XXL Nutrition

Strive4muscle's log

Gister de epische 1kg hamburger challenge gekilled. De bedoeling was dat je hem binnen 30 minuten opat. 15 min was deze man klaar (waarvan ik de eerste 2 nog op de telefoon zat te spelen haha) was wel echt killing. Haha nog nooit eerder hadden ze dit meegemaakt! Ze vroegen zelfs of ik een blender naast me had staan. Kom dus nu op de muur te hangen met een foto :p

Gister de kcals heel laag gehouden vanwege de challenge maar zal alsnog een 6000 zijn als niet meer met zoveel vlees en brood. Vandaag dus ook even een laag dagje gedaan.

Rustdag (werkdag) maargoed zal de voeding van vandaag loggen:

Meal 1
100gr havermout
100gr aardbeien
30gr frambozen
30gr blauwe bessen
1 scoop iso Whey

Meal 2
Panini rustik volkoren
4 rijstwafels
150 gram gerookte zalmfilet

Meal 3
Griekse salade (ijsbergsla, paprika, uien, olijven, vinaigrette dressing)
150gr kipfilet

Meal 4
300 gr aardappel
130 gr runderlap
150gr broccoli/bloemkool mix

Wat nog gaat komen (even kijken met de macro's)
Meal 5
Havermoutpapje (met Whey, pindakaas, fruit etc) of pannenkoek(en)

Meal 6
250-400gr Magere kwark
1/2 scoop Whey
Zomerfruit
beeeeeeeeeeeeeeeest!!

Heb nog nooit meegedaan met zoiets maar dat lijkt mij dus ook altijd.

Zie wel eens van die dingen staan met bijvoorbeeld 4 xl frikandellen en 2 borden patat enz..

Eet zelf 240 gram vlees en 500 gram krieltjes in men cut pre workout. Dus dan moet dat toch ook lukken denk ik dan haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
Heb nog nooit meegedaan met zoiets maar dat lijkt mij dus ook altijd.

Zie wel eens van die dingen staan met bijvoorbeeld 4 xl frikandellen en 2 borden patat enz..

Eet zelf 240 gram vlees en 500 gram krieltjes in men cut pre workout. Dus dan moet dat toch ook lukken denk ik dan haha
1kg hamburger is wel te doen ja :p als je een grote eter bent... Maar m'n broertje moest ik toch helpen binnen 30 minuten te halen. Andere mensen die ik de challenge zag doen lukte het gewoonweg niet :p toch nog ergens eerste in geworden hahaha.

Hier vlakbij in het centrum van Breda zit ook zo'n tent met hamburger challenge. Wil het best een keer doen, weet ook wel zeker dat ik hem soldaat krijg. Kijk alleen 3 dagen van te voren al op tegen spijt feels die ik dan ga krijgen :roflol: Ik weet niet precies hoeveel zo'n burger is maar end of the day zit ik dan rond de 6-7k vgm.

• #1.805
Hier vlakbij in het centrum van Breda zit ook zo'n tent met hamburger challenge. Wil het best een keer doen, weet ook wel zeker dat ik hem soldaat krijg. Kijk alleen 3 dagen van te voren al op tegen spijt feels die ik dan ga krijgen :roflol: Ik weet niet precies hoeveel zo'n burger is maar end of the day zit ik dan rond de 6-7k vgm.
Dan weet je hoe ik me nu voel hahaha. Ps. Het was het waard :p

Ik ga je binnenkort wel verslaan

1kg hamburger is wel te doen ja :p als je een grote eter bent... Maar m'n broertje moest ik toch helpen binnen 30 minuten te halen. Andere mensen die ik de challenge zag doen lukte het gewoonweg niet :p toch nog ergens eerste in geworden hahaha.

Ja nu ik erover nadenken zou ik liever voor schnitzel ofzo gaan.

Zal een 180 gram vet geweest zijn ofzo dus je hebt vast mooi vaak op de wc gezeten:p

Dikke bulkblast man, ben benieuwd wat daaruit komt rollen!

• #1.815
Ja nu ik erover nadenken zou ik liever voor schnitzel ofzo gaan.

Zal een 180 gram vet geweest zijn ofzo dus je hebt vast mooi vaak op de wc gezeten:p
Niet over nadenken, whatever it takes. Schnitzels, hamburgers, sushi, spare ribs, wokken. Ik eet alles!

• #1.816
Dikke bulkblast man, ben benieuwd wat daaruit komt rollen!
Liefst begin ik er vandaag mee man! Cruisen begint me nu al te irriteren. Zeker doet het goed, maar ik probeer me aan een kcal doel te houden waar ik constant overheen ga. M'n lichaam vraagt gewoon om meer voeding en neemt het op als een malle. Ben inmiddels 8 kg zwaarder dan m'n lowest weighin :P Als ik m'n blast zou starten zat ik zo op 100kg.

• #1.817
Update:

Inmiddels terug op 94 kilo... Vetpercentage is nog steeds wel laag, hou alleen veel vocht vast door de cheat wat zich sinds vanmorgen ook weer langzaam begint te stabiliseren. Hele dag door opgepompt en vol :P
Elke dag is een struggle om me aan m'n kcal doel van 3100-3500 te houden. M'n lichaam vraagt naar meer sinds de wedstrijd. Ben bang als ik zo doorga dat er niet meer veel van een rebound effect overblijft als ik m'n blast start. Gaan zelfs van die gekke gedachte door m'n hoofd om de blast nu al te starten ipv 10 april of een korte DNP run van 7-10 dagen voordat ik start met m'n blast. Ik neig eerder naar nr1, omdat ik niet eerder DNP genomen heb en er eerst best wel anti tegen was... Tja, wat is slechter voor je lichaam :P eerder blasten of DNP..

Terug
Naar boven