AndroidHealthClinic

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Strong is een leuk product maar helaas heeft het weinig effect bij mij. PWO zijn altijd persoonlijk dus als iemand dit heeft bij een andere PWO dan kunnen we misschien ruilen van PWO. Ik heb namelijk nog een (bijna) volle pot Strong! te koop/ruil. Eventueel tegen andere suplementen.

Heb vandaag voor het eerst de Strong gebruikt en was niet te stoppen! Echt lekkere energie! :D

Strong is een leuk product maar helaas heeft het weinig effect bij mij. PWO zijn altijd persoonlijk dus als iemand dit heeft bij een andere PWO dan kunnen we misschien ruilen van PWO. Ik heb namelijk nog een (bijna) volle pot Strong! te koop/ruil. Eventueel tegen andere suplementen.

Ik heb nog een pot Assault staan, paar scoops uit genomen maar was niet echt mijn PWO en wil Strong! wel graag uitproberen/gebruiken. PM me anders even?

Zonet weer ff lekker geknald op Strong! Heerlijk :)

Zelfs nu in mijn laatste dagen contest prepp doet het zijn werk goed

Neem meestal 4 scoops. Potdikkie wat een rush en pomp heb je dan!
Niet voor beginners, maar voor de PWO liefhebbers met een opgebouwde tolerantie zeker een aanrader :D

Zelfs nu in mijn laatste dagen contest prepp doet het zijn werk goed

:thumbs: Nog eventjes!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 16:55 ----------

Neem meestal 4 scoops. Potdikkie wat een rush en pomp heb je dan!
Niet voor beginners, maar voor de PWO liefhebbers met een opgebouwde tolerantie zeker een aanrader :D

Strong! is voor velen de #1 pre-workout in de markt. Lekkere energie en pomps! Het voordeel van Strong! is dat je zelf ook heel gemakkelijk je favoriete dosering kunt bepalen. Beginnen met 1 scoopje en daarna kijken wat voor jezelf het beste aanvoelt. Werkt altijd!:)

Gebruik 4 scoops om helemaal te gaan op Strong! Bij 3 voel ik weinig tot niks :(

Gebruik 4 scoops om helemaal te gaan op Strong! Bij 3 voel ik weinig tot niks :(

Het voordeel van Strong is dat je door te varieren met scoop makkelijk zelf je favoriete dosering kunt bepalen:) 4 scoops is best veel, een teken dat je niet zo gevoelig bent voor pre-workout. Mooi dat je er zo goed op gaat!:)

Heb onlangs strong! gekocht en ik merk niets van 2 scoops.
Straks eens 3 scoops proberen.
Heb eerder al noxipro, jack3d & assault gebruikt, tzal met tolerantie te maken hebben ...

Ik merk, op een flinke pomp na, weinig van 3 scoops, dus mocht iemand interesse hebben in een vrijwel volle pot; op te halen omgeving Tilburg.. overige B&F producten en service overigens top

Heb onlangs strong! gekocht en ik merk niets van 2 scoops.
Straks eens 3 scoops proberen.
Heb eerder al noxipro, jack3d & assault gebruikt, tzal met tolerantie te maken hebben ...

Ja, klopt.:) Op 3 scoops gaan de meeste mensen als een raket. Qua stimulanten is het iets rustiger als Noxipro (vandaar de 3 scoops ook). Elke pot bevat 90 scoops dus wat dat betreft zit je helemaal goed met Strong! Qua pomp en het volle gevoel in de spieren ook ver na de training is Strong! zelfs vele malen beter:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 09:33 ----------

Ik merk, op een flinke pomp na, weinig van 3 scoops, dus mocht iemand interesse hebben in een vrijwel volle pot; op te halen omgeving Tilburg.. overige B&F producten en service overigens top

Dank je!:)

Heb expres even gewacht met mijn review. Was benieuwd of het na een of twee maanden gebruiken nog steeds een top product zou zijn...

En na 2 maanden STRONG! gebruikt te hebben ben ik zeer tevreden over dit product!!
Enorme pomp en ik ga super in de gym. Gebruik 3 scoops, moet wel zeggen ene keer 2,5 en de andere keer 3 net hoe ik me voel. Maak lange dagen dus kan tijdens mijn trainingen wel wat energie gebruiken. Heb nog nooit een crash gehad van deze pre en heb altijd mijn trainingen op een goede manier kunnen doorlopen.

Hoop niet dat de prijs naar 44,90 zal gaan want dan word het wel een erg duur goedje..

Heb expres even gewacht met mijn review. Was benieuwd of het na een of twee maanden gebruiken nog steeds een top product zou zijn...

En na 2 maanden STRONG! gebruikt te hebben ben ik zeer tevreden over dit product!!
Enorme pomp en ik ga super in de gym.
Gebruik 3 scoops, moet wel zeggen ene keer 2,5 en de andere keer 3 net hoe ik me voel. Maak lange dagen dus kan tijdens mijn trainingen wel wat energie gebruiken. Heb nog nooit een crash gehad van deze pre en heb altijd mijn trainingen op een goede manier kunnen doorlopen.

Hoop niet dat de prijs naar 44,90 zal gaan want dan word het wel een erg duur goedje..

Mooie complimenten! Met Strong! pak je de #1 Pre-Workout van dit moment! Knallen qua energie, pomps en prestaties:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Idd geen crash en je blijft de uurtjes daarna ook lekker scherp. Met 2 scoops ga ik als een trein. Natuurlijk is mijn eigen motivatie de grootste factor en dat zal het effect alleen maar groter maken. NO Shotgun vond ik destijds ook super, totdat ik Noxipro ontdekte...

En als je bv moe bent en een lange rit moet gaan maken is STRONG een hele goeie!

Hoeveel scoops mag je eigenlijk maximaal nemen per training? Kan me indenken dat er mensen zijn die een hoge ''weerstand'' hebben en dus niks tot weinig voelen, die steeds meer nemen.

Idd geen crash en je blijft de uurtjes daarna ook lekker scherp. Met 2 scoops ga ik als een trein. Natuurlijk is mijn eigen motivatie de grootste factor en dat zal het effect alleen maar groter maken. NO Shotgun vond ik destijds ook super, totdat ik Noxipro ontdekte...

En als je bv moe bent en een lange rit moet gaan maken is STRONG een hele goeie!
Bedankt voor je complimenten. De reden die jij noemt zijn voor veel mensen de voornaamste reden om het product aan te schaffen. Naast de goede pomp, geen crash oid en je kan blijven gaan. Strong!
Hoeveel scoops mag je eigenlijk maximaal nemen per training? Kan me indenken dat er mensen zijn die een hoge ''weerstand'' hebben en dus niks tot weinig voelen, die steeds meer nemen.
2 scoops is één dosering. Dit raden we ook altijd aan. Als je eigen tollerantie is hoger is, kun je op eigen risico, altijd de dosering iets verhogen naar jouw wens. Totdat jij deze als goed ervaart, is dat voor jou de beste dosering. Dit komt vaak, doordat elk lichaam net iets anders reageert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Ralf

Ik blijf maar hard gaan op Strong! Keer op keer :D top product!

Terug
Naar boven