dekerel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet er maar 0.5ml van in de week en nog een keer later in de week 50 mg test p (zie dat ik dit in mijn kuurschema er niet bij heb gezet) vanwaar ik de test 400 maar 1x zet? zijn meedere esters.. een hele lange ester, een gewone lange, medium en korte. De test dient puur als test base en dit bevalt wel, wil ment(trestolone) laten shinen en de estro sides niet te ver laten opkomen. Na week 4 switch ik volledig naar test p, maar voor nu maak ik de test 400 even op.vanwaar de keuze om de test 400 1x per week te zetten?
succes met je blast man!
I know i know...
wordt wel maar een korte van 8-10 weken. Puur en alleen om volledig benut te maken van de rebound.indd foto's doen het niet... nvm ga het ook niet meer proberen, heb meerdere websites geprobeerd en pakt de URL gewoon niet. Extra in paint en alles liggen knippen en plakken. Is me tevee; moeiteJe foto's doen het niet volgens mij.
Hoe is het met je darmen?

Gewoon via de gsm printscreenen, normaal moet het dan wel lukken.zo doe ik het tochHelaas krijg de pic van fitnesspall niet erop gezet..
Voeding zat gister iets over de 4000 kcals, wel ietswat meer cardio gedaan maar zal vandaag even net wat onder het kcal doel gaan zitten of precies erop. Wil eens kijken wat 1 week ment precies uithaalt als ik m'n wekelijke kcal doel hetzelfde hou.
Zal de voeding van vandaag wel weer gewoon uitschrijven.
Ja, heb het nu even op de pc gedaan. Eigenlijk zelfde principe.. Printscreen in word of paint zetten en er een bestandje van maken. Maar krijg de afbeelding gewoonweg niet geüpload.Gewoon via de gsm printscreenen, normaal moet het dan wel lukken.zo doe ik het toch
denk als je het met paint doet dat de afbeelding te groot is,ik ga gewoon op de app met de gsm printscreen daar en post dan via 'upload bestand' met de gsm werkte het prima kan je mss eens proberen.Ja, heb het nu even op de pc gedaan. Eigenlijk zelfde principe.. Printscreen in word of paint zetten en er een bestandje van maken. Maar krijg de afbeelding gewoonweg niet geüpload.

Helaas is m'n gsm eergister kapot gegaan... Heb nu een vervangend toestel waar ik nog fitnesspal op moet zettendenk als je het met paint doet dat de afbeelding te groot is,ik ga gewoon op de app met de gsm printscreen daar en post dan via 'upload bestand' met de gsm werkte het prima kan je mss eens proberen.![]()
Doe nu even alles via de pc.Rust dag is ook geen cardio hè...Alhoewel ik sta te stuiteren om te trainen, vandaag even een rustdagje voor het ijzeren een avondje met de vriendin!

voor die paar minuten

Setje van 8 keer uitstoten.
Ook maar eens MK677 besteld, deze zal er vanaf volgende week ergens inkomen. Hier zal ik dan wel op terug komen.

Maar vandaag staan de armen en buik op het programma met @wovano.
maar kan jullie nu al vertellen, wat een magisch goedje! voller met de dag. Shape is nog goed, maar zodra ik ruimschoots over m'n kcals zit gain ik vocht, wat ik zoveel mogelijk wil beperken. Maandag staat een dagje amsterdam op de planning, waar natuurlijk ook gecheat wordt dus zal m'n cardio vandaag/morgen wat uppen en de kcals incheck houden.