Fitness Seller

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Ok was al bijna bang dat ik iets gemist had haha.

Dat wordt dan 'StrongER' :D

Vanmiddag voor de éérste keer gebruikt,3 dikke scoops en erg goede training gehad ondanks mijn vroege shift en weinig slaap.. Goede pomp en langdurige energie,ben verrast door het feit dat jullie (Body en fit) dit voor mekaar hebben gekregen zonder dmaa:-). Zit er een specifieke vervanger in? Topproduct,voor mijn part althans

Vanmiddag voor de éérste keer gebruikt,3 dikke scoops en erg goede training gehad ondanks mijn vroege shift en weinig slaap.. Goede pomp en langdurige energie,ben verrast door het feit dat jullie (Body en fit) dit voor mekaar hebben gekregen zonder dmaa:-). Zit er een specifieke vervanger in? Topproduct,voor mijn part althans

Dank je, voor de complimenten! Het is de combinatie van ingredienten die Strong! zo goed maakt. Een combinatie van onze inbreng en eerlijk gezegd ook van onze producent die hier enorm veel ervaring mee hebben:)

You've tried the rest now try the best....Strong!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is nog een mooiere vergelijking dan wanneer je je "normaal" voelt qua energie huishouding. Zo zie je hoe goed het product echt werkt. Fijn!

Goede eigenschap van Strong is dat zelfs op het einde van het potje (zoals nu) ik nog steeds reageer op de PWO.
Vaak raak ik snel (voor helft) van het potjes gewend aan de stoffen, ookal verhoog ik de dosis. Bij Strong! blijf ik hem voelen.

Goede eigenschap van Strong is dat zelfs op het einde van het potje (zoals nu) ik nog steeds reageer op de PWO.
Vaak raak ik snel (voor helft) van het potjes gewend aan de stoffen, ookal verhoog ik de dosis. Bij Strong! blijf ik hem voelen.

Kenmerkend!!!

strong bevalt inderdaad erg goed, lkkr pomp en flink veel energie!

We zijn erg blij dat jullie zo tevreden zijn :D

Het is zoeken met de pre workouts maar deze behoort voor mij tot de betere

Ben er ook standaard op over gestapt.
Eerst had ik meerdere pre-workouts, nu alleen nog maar Strong :)
Strong! hebben we al een enige tijd in ons assortiment en is nog steeds ongekend populair:cool:

Kenmerken #1 Pre-Workout Strong:
-Premium pre-workout voor spiermassa!
-"Killer" alpha male spierkracht
- Massieve " Muscle Growth" Pumps
-Extreme energie en feel good
-Stimulans voor de vetverbranding
-Enorme prestatieverbetering
-Uithoudingsvermogen en herstel
Het is zoeken met de pre workouts maar deze behoort voor mij tot de betere
Jeps, samen met Assault!, 1MR en C4 zijn dit onze beste pre-workouts!

benf-kerstbeanie-websiteheader.png

Prima product, mooie ingrediënten, goede smaak...wat wil je nog meer:)

Deze video moet je even checken. Echt goed gemaakt:)

Strong review

Weet niet of het door t weer komt, maar ben niet vooruit te branden laatste dagen.
Strong is nog een redding, anders had me training helemaal 50% geweest :D

is dit een goed product om door een plateau heen te komen? of raden jullie dan wat anders aan..veel goeie reviews hoor eens zien of ik een proef pakketje kan regelen :)

is dit een goed product om door een plateau heen te komen? of raden jullie dan wat anders aan..veel goeie reviews hoor eens zien of ik een proef pakketje kan regelen :)
Jazeker kun je Strong! gebruiken om een plateau te doorbreken. Vaak raad ik daarbij een goede creatine, zoals Nr1 of Creapure bij aan. Daarnaast een goede variatie op je huidige schema en moet je zeker een boost krijgen in oa je krachtstats. Strong! zal zorgen voor een betere, energieke, sterkere training. Maar achteraf moet je er zeker goed van herstellen met voldoende voeding (misschien met wat extra Whey). :cool:

Ralf

Terug
Naar boven