Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad lekker bezig hier! Je schema ziet er ook goed uit. De enige tip die ik je nog zou geven is om deadlift als eerste te doen op rug dag. Na het deadliften kan je nog prima lat oefeningen doen, maar als je rug al vermoeid is van 4 oefeningen dan zal dat zeker effect hebben op je deadlift.

Vage routine man, is dat je vaste schema?
gratz met je BOR pr.
Mooie gewichten weer man! Hoop setjes op die lat pull down!![]()
Je kunt gerust schouders doen als je zelf aanvoelt dat het wel gaat. En ik ben echt van mening dat je als eerste deadlift moet doen. En ik heb mezelf dat aangeleerd omdat deadlift de meeste energie kost, als je energie op is, springt je lichaam over op vetten. Dus dan ga je vetten verbranden. Maar het belangrijkste is dat je dus veel energie hebt voor de grootste oefening, zo kun je ook altijd makkelijker tillen!

dan vanavond even trainen schouders dus 

perfecte techniek maar toen was het halfuurtje al weer om en moest die verder dus maandag hebben we t vervolg eigenlijk

Goeie LB training en grats met de PRs. M'n deadlift is vaak niet veel meer waard na squatten want dan zijn m'n benen al leeg.