XXL Nutrition

Strong and Big is the Duo

Bij mij in de gym zijn er ook 2 cable-stations. Bij de ene pak ik altijd 10kg meer als bij de andere.

Ik zal er na kijken maar eerst even rust dan doe ik dat denk ik deed jij dat dan alleen als warm-up?
Ja rust is altijd goed. Ik doe het meestal aan het einde van m'n trainingen 2-3 setjes en dat lijkt wel te werken. Maar als ik BP of MP dag heb dan warm ik ook uitgebreid op met veel sets.

En ja hoe zwaar de gewichten per cable-station zijn kan heel veel verschillen :P.

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag pff:

Squat
10 x bw
10 x bw
8 x 50
8 x 60
8 x 70
8 x 70
6 x 80

Leg press
8 x 85
8 x 105
8 x 115
8 x 125
8 x 145

Stiff legged deadlift.
8 x 60
8 x 80 wat een k*t oefening.

Normale deadlift
8 x 80
6 x 80

Seated Leg extension
8 x 25
8 x 30
8 x 30

Pff ik was gewoon kapot ik had honger al een beest:$

je squats beginnen ook goed te gaan! Probeer bij deadlift meer te pakken:D, volumes zijn ivm squats laag:o:p

dood of niet:D, jezelf pushen! Ken het gevoel hoor:o, je had mij dezelfde opmerking gegeven en je had gelijk:D. Vandaar dat ik weet dat je dit ook kunt:D! Just push yourself to the limits:D

dood of niet:D, jezelf pushen! Ken het gevoel hoor:o, je had mij dezelfde opmerking gegeven en je had gelijk:D. Vandaar dat ik weet dat je dit ook kunt:D! Just push yourself to the limits:D

Ja ik wil best pushen maar als me uitvoering na z'n grootje gaat dan laat ik t toch maar even zitten.
Voortaan gewoon wel dl'en op rug dag:)
Maar verder heb gelijk hoor

sowiso uitvoering blijft primair maar als het lukt gewoond doen;), eventueel eerst een andere oefening ertussen doen, zo heb je iets meer tijd om te recupereren:D. Ik doe tussen squats en dl ook lunges;)

sowiso uitvoering blijft primair maar als het lukt gewoond doen;), eventueel eerst een andere oefening ertussen doen, zo heb je iets meer tijd om te recupereren:D. Ik doe tussen squats en dl ook lunges;)

Ik had ook legpress gedaan maar daarna was ik hele kapot ik wou eigenlijk toen al stoppen ik kreeg honger als de malle.
Terwijl ik echt een goed ontbijt had.

mooie benentraining kerel. bij een benentraining horen honger, duizeligheid, scheten laten en braakneigingen :)

Heb ik ook altijd na 20 a 30 min. Is gewoon normaal. Ik ben al meerdere malen echt over m'n nek gegaan bij een benentraining

Ik train het beste met weinig voer in mijn buik. Normaal train ik 's ochtends met alleen een halve liter magere melk, brinta en whey shake.

4 boterhammen met kipfilet 0,5 liter melk en whey

En dan zit je vol of? Experimenteer is met iets anders, bijvoorbeeld 2 eitjes op 4 sneetjes brood ofso. Of een flinke bak brinta 3 kwartier voor je training, of een lekkere pannenkoek. Een bak noodles met een eitje doet het bij mij ook wel goed :)

Terug
Naar boven