XXL Nutrition

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Maak zelf ook vaak hete havermout uit de magnetron, maar wat heb jij daar nou allemaal ingeknikkerd op die video? En hoe fix je zo'n krokant korstje? :)
Topsecret, Preplife makes masterchefs. Nou heel simpel was m'n ontbijt voor de high carb day. Havermout, banaan, blauwe bessen, Whey iso, kaneel, rozijnen en een heel dun laagje cruesli/muesli ja ik heb ene gevonden die 'clean' is :p de truc is om hem 20 min in de oven te maken op 180 graden.

• #1.702
Damn, gewoon 1 kilo afgevallen! Sinds gister met de peakweek begonnen en kleine aanpassingen gemaakt met waterinname, zoutinname, voeding etc en gelijk resultaat. Ben benieuwd op welk gewicht ik eindig, al maak ik me er niet al te druk om, Junioren hoef ik me niet aan een gewicht te binden + bodybuilding is een sport van pure illusie!

Vanavond staat de eerste split training op het programma, waar m'n eerste oefening (compound) nog zwaar zal zijn en de rest van de oefeningen en sets 30+ reps worden vervolgens uiteraard nog 35-40 min cardio.
Spiergroepen die ik zal aanpakken worden denk ik rug, traps en biceps, zal de training vnv wederom loggen!

Fijne week ;)

Topsecret, Preplife makes masterchefs. Nou heel simpel was m'n ontbijt voor de high carb day. Havermout, banaan, blauwe bessen, Whey iso, kaneel, rozijnen en een heel dun laagje cruesli/muesli ja ik heb ene gevonden die 'clean' is :p de truc is om hem 20 min in de oven te maken op 180 graden.
20 min in de oven op 180 graden, yeah right. Als ik dat ga doen haalt mijn bak havermout het niet zonder tegen de bovenkant van de magnetron aangeplakt te zitten :roflol:

Doe het meestal 5 min in de magnetron, roeren, wederom 2 min en klaar. Lekker heet + vochtig genoeg dus geen droge koek. Anyway ga ik het wel eens met cruesli en banaan proberen!

• #1.704
20 min in de oven op 180 graden, yeah right. Als ik dat ga doen haalt mijn bak havermout het niet zonder tegen de bovenkant van de magnetron aangeplakt te zitten :roflol:

Doe het meestal 5 min in de magnetron, roeren, wederom 2 min en klaar. Lekker heet + vochtig genoeg dus geen droge koek. Anyway ga ik het wel eens met cruesli en banaan proberen!
Na 20 min is het ook alleen het bovenste laagje wat 'krokant' is de rest is een warm juicy papje.

Na 20 min is het ook alleen het bovenste laagje wat 'krokant' is de rest is een warm juicy papje.

Heb hier eens een recept voor geschreven
Apple Cinnamon ovenbaked oats

• #1.708
Depletetion training #2:

Rug, biceps en nek:

30 tot 60 seconden rust per set.

Wide grip pulldowns
20x60kg
15x75kg
12x80kg
12x80kg

Close grip v-bar pulldowns
4 sets 30+ reps

Seated pulley row
3 sets 30+ reps

Wide grip machine row
3 sets 30+ reps

One arm machine row
3 sets 30+ reps

Cable pull-overs
3 sets 30+ reps

Alternating db curls
4 sets 20-25 reps

One arm db preacher curls
3 sets 20-25 reps

Cable curls ss cable hammer curls
3 sets 30 reps ss 3 sets 20 reps

20kg plate Shrugs
4 sets 25 reps

Cardio: 35 incline loopband

Was zoooo leeg tijdens de training, energielevel was ver te zoeken, maar heb me er mentaal doorheen gepushed. Mensen die op je afkomen en zeggen dat je er ziek uit ziet, terwijl jezelf moeite hebt recht op te blijven staan haha. Alleen al een gesprek voeren kosten me moeite. We hebben het overleefd :p

Vanaf morgen 3 low LOW days en daarna begint de pret langzaam maar zeker...

• #1.709
Vanmorgen een kilo zwaarder dan gister, wat ik ook wel had verwacht. Gister de high carb day gehad waar ik een stuk hoger heb uitgepakt met een extra carbmeal en snacks, omdat ik nu 3 dagen ga depleten. Ben nu ook al een stuk meer water aan het drinken en ben nog niet naar de wc geweest zoals gewoonlijk dus daar zit ook nog wat gewicht in:P Voor m'n gevoel verbeterd m'n shape nog steeds met de dag, ik word harder en droger en benen zijn vasculairder dan ooit! Mentaal gaat het ook veel beter, waarschijnlijk door het wat hoger uitpakken met de high carb day en het idee dat het nog maar 5 dagen zijn!

Vandaag staat alleen buik en cardio op de planning.

• #1.710
Zoals vanmorgen al gezegd vandaag buik en cardio.

Leg raises
4 sets 20 reps

Cable crunches
4 sets 20 reps

Woodchoppers
3 sets 15 reps

Machine crunches
3 sets 12-15 reps

Sit ups
3 sets 15 reps

Alles 30 seconden tot 1 min rust.

Cardio 35 min incline loopband.

Nog even volhouden, morgen depletion training #3.

Merken jullie positieve effecten van buik mee pakken in de training?
Train het zelf nooit/zelden (eigenlijk gewoon nooit)

• #1.712
Merken jullie positieve effecten van buik mee pakken in de training?
Train het zelf nooit/zelden (eigenlijk gewoon nooit)
Normaal gesproken pak ik het altijd minimaal 2x per week na een wat snellere training of zoals vandaag met cardio. Absoluut merk je verschillen! Kwa ab development maar een sterke core draagt ook bij een sterke Squat of deadlift... Mij heeft het in iedergeval wel ren positief effect gegeven!

Die transformation op insta maat.. alsof je alleen maar massa hebt gewonnen afgelopen 5 weken.

Cutten is winwin; je word/bent droger en oogt groter zelfs :thumbup:

• #1.716
Die transformation op insta maat.. alsof je alleen maar massa hebt gewonnen afgelopen 5 weken.
Haha thanks man! Als je bedenkt dat ik van 106 kg kom (Links) en op de rechter foto nog maar 88 kilo weeg. Laat nog eens even zien dat bodybuilding gewoon een sport van pure illusie is!

• #1.717
Cutten is winwin; je word/bent droger en oogt groter zelfs :thumbup:
In kleren denk je damn ik ben af het vallen, maar dat is iets waar je doorheen moet :P zodra je de broek begint af te zakken en alles wat losser begint te zitten weet je dat je goed gaat.

• #1.718
Zitten weer 0,3 boven de all time lowest! morgen zal ik er waarschijnlijk onder zitten. Gister wel nog een extra grote salade gemaakt met kip, want kreeg de honger gewoon niet geregeld (dus wss zit ik al op mn all time lowest vanwege maaginhoud en de shitload aan water wat ik moet drinken). Zou ik nu een maaltijd extra pakken dan wordt het wat extra salade met eiwit, carbs zo laag mogelijk ivm de depletion.

Eerste low carb day heb ik het altijd super zwaar, leeg in m'n hoofd en energielevel is weg. Merkte het gister tijdens buik en cardio ook... Het was strijden om 35 min op die loopband om te krijgen. Vandaag 'tot nu toe' gaat het beter. Dus hoop dat ik vandaag de 3e depletion training kan knallen.

Vnv zal ik nog wel even de training loggen!

Volg je nu ook op insta, ziet er goed uit man

Terug
Naar boven