Fitness Seller

Strong and Big is the Duo

nice pr's man:)

Nette pr's kerel! nog 8 kilo bij je deadlift en je hebt een 2xbw deadlift ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nette pr's kerel! nog 8 kilo bij je deadlift en je hebt een 2xbw deadlift ;)

Ja indd over paar weekjes maar weer proberen ik heb nu even gehad met maxen van deadlift en squat:rolleyes:

Nu weer lekker op reps knallen maarja 2 x bw zou wel mooi zijn ja ik dacht dat wel wat langer zou duren :o

Training voor vandaag

Pull- ups
8 x bw
8 x bw
8 x bw
8 x bw

BOR
8 x 50
8 x 50
8 x 50
6 x 60 Pr:)

T-bar row
8 x 40
8 x 40
8 x 40
8 x 40
8 x 40

One arm straight arm pulldown
8 x 21
8 x 24,5
8 x 21
8 x 21

Seated Low row
8 x 60
8 x 50
8 x 50
8 x 50
pff was kapot

Chin-ups
8 x bw
5 x bw

Ez-bar curl
8 x 10kg + ez-bar
8 x 10kg + ez-bar
8 x 10kg + ez-bar
8 x 10kg + ez-bar

Training van vandaag

Dumbbell bench press
8 x 22
8 x 26
8 x 26
8 x 26

Decline BP
8 x 57,5
8 x 57,5
8 x 57,5
8 x 57,5
8 x 57,5

Incline DBP
8 x 18
Toen krijg weer pijn in me schouder
Dus oefening gestaakt:)

Fly Machine/Pecdeck
8 x 45
8 x 55
8 x 65
8 x 60

Hammer Strength Incline Press
8 x 25 p . arm
8 x 20
8 x 20
8 x 20

CGBP
8 x 40
8 x 42,5
8 x 42,5
8 x 42,5

V-bar Pushdown
8 x 24,5
8 x 21
8 x 21
8 x 24,5

Superset
CGBP - v-bar pushdown
8 x 40 - 8 x 17,5
7 x 40 - 8 x 17,5
6 x 40 - 6 x 17,5
6 x 40 - 7 x 17,5

lekkere training hoor,alleen hoe komt dat met die schouder,blessure gehad?

lekkere training hoor,alleen hoe komt dat met die schouder,blessure gehad?

Ik heb echt werkelijk geen idee t was ooit eerder 2 jaar terug al is gebeurd met kickboks soms duikt het dan op de pijn en gaat te weer weg dus ik denk dat even te zwaar heb getraind op schouders dan dat die nu weer even rust nodig heeft dan kan ik mss volgende week of die week erna weer knallen

Ga je volgen ;)

Abbo :D En kom je amper aan in vet ookal eet je veel of kom je wel aan? Zou in dat laatste geval toch goed naar je voeding kijken idd.

Abbo :D En kom je amper aan in vet ookal eet je veel of kom je wel aan? Zou in dat laatste geval toch goed naar je voeding kijken idd.

Rondom me buik vooral onderbuik wat vet maar vooral overdag een beetje opgeblazen gevoel ik denk dat dit komt door het vele drinken zou dit kunnen?
Drink 2 + liter melk soms iets minder en 2 liter water ong soms meer ligt eraan of het trainingsdag is.

Ik had ook schouderblessure een tijdje terug en wat bij mij goed werkt om de pijn weg te houden is 2-3 setjes van dit: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/shoulder_shocker met lichte gewichten na m'n UB workouts. Wie weet kan het jou ook helpen.

Ik heb besloten wat rust te nemen wat voorzichtig er te doen met borst ook dus tot ik geen pijntjes voel meer met borst ga ik langzaam aan is beginnen met schouders.
Welke oefening bedoel je precies in dat filmpje zie ik er best veel.
Ik doe sws met 2 kilo voor elke training nu voorzichtige opwarmen voor schouders in de hoop dat dit ergens helpt.

Verder een vriend van mij zij dat hij ging bestellen bij iets van powersuplements iemand enige ervaring?
Want hij vroeg of ik ook wat wou maar wil ik eig wel eerst weten of hier ervaring mee is gedaan met die site.

Rondom me buik vooral onderbuik wat vet maar vooral overdag een beetje opgeblazen gevoel ik denk dat dit komt door het vele drinken zou dit kunnen?
Drink 2 + liter melk soms iets minder en 2 liter water ong soms meer ligt eraan of het trainingsdag is.

Ja ben sochtends een stuk 'magerder' dan savonds :o

ja ik hou me buik automatisch in anders ben ik net zwanger, niet dat ik zoveel vet heb cm of 3 op me buik schat ik

Welke oefening bedoel je precies in dat filmpje zie ik er best veel.
Ik doe sws met 2 kilo voor elke training nu voorzichtige opwarmen voor schouders in de hoop dat dit ergens helpt.
Het is een superset van 3 oefeningen, front raise, side raise en clean and press. Dit kan je ook prima met 2kg doen ik pak vaak 2.5kg schijven of 4kg DBs.

Het is een superset van 3 oefeningen, front raise, side raise en clean and press. Dit kan je ook prima met 2kg doen ik pak vaak 2.5kg schijven of 4kg DBs.

Ik zal er na kijken maar eerst even rust dan doe ik dat denk ik deed jij dat dan alleen als warm-up?

Training van gister was bij een vriend z'n gym geweest.

Pull-ups
8 x bw
8 x bw
8 x bw
6 x bw + 3 x bw (ik gleed weg met me vingers dus gelijk overnieuw geprobeerd)

Bor
8 x 50
8 x 50
8 x 60
8 x 50

Deadlift
8 x 60
8 x 70
8 x 80
8 x 70

Was easy maar ik was meer die vriend aant coachen.

T-bar pulldown.
8 x 55
8 x 58
8 x 63
8 x 66
8 x 69

One arm straight arm pulldown
Echt raar normaal kan ik maar 20 kg of ik had ineens superdag ofzo of t lag gewoon aan de kilo's

8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45

Biceps Curl Gewoon met kabel
8 x 20
8 x 22,5
6 x 25
5 x 27,5

Terug
Naar boven