. Cardio is wel een hele belangrijke, deze hou ik er altijd 5-6x per week in waar ik z'n 2500-3000 per week verbrand plus nog eens dat ik echt een hele snelle stofwisseling heb.Wel mirrin als je zo droog/vol de gym in komt!
Sexdrive helemaal weg of lukt het nog wel? Anders kan je bellen hoor
Op hoeveel kcal zit je eigelijk?
Ik was er eerst aan het denken om de open Rotterdamse mee te doen, zou ik goed plaatsen... Van dat idee ben ik afgestapt. Een lange offseason gaat het worden, na de wedstrijd even 3-4 weken rustig aan op alleen wat HCG en daarna een nieuwe blast beginnen waar ik op wil gaan recompen tot aan m'n zomervakantie. Gewoon lekker kwaliteitsmassa aanzetten en m'n vetpercentage rond de 7-8% houden. Net voor vakantie even de kcals wat dieper om 6% aan te tikken en in goeie shape op vakantie te gaan. Na de zomervakantie maak ik de keuze om off te gaan of toch rustig te gaan bulken voor een jaartje. Geen idee nog omdat ik volgend jaar ook bezig ben met afstuderen...Lekker man!
Wat zijn je ambities de komende jaren?
Meer wedstrijden? -100 klasse of nog groter?