MuscleMeat

Strive4muscle's log

Haha thanks man! Als je bedenkt dat ik van 106 kg kom (Links) en op de rechter foto nog maar 88 kilo weeg. Laat nog eens even zien dat bodybuilding gewoon een sport van pure illusie is!

Ik kan de foto niet zien maar met illusie bedoel je dat 106 kg niet wil zeggen dat je groot oogt? Want daar ben ik het idd mee eens zonder de foto te kunnen zien :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
  • #1.723
Depletion training 3:

Borst, schouders en triceps

Benchpress (enige zware compound)
15x60kg
12x100kg
10x110kg
7x120kg dropset 5x100kg dropset 10x60kg

Incline chest press machine
3 sets 30+ reps

Machine flys
3 sets 30+ reps

Shoulder press machine
3 sets 30+ reps laatste dropset en nog een keer 15 reps

Db side lateral raises
3 sets 30+ reps

Rear delt machine ss db front raise
3 sets 30 reps

Triceps pushdown
3 sets 30 reps

Overhead rope ext
3 sets 30 reps

Machine triceps ext
3 sets 30 reps

Machine dips
4 sets 30 reps

Helemaal gesloopt maar dan is er nog cardio:p

35 min incline loopband

Shape verbeterd met de dag, ziek om te zien wat de kleinste aanpassingen nog met je lichaam kunnen doen!

Nog 1 training en cardiosessie te gaan.

• #1.725
Mooi man! Niet dat 106 er klein uit zou zien maar als je ripped en buff oogt is toch wel de shit haha
Haha dat is de streef! Als ik toch met dit vetpercentage op een 100 kilo zit dan zou ik niet op Nederlands niveau wedstrijden hoeven te doen :p maar dat gaat jaaaaaaaren duren en pijn aan de portemonnee doen. Niet dat dit m'n doelstelling is haha.

• #1.726
Holyshit... 0,5kg onder m'n all time lowest! Ben wel zo plat als maar kan zijn, voel me als een uitgewrongen vaatdoek zelfs opstaan vergt moeite.

Vandaag de laatste training en low(est) carb day.
Full Upperbody staat op het programma, wordt wederom gelogd. Ben me echt zwaar het bedenken om vrij te pakken, productiviteit vandaag en morgen zal mega ruk zijn.

succes zondag man, ik ben het even vergeten deed je nu classis of -90,/90+? maat van mij doet classic mee.

Laatste loodjes bro! Go get it!

• #1.729
succes zondag man, ik ben het even vergeten deed je nu classis of -90,/90+? maat van mij doet classic mee.
Junioren! Als ik twee klasses had mogen meedoen zou ik de -90 ook hebben meegedaan want stond eerst al voor twee klasses ingeschreven.

• #1.731
Laatste depletiontraining overleefd..

Full-upperbody

Chest, rug, schouders, biceps en triceps van elke spiergroep 2 oefeningen om gewoon alles leeg te pompen.

Decline hammer press
4 sets 30 reps

Machine flys
3 sets 30+ reps

Pulldowns
4 sets 30 reps

Conversial grip row machine
3 sets 30 reps

Shoulder press machine
3 sets 30 reps

Db Side lateral raises
3 sets 30 reps

Triceps rope pushdown
3 sets 30 reps

Db skullcrushers
3 sets 30 reps

Straight bar bb curls
4 sets 30 reps

Preacher curl machine
3 sets 30 reps

Een van de zwaarste trainingen ooit... Alleen carbs gehad als pre workout, was zo plat als maar kan (na drie low carb days). Je doet 4 reps met een light weight en je denkt al oeh shit ik moet er nog 26 ???:o gewoon door die vieze verzuring heen en dat laatste beetje glycogeen eruit pompen!

Vervolgens nog 25 min incline loopband en 10 min crosstrainer. DEAD.

Morgen medium/high carb niet al te gek doen met de carbs. Morgen ook vrij gepakt dus vanaf nu lekker rusten geen trainingen meer of cardio, enige wat nu nog minder is is het weinige water :p

Echt bizar om te zien, nogmaals respect bro wat je aan het doen bent. Jij pusht jezelf tot de max, als je ziet waarop je dat doet (voeding), pfoe. Je voelt je echt zo gaar als wat geloof ik in deze situatie haha. Nog even doorbijten.

Heeft er ooit iemand op dit forum zo low gestaan vraag ik me af?

• #1.733
Echt bizar om te zien, nogmaals respect bro wat je aan het doen bent. Jij pusht jezelf tot de max, als je ziet waarop je dat doet (voeding), pfoe. Je voelt je echt zo gaar als wat geloof ik in deze situatie haha. Nog even doorbijten.

Heeft er ooit iemand op dit forum zo low gestaan vraag ik me af?
Dankjewel man, hoort echt bij m'n mentaliteit.. Wie a zegt moet ook b zeggen. Geen half gedoe ga er 110% voor niet dat je achteraf z'n mannetje in je achterhoofd hebt die roept "je had meer eruit kunnen halen". Geloof me dit is niet iets wat ik snel weer ga doen, tenminste zolang ik bij m'n ouders woon en m'n relatie met m'n vriendin moet er niet aan ten onder gaan. Dan nog eens erbij dat ik momenten heb gehad dan ik me als een ongesteld meisje voelde :p ik moeite had van de bank af te komen, dextro tijdens cardio moest pakken anders een hypo had gehad haha. Paar weken terug een keer verkloot met een binge wat me een week kosten en waar ik uiteindelijk sterker uit terug kwam! Veel geleerd over m'n lichaam. Een ding is zeker m'n stofwisseling heeft eraan meegedragen dat ik zo diep had kunnen gaan. Geen idee, @Jwdoetookmee staat aardig kortbij m'n vp. Is gewoon al een hele prestatie om onder de 6 te komen laat staan 5 (kritieke toestanden). Wat m'n podiumplaats dalijk ook mag zijn, ben nu al trots op wat ik bereikt heb!

• #1.734
Gisteravond begon de mindfuck al, ik stond zo ziekelijk plat.. Alsof leek dat alles weg was, waar m'n coach me al op gewaarschuwd had. Gewoon depleted as f**k. Was m'n ontbijt al het preppen en ben uiteindelijk toch aan d'r carbs gegaan :p geen extreme dingen gedaan maar een 70 gram tikte ik wel aan met alle rijstwafels honing oats etc. Ook nog ietsjes meer water gehad omdat dat dus aan de oats ging.. Geen ramp, vandaag gewoon nog niet all out gaan en het proberen te houden bij 3/6 carb meals of een 350 gram carbs en morgen balls to the wall. Vandaag nog maar 1 L water dus dat wordt ook nog kut. Maja we zijn bijna bij de finish!

ik zag je log voorbij komen op een ander forum ;) t*ring wat sta je er ziek bij! respect man. succes met de laatste loodjes.

• #1.736
ik zag je log voorbij komen op een ander forum ;) t*ring wat sta je er ziek bij! respect man. succes met de laatste loodjes.
Thanks kerel! Dit motiveert me zo hard! Hopelijk weet ik een mooie plaats binnen te slepen. Iedereen loopt me gek te maken :p dat ze de tent afbreken als het geen top 3 wordt haha. Blijft jurysport en er komen altijd wel freaks opdagen.

Thanks kerel! Dit motiveert me zo hard! Hopelijk weet ik een mooie plaats binnen te slepen. Iedereen loopt me gek te maken :p dat ze de tent afbreken als het geen top 3 wordt haha. Blijft jurysport en er komen altijd wel freaks opdagen.

Gaat goed komen man!! nogmaals succes. Was heel graag komen kijken maar te laat met n kaartje halen, (en woon 5min van de JBC af..) :(

Laatst bewerkt:
  • #1.738
Gaat goed komen man!! normaal succes. Was heel graag komen kijken maar te laat met n kaartje halen, (en woon 5min van de JBC af..) :(
Dank u! Echt heel snel gegaan met kaartverkoop! Vriend van me was nog maar net op tijd, idd zuur. Vooral als je er dan ook nog zo kortbij woont!

• #1.739
Gewicht stond vanmorgen op precies hetzelfde als gister, terwijl ik meer volume gegeten had (beestachtig grote salades) en alsnog een meal als afsluiter met carbs erbij had gegeten. Verteld mij alleen maar dat de depletion goed gelukt is, stond wederom zo flat als maar wat erbij. Gelijk vanuit bed op nuchtere maag foto's gemaakt en vanavond wordt precies hetzelfde gedaan op dezelfde plaats. Vandaag niet all out gaan dus zou ik honger krijgen hier en daar wat opvullen met groentes, want morgen begint het feest :)

Met carbloaden ga je echt schrikken, dan ga je je pas een mutant voelen!

Terug
Naar boven