MuscleMeat

Strive4muscle's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Jongens ik zal vandaag/morgen eens uitgebreid over de wedstrijd praten. Om een tip van de sluier op te lichten ben ik genaaid door de jury.

Wtf?
Ben benieuwd man.

Jongens ik zal vandaag/morgen eens uitgebreid over de wedstrijd praten. Om een tip van de sluier op te lichten ben ik genaaid door de jury.

Dat hoor je wel vaker bij wedstrijden, je zou toch denken dat jury een bepaald niveau zou hebben? Jammer om te lezen dat dat dus niet het geval is.

Ben benieuwd naar je verhaal, hopelijk heb je er toch wat van kunnen genieten na al je harde werk!

net beelden gezien van de westrijd, best hard genaaid idd.
hopelijk zindert dit niet te lang na, je stond er goed bij :thumbs:

• #1.766
Waar moet ik beginnen... Allereerst in het algemeen vind ik dat het een slecht georganiseerde wedstrijd was. We begonnen in de aankomsthal voor de wegingen/klasse indeling etc. De bikini en MAP klasses werden als eerst naarvoren geroepen waar de helft pas op de laatste minuut kwam opdagen en de bodybuilders kunnen allemaal maar wachten ipv dat ze gewoon iedereen apart naarvoren riepen (het verder totaal niks uitgemaakt). Personeel zat al die tijd uit de de neus te vreten. Ook de vergelijkingen gingen zo snel, je was nog niet klaar met de ene pose en ze riepen de volgende al om.

Nu komt het leuke gedeelte...
Als eerst de vergelijkingen waar ik voor m'n gevoel gewoon een first callout behoorde te krijgen. Dit frustreerde me al enorm. Maargoed, zegt nog niks dacht ik. Daarna poseerroutine die voor m'n gevoel heel goed ging op een klein slippertje na (vloer was echt heel glad:p). Daarna uitslag en ik krijg gewoon de laatste plaats... Wat gaat er door m'n hoofd heen? Waarom? Genaaid? Hoe kan dit... Enige wat ik me kan bedenken is omdat ik een heel klein beetje gyno had aan m'n linkertepel. Eigenlijk nog nooit gyno gehad en tijdens de laatste week met watermanipulatie begon het 2-3 days out op te zetten als een malle. Ik was al aan de letro dus ik was ten einde raad. Nu kan ik niet zeggen dat het extreem was... En om me hier om een laatste plaats te geven BELACHELIJK. Ik stond het droogste en hardste van iedereen. Voor m'n gevoel zat er een 2e/3e plaats in. Zelfs backstage kon niemand het begrijpen, de concurrentie niet, familie vrienden, m'n hele fb, insta en app stonden vol met berichtjes hoe dit kon gebeuren en dat ik wel flink genaaid ben... Achjaaa, ik heb me er bij neergelegd. Voor mijn gevoel heb ik echt alles gegeven! Nog veel kunnen lachen backstage, gecheat en nieuwe mensen leren kennen. Een dag om niet te vergeten ondanks de afloop. Gister na de wedstrijd en vandaag waren (en zijn nogaltijd:p) epic cheatdagen! Pizza's, frieten, donuts, muffins, ijs, koekjes, chocolade, zoetigheid, kcals kcals kcals noem maar op. Sta er nu extreem vol en vasculair bij vocht valt nog redelijk mee en vanmorgen was ik nog maar een half kilootje bij maar dat zal na morgen wel anders zijn denk ik :p.

Wat gaat er nu gebeuren?
Even het lichaam rust gunnen...
Ik ben vandaag gestart met 250iu HCG (twee keer per week) en 250mg test e (1x per week). Dit ga ik 4-5 weekjes doen daarna ga ik m'n nieuwe blast in waar het doel wordt om kwaliteitsmassa aan te zetten. Meer een soort van recomp cycle wil de gehele zomer bouwen op een 7-8% bodyfat en net voor vakantie even wat dieper gaan. Wat voor mij nu vooral belangrijk is, is om een gezonde balans te vinden om te gainen en lean te blijven. Dit gaat dan ook op een iets meer IIFYM manier gedaan. Zeker nog wat bro meals maar ook hier en daar wat cheats. M'n blast zal ik morgen bekend maken.

Zuur man, had inmiddels al begrepen dat het zo was afgelopen. Erg kut, verder is de prestatie op zich al geweldig, één om trots op te zijn!! Weet alleen niet of je dat zelf ook zo voelt?(zou ik niet hebben denk ik).

Ben benieuwd naar je blast, zal weer mee lezen mits je door logt. Gains!!

• #1.768
Zuur man, had inmiddels al begrepen dat het zo was afgelopen. Erg kut, verder is de prestatie op zich al geweldig, één om trots op te zijn!! Weet alleen niet of je dat zelf ook zo voelt?(zou ik niet hebben denk ik).

Ben benieuwd naar je blast, zal weer mee lezen mits je door logt. Gains!!
Tuurlijk blijf ik door loggen!
Zal m'n trainingen blijven loggen en ik ga eens wat vaker loggen over wat ik eet op een dag. Kcals, macro's, cheats, iifym, hier zal ik zelfs pics van posten ;). We blijven bouwen!

Inderdaad onbegrijpelijk. Dat van die gyno was vanaf de rijen vooraan in elk geval niet te zien. Je hebt het beste voor jezelf wel eruit gehaald denk ik. Lekker bijkomen en dan weer knallen. Wel grappig dat ik opeens je vrienden over je hoorde praten achter me. Leuke groep supporters had je mee. En ga ik je wel nog bij mij in de gym zien?

• #1.770
Inderdaad onbegrijpelijk. Dat van die gyno was vanaf de rijen vooraan in elk geval niet te zien. Je hebt het beste voor jezelf wel eruit gehaald denk ik. Lekker bijkomen en dan weer knallen. Wel grappig dat ik opeens je vrienden over je hoorde praten achter me. Leuke groep supporters had je mee. En ga ik je wel nog bij mij in de gym zien?
Hahaha knettergekke vriendin en haar vriendinnen! :p jammer idd dat ik om zoiets lulligs wordt afgekeurd, als het nou echt te erg was had ik gezegd zelf schuld maar was ook haast niet zichtbaar voor de meeste.

Voor m'n gevoel had ik er idd 110% uitgehaald! Mission getting massive wordt nu gestart :p en natuurlijk zie je me nog @the gym. Woensdagavond staan benen op het programma bij jouw gym ;) Morgen even in m'n homegym de borst en armen wakker schudden :p

Hahaha knettergekke vriendin en haar vriendinnen! :p jammer idd dat ik om zoiets lulligs wordt afgekeurd, als het nou echt te erg was had ik gezegd zelf schuld maar was ook haast niet zichtbaar voor de meeste.

Voor m'n gevoel had ik er idd 110% uitgehaald! Mission getting massive wordt nu gestart :p en natuurlijk zie je me nog @the gym. Woensdagavond staan benen op het programma bij jouw gym ;) Morgen even in m'n homegym de borst en armen wakker schudden :p
Toen ik mijn forumnaam zei, zei je vriendin ook dat ze al vanalles over mij gehoord had :roflol: ben ik benieuwd wat.
Zonde, woensdagavond moet ik altijd werken. Kunnen binnenkort eens samen benen pakken als je daar zin in hebt.

• #1.772
Toen ik mijn forumnaam zei, zei je vriendin ook dat ze al vanalles over mij gehoord had :roflol: ben ik benieuwd wat.
Zonde, woensdagavond moet ik altijd werken. Kunnen binnenkort eens samen benen pakken als je daar zin in hebt.
Haha als ik je dat vertel dan zul je lachen! Ik hou namelijk geen dingen achter voor m'n vriendin :p ze heeft me ook al die tijd m'n ding laten doen.

• #1.773
En binnenkort idd eens samen benen knallen;) hou ik je aan! Ben je zaterdags ook in de gym?

En binnenkort idd eens samen benen knallen;) hou ik je aan! Ben je zaterdags ook in de gym?
Niet altijd, soms ben ik in het weekend bij mijn meisje in Noord-Holland. Wat ik dit weekend doe is nog niet duidelijk. Als ik zaterdag bij haefland ben is het vroeg en train ik rug of schouders. Komende woensdag ook benen bij haefland, maar dan in de middag om ongeveer 14.00 uur.

• #1.775
Niet altijd, soms ben ik in het weekend bij mijn meisje in Noord-Holland. Wat ik dit weekend doe is nog niet duidelijk. Als ik zaterdag bij haefland ben is het vroeg en train ik rug of schouders. Komende woensdag ook benen bij haefland, maar dan in de middag om ongeveer 14.00 uur.
Aahzo, lopen we elkaar net niet tegemoet zit namelijk met stage.. Komt nog wel! zal je vd week wel een bericht sturen, volgende week of de week erop komt wel goed! Benen worden gesloopt:p

Fucked up man! Krijg je ook feedback oid van de jury? Dat je zeker weet dat het daar aan ligt

Hoe ga je die recomp aanpakken? Wil misschien zoiets proberen deze zomer. Anders ben ik straks fatty 10%+ wanneer festivals beginnen ;(

• #1.778
Fucked up man! Krijg je ook feedback oid van de jury? Dat je zeker weet dat het daar aan ligt
M'n coach heeft ze gemaild. Maar was voor mij vrij duidelijk tbh, kan me geen andere reden bedenken. Maar het was echt amper zichtbaar... Heb nu ook de HD pics binnengekregen en daarop is het NIET te zien. Het ergste is nog dat de gyno nu weg aan het trekken is dus ben vrij zeker dat het gewoon met de watermanipulatie te maken heeft gehad... Door van veel drinken opeens niks meer te gaan drinken stress je je lichaam zo heftig dat je meer oestrogeen aan gaat maken, wat ik wel heel gek vind is dat ik aan de letro zat wat oestrogeen op bijna nihil zou moeten zetten.

• #1.779
Helemaal vergeten! ik zou jullie m'n blast plannen vertellen :)

Het volgende is het plan:

1-10 test p 50mg eod
1-10 trest (ment) 50mg eod (deze wordt nog verhoogd naarmate de weken vorderen)
1-10 tren a 100mg eod
1-10 mast p 100mg eod

Letro of ari bij de hand in case of estro sides.

Misschien dat ik zelfs nog 4-6 iu ED HGH ga proberen, maar dat is nog niet zeker..

Waarom deze cycle? Ment/trestolone zou een van de beste rebounders/recompers moeten zijn. Ik neem de som op de proef en ga dit uitproberen. tren a en mast p loopt mee, #1 omdat het in de blend zit en #2 omdat ik iemand ben die kan gainen op tren en een brute look behoud terwijl ik in een kleine kcal surplus zit! De keuze dat ik de test zo laag hou is omdat de trest zwaar zou aromatiseren en ik precies wil zien wat dit goedje nou met m'n fysiek gaat doen.

De komende 4 weken worden gebruikt voor herstel en te kijken waar m'n onderhoudsniveau zich bevindt. De afgelopen dagen zijn echt zwaar YOLO geweest epic cheats en eindeloze toiletsessies.. Vandaag was het plan dan ook met een 3000-3200 kcals te beginnen en dit heb ik gelijk verneukt!:P In de pauze kon ik die lekker croissants niet laten liggen, we hadden ook iets nodig om het erin te dippen dus gelijk een pot nutella gehaald. Naja dat zijn die post competition binge attacks neem ik aan. Ga proberen low fat/carb te houden na de training zodat ik niet boven de 4k uitkom.

De bedoeling is om m'n vetpercentage niet verder op te laten lopen dan een 6-7% tijdens de eerste 4 weken fase. Daarna ga ik in een kleine surplus zitten en langzaam aan ophogen. Het is nu voornamelijk IIFYM, 2-3 Bro meals en 2-3 meals IIFYM waardig. Jullie snappen het wel hier en daar eens een muffin, mcdonalds, burgerking, uiteten noem maar op zolang het maar binnen dat caloriedoel past. Zo heb ik vorig jaar ook m'n cut aangepakt en dit is super gelopen, lean bulken hierop moet dan al helemaal geen probleem zijn!

Vnv staan chest en armen op het programma afgesloten met wat cardio (yes deze ga ik erin houden, natuurlijk geen 40 min meer:P)

M'n coach heeft ze gemaild. Maar was voor mij vrij duidelijk tbh, kan me geen andere reden bedenken. Maar het was echt amper zichtbaar... Heb nu ook de HD pics binnengekregen en daarop is het NIET te zien. Het ergste is nog dat de gyno nu weg aan het trekken is dus ben vrij zeker dat het gewoon met de watermanipulatie te maken heeft gehad... Door van veel drinken opeens niks meer te gaan drinken stress je je lichaam zo heftig dat je meer oestrogeen aan gaat maken, wat ik wel heel gek vind is dat ik aan de letro zat wat oestrogeen op bijna nihil zou moeten zetten.

Ben echt benieuwd of je hier nog wat van gaat horen. Keep us updated.

Terug
Naar boven