AndroidHealthClinic

Strive4muscle's log

vanwaar de keuze om de test 400 1x per week te zetten?

succes met je blast man!

Ik volg! Ongeduldig... haha begrijpelijk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
vanwaar de keuze om de test 400 1x per week te zetten?

succes met je blast man!
Zet er maar 0.5ml van in de week en nog een keer later in de week 50 mg test p (zie dat ik dit in mijn kuurschema er niet bij heb gezet) vanwaar ik de test 400 maar 1x zet? zijn meedere esters.. een hele lange ester, een gewone lange, medium en korte. De test dient puur als test base en dit bevalt wel, wil ment(trestolone) laten shinen en de estro sides niet te ver laten opkomen. Na week 4 switch ik volledig naar test p, maar voor nu maak ik de test 400 even op.

Thanks man! we gaan knallen.

• #1.845
Ook maar eens MK677 besteld, deze zal er vanaf volgende week ergens inkomen. Hier zal ik dan wel op terug komen.

• #1.846
Nogmaals proberen

voeding.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.847
Helaas krijg de pic van fitnesspall niet erop gezet..

Voeding zat gister iets over de 4000 kcals, wel ietswat meer cardio gedaan maar zal vandaag even net wat onder het kcal doel gaan zitten of precies erop. Wil eens kijken wat 1 week ment precies uithaalt als ik m'n wekelijke kcal doel hetzelfde hou.

Zal de voeding van vandaag wel weer gewoon uitschrijven.

Laatst bewerkt:
Je foto's doen het niet volgens mij.
Hoe is het met je darmen?

• #1.849
Je foto's doen het niet volgens mij.
Hoe is het met je darmen?
indd foto's doen het niet... nvm ga het ook niet meer proberen, heb meerdere websites geprobeerd en pakt de URL gewoon niet. Extra in paint en alles liggen knippen en plakken. Is me tevee; moeite :P

Darmen zijn weer de oude! Kan nu ook weer 110% tijdens m'n trainingen geven. Neem wel nog gewoon het receptje door totdat het op is.

Helaas krijg de pic van fitnesspall niet erop gezet..

Voeding zat gister iets over de 4000 kcals, wel ietswat meer cardio gedaan maar zal vandaag even net wat onder het kcal doel gaan zitten of precies erop. Wil eens kijken wat 1 week ment precies uithaalt als ik m'n wekelijke kcal doel hetzelfde hou.

Zal de voeding van vandaag wel weer gewoon uitschrijven.
Gewoon via de gsm printscreenen, normaal moet het dan wel lukken.zo doe ik het toch

• #1.851
Gewoon via de gsm printscreenen, normaal moet het dan wel lukken.zo doe ik het toch
Ja, heb het nu even op de pc gedaan. Eigenlijk zelfde principe.. Printscreen in word of paint zetten en er een bestandje van maken. Maar krijg de afbeelding gewoonweg niet geüpload.

Ja, heb het nu even op de pc gedaan. Eigenlijk zelfde principe.. Printscreen in word of paint zetten en er een bestandje van maken. Maar krijg de afbeelding gewoonweg niet geüpload.
denk als je het met paint doet dat de afbeelding te groot is,ik ga gewoon op de app met de gsm printscreen daar en post dan via 'upload bestand' met de gsm werkte het prima kan je mss eens proberen.:D

• #1.853
denk als je het met paint doet dat de afbeelding te groot is,ik ga gewoon op de app met de gsm printscreen daar en post dan via 'upload bestand' met de gsm werkte het prima kan je mss eens proberen.:D
Helaas is m'n gsm eergister kapot gegaan... Heb nu een vervangend toestel waar ik nog fitnesspal op moet zetten :P Doe nu even alles via de pc.

• #1.854
Oke heb hem geüpload, toch iets verder kijken dan m'n neus lang is :P Volgende keer alleen wat beter bijwerken want deze is wazig als de pest!

• #1.855
Alhoewel ik sta te stuiteren om te trainen, vandaag even een rustdagje voor het ijzer :P en een avondje met de vriendin!

Ook maar eens MK677 besteld, deze zal er vanaf volgende week ergens inkomen. Hier zal ik dan wel op terug komen.

Welke heb je? Las dat je op 30 mg ED wil beginnen... Is wat hoog. 10-15 mg is genoeg om mee te starten. Ik nam het altijd savonds rond trainingstijd. Geeft je heerlijke pomps en een groot hongergevoel. Smorgens nemen was geen optie want dan sliep ik heel de dag, of liep rond als een zombie. :D

• #1.860
Ja heren, de cardiosessie met de vriendin kon ik niet afslaan :) Maar vandaag staan de armen en buik op het programma met @wovano.

Vandaag zet ik m'n kcals ietsje lager +- 3300-3400 (voornamelijk de carbs die omlaag gaan) omdat ik weer aardig over de kcals zat gister..
Blijf bijkomen als een malle op de Ment (+3kg) en dat is absoluut niet alleen spiermassa:P maar kan jullie nu al vertellen, wat een magisch goedje! voller met de dag. Shape is nog goed, maar zodra ik ruimschoots over m'n kcals zit gain ik vocht, wat ik zoveel mogelijk wil beperken. Maandag staat een dagje amsterdam op de planning, waar natuurlijk ook gecheat wordt dus zal m'n cardio vandaag/morgen wat uppen en de kcals incheck houden.

Terug
Naar boven