AndroidHealthClinic

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Echt een top pre workout zeker op dagen dat het even minder gaat

En je slaapt er nog prima op! Geen crash. Heb het laatst om 19:00 nog genomen en sliep om 23.30 als een baby.
Top ;)

2 scoops is bij mij wel de max, dan kan ik super sporten en ook nog voldaan in slaap vallen :eek:

Eerste keer dat ik deze pwo gebruikte was ik misselijk en niet lekker tijdens de training. De training liep echt voor geen meter en dacht dat dit een miskoop was, maar na vandaag zijn die twijfels weg.

Ik nam weer 2 schepjes vandaag net zoals gister maar nu werkte de PWO echt lekker. Ik kreeg al na 15 minuten zoveel energie, wajooo. Heerlijke training gehad, hoop dat dat zo blijft :D

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week terug aan de strong.. word knallen !! zeker in combi met magnificent

Strong is zeker fijn ik heb het puur voor de dagen dat motivatie wat ver te zoeken is. Zo blijft de werking ook bij lagere dosering gewoon top

Volgende week terug aan de strong.. word knallen !! zeker in combi met magnificent

Strong! voor de training en Magnificent erna! Top combi:1e: Goeie energie en pomps, maakt je training elke keer weer TOP. Magnificent erna voor instant herstel en groei:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 16:42 ----------

Strong is zeker fijn ik heb het puur voor de dagen dat motivatie wat ver te zoeken is. Zo blijft de werking ook bij lagere dosering gewoon top

Eens, op dagen dat je wilt knallen of even geen motivatie hebt dan is Strong! het aangewezen product:)

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag eerste keer strong genomen, 2,5 scoop.
Vrij weinig tot niets van gevoeld.. volgende keer 3,5?

Heb je hem gewoon uitgedeeld? Gulle gever:D Had ik maar zulke mensen op de sportschool.

Onze producten worden algemeen aangeraden op de sportscholen. Dat instructeurs onze producten zelfs uitdelen hoor je niet veel. Wel super:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 08:42 ----------

Vandaag eerste keer strong genomen, 2,5 scoop.
Vrij weinig tot niets van gevoeld.. volgende keer 3,5?

Kan op zich wel. Meer zou ik niet nemen:)

Ouderwets hard geknald op 4 scoops! Mijn biceps sprong bijna uit zijn vel :$ Heeeerlijk.

Ouderwets hard geknald op 4 scoops! Mijn biceps sprong bijna uit zijn vel :$ Heeeerlijk.
Dankjewel voor je review! :thumbs: Strong! gebruiken heel veel klanten en bevalt ontzettend goed. Het bevat eigenlijk alleen bewezen en high-tech ingrediënten die zeker goed werken :) Dat is natuurlijk dan ook niet vreemd:cool:

Ralf

Strong in combi met stay strong doet het ook super goed !!

Terug
Naar boven