MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Niet vooruit te branden vandaag... Klote lage dag heeft me gesloopt.

Rug, buik en cardio stonden op de planning:

T-bar Rows
15x40kg
12x60kg
12x80kg
10x95
8x110kg

Lat pulldown
15x75kg
12x85kg
10x95kg
8x100kg

Wide grip machine row
15x40kg
12x60kg
12x80kg
12x100kg

V-bar pulldown
12x70kg 4 sets

Rope pull-overs
15x25kg
12x30kg
12x35kg
12x35kg

Hyper extensions
4 sets 20 reps

Leg raises
4 sets 20 reps

Crunches machine
20x85kg 4 sets

Cardio:
30 min crosstrainer 10 min fietsen
Bijna omgekiept tijdens cardio :p kreeg ineens weer z'n hypo aanval... Gelijk dextrose gepakt en weg was het.

Training was echt killing... Gewichten voelde 10x zwaarder aan, flat pancake en energie was ver te zoeken en dat terwijl ik gister een high day had. Die high days doen dus ook geen klote meer.. Lijk wel alsnog droger te worden voornamelijk m'n glutes beginnen nu echt diepe strepen te krijgen en de quad strepen komen nu heel goed door. Morgen nog even doorbijten en dan weer een high day.

• #1.682
Vanmorgen weer 0,2kg gezakt ik gewicht, terwijl ik toch iets wat meer kcals eet. Probeer nu ook van de low carb meals een wat meer verzadigde maaltijd te maken door er een complete salade van te maken voor een wat voller gevoel. Zijn misschien net 100 kcals die ik dagelijks meer binnen krijg maar beter dan een binge aanval. Merk nu ook heel goed dat ik bij de kleinste aanpassingen in zoutinname/Sauce dat ik meer of minder vocht vasthou.

10 days out nu! Vandaag staan de armen op het programma met maybe nog wat kuiten en cardio. Zal hem straks loggen;)

Klonk mn hcg only cruise zo verleidelijk? Of zelf op gekomen?

• #1.684
Klonk mn hcg only cruise zo verleidelijk? Of zelf op gekomen?
Haha ja ben een beetje geïnspireerd. Heb het van nog een aantal gehoord die het met een 250mg test e erbij pakte na de wedstrijd. Voor mij is het gewoon een kwestie om m'n lichaam even rust te gunnen en de receptoren weer te verversen (hoeveel ik hiervan moet geloven idunno, je hoort er zoveel verschillende theorieën over). Was sws van plan ergens eind april te gaan rebound/blasten.

• #1.685
Training van vandaag:

Armen en cardio
Rope pushdowns
20x15kg
20x20kg
15x25kg
15x30kg
12x30kg drop 12x20kg drop 10x15kg

Straight bar bb curl
15x30kg
12x40kg
10x50kg
8x55kg met spot (beetje cheat curls)

Smith machine close grip bp
15x50kg
12x90kg
12x100kg
12x100kg dropset 12x60kg

Seated db curls
3 sets (je begint met 1 rep per kant, dan 2 per kant 3 enzzz tot 5-6) 14kg

Plate loaded dip machine
15x120kg
15x140kg
12x160kg
12x160kg

Machine preacher curl
15x20kg
15x30kg
12x35kg
12x35kg

Overhead tricep extension
12x35kg
12x35kg
12x35kg
12x35kg

One handed cable hammer curl
15x10kg
12x12,5kg
12x12,5kg
12x12,5kg

Cardio: 35 min incline loopbaan

Goeie training, goeie pomp, extreme shreds en gewoonweg m'n ziekste look so far tijdens een workout! Was gewoon moeilijk om niet na elke set naar de spiegel te lopen om te kijken hahaha. Dwarsstrepen zijn nu heel goed zichtbaar in m'n triceps en quads, glutes komen met de dag beter door en van top tot teen veins en dickskin. Vandaag eens een keer easy om aan het dieet te houden geen idee hoe dat kwam.. Maybe omdat ik een maaltijd geswitched heb voor oats, waar ik veel beter op reageer kwa volheid maar ook verzadigingsgevoel is veel beter. Dus ga deze er absoluut ingooien tijdens het carbloaden voor de wedstrijd.

Morgen weer een hoge carbday en zaterdag de nieuwe check-up. Benieuwd of ik nu eindelijk onder die 4% ben gekomen.

• #1.686
Damn, weer 0,4kg gedropt! Hele nacht wakker gelegen en niks anders gedaan dan pissen. Gaat hard nu.

Vandaag chest, buik en cardio die ik straks weer log, morgen check-up + eerste depletion training waar ik me wel op verheug!

Alvast een fijn weekend iedereen ;)

jij bent echt goed bezig man, ben benieuwd of je in de buurt van 3% gaat komen, het is over 9 dagen ofniet?
Dan ben je 1 week van tevoren al klaar, dat is mooi getimed, vraag me alleen wel af of je met dit lage vet% geen VVM verliest ben zelf nooit lager dan 7.8% geweest dus kan er niet over meepraten.

• #1.690
jij bent echt goed bezig man, ben benieuwd of je in de buurt van 3% gaat komen, het is over 9 dagen ofniet?
Dan ben je 1 week van tevoren al klaar, dat is mooi getimed, vraag me alleen wel af of je met dit lage vet% geen VVM verliest ben zelf nooit lager dan 7.8% geweest dus kan er niet over meepraten.
Thanks, dedication is op het moment idd echt extreem hoog. Denk wel rond dat vetpercentage uit te komen als ik de peakweek en het laden vlekkeloos verloopt zie ik me daar echt een heftige conditioning neerzetten. Je zult altijd wat inleveren de laatste weken. So far, heb ik nog niet het gevoel dat ik wat heb ingeleverd... Ja je hebt wat minder energie en je kunt misschien niet meer je hoogste op de compounds pkken maar train nu voornamelijk in de hypertrophie range van 8-15 en contractie.

• #1.691
Snelle training vandaag!
Chest, buik en kuiten

Tussen sets 1-1,5 min rust

Decline bp
15x60kg
12x100kg
10x120kg
8x130kg
8x130kg

Incline smith machine press
12x70kg
10x90kg
10x90kg dropset 6x70kg
8x70kg terug in en rek en na 10 sec nog 3 eruit persen

Cable flys (elke set vanuit een andere hoek)
12x15kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Hammer machine press
15x65kg
12x75kg
8x85kg
12x65kg dropset 8x40kg

Db pull-overs
3 sets van 12 met 36kg

Woodchoppers
3x15x15kg

Cable crunches
4x20x45kg

Leg raises
4 sets 20 reps

Binnen 45 min klaar daarna nog 30 min incline loopband

Tijdens de training stond ik zo plat als een pannenkoek, terwijl het m'n high carb day is.. Gelijk m'n carbs met een shitload opgevoerd, aangezien ik toch gewicht en vet bleef droppen. Nu tijdens het typen loopt me het zweet langs de kop van de carbs haha.

Zal dit ook morgen bij de check-up aangeven 1 dag laden zal te weinig zijn met de hoeveelheid die op schema staat, vooral als je bedenkt dat ik ook nog ga depleten vanaf volgende week.. Ga hem precies zeggen wat en hoeveel meer ik gegeten heb. Ben ook eens benieuwd waar m'n vp nu op staat. Zal morgen loggen met een update plus de eerste depletion training (legs).

Aardig volume voor 45 minuten maat. Weer een lekkere training!

Wat staat er morgen op de planning? ik ga de benen wat liefde geven.

• #1.693
Aardig volume voor 45 minuten maat. Weer een lekkere training!

Wat staat er morgen op de planning? ik ga de benen wat liefde geven.
Zal straks updaten, heer goed nieuws :) idd nog best wel aardig wat volume, maar dat is hoe ik altijd train.. eigenlijk is het volume al wat verminderd tbh, intensiteit van de cardio ook omdat ik constant hypo ging. Check-up net gehad zometeen staat de eerste depletion training op het programma, LEGS.

• #1.694
Update:

Vanmorgen check-up gehad en coach toch wel aardig in shock gekregen :p vetpercentage gemeten op 3,5%. Hierna puntjes op de i gezet met poseerroutine en de mandatorys en nog even the gameplan besproken met peakweek/aanpassingen in voeding.

Daarna eerste deletion training gehad.

Legs:

Training is puur gericht op contractie, verzuring en high rep gewicht doet er niet toe dus ga ook niet vermelden.

30 sec tot max 1 min rust tussen sets

Leg extensions superset seated hamstring curl
Beide 4 sets 30 reps laatste set dropset en weer 30 reps

Reverse hacksquat superset stiffed leg dl
4 sets 30 reps

Legpress
4 sets 30 reps

Laying hamstring curl
4 sets 25-30 reps

Adducter/abducter superset wide stance db squat

3 sets 30 reps

Lunges
2 sets 30 reps

Seated calf raise
5 sets 30 reps

Calf raise machine
3 sets 30 reps

Cardio: 40 min incline loopband

• Like
Waarderingen: vntl
30 reppers, dat zal branden...

• #1.697
Vandaag rustdag, morgen tweede depletion training (split) . Zal iets van rug, nek en biceps worden. Tweede splitt is borst, schouders en triceps en laatste training fullbody (uiteraard geen benen). Vandaag nog een low day en morgen de laatste high day voordat we gaan depleten. Ben benieuwd wat het gewicht morgenvroeg zegt.

Succes met je laatste week. Ik zie je zeker zondag eindelijk eens ;)

Maak zelf ook vaak hete havermout uit de magnetron, maar wat heb jij daar nou allemaal ingeknikkerd op die video? En hoe fix je zo'n krokant korstje? :)

Terug
Naar boven