- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette pr's kerel! nog 8 kilo bij je deadlift en je hebt een 2xbw deadlift![]()

lekkere training hoor,alleen hoe komt dat met die schouder,blessure gehad?
AbboEn kom je amper aan in vet ookal eet je veel of kom je wel aan? Zou in dat laatste geval toch goed naar je voeding kijken idd.
Ik had ook schouderblessure een tijdje terug en wat bij mij goed werkt om de pijn weg te houden is 2-3 setjes van dit: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/shoulder_shocker met lichte gewichten na m'n UB workouts. Wie weet kan het jou ook helpen.
Rondom me buik vooral onderbuik wat vet maar vooral overdag een beetje opgeblazen gevoel ik denk dat dit komt door het vele drinken zou dit kunnen?
Drink 2 + liter melk soms iets minder en 2 liter water ong soms meer ligt eraan of het trainingsdag is.

ja ik hou me buik automatisch in anders ben ik net zwanger, niet dat ik zoveel vet heb cm of 3 op me buik schat ik

Het is een superset van 3 oefeningen, front raise, side raise en clean and press. Dit kan je ook prima met 2kg doen ik pak vaak 2.5kg schijven of 4kg DBs.Welke oefening bedoel je precies in dat filmpje zie ik er best veel.
Ik doe sws met 2 kilo voor elke training nu voorzichtige opwarmen voor schouders in de hoop dat dit ergens helpt.
Het is een superset van 3 oefeningen, front raise, side raise en clean and press. Dit kan je ook prima met 2kg doen ik pak vaak 2.5kg schijven of 4kg DBs.