XXL Nutrition

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Jazeker kun je Strong! gebruiken om een plateau te doorbreken. Vaak raad ik daarbij een goede creatine, zoals Nr1 of Creapure bij aan. Daarnaast een goede variatie op je huidige schema en moet je zeker een boost krijgen in oa je krachtstats. Strong! zal zorgen voor een betere, energieke, sterkere training. Maar achteraf moet je er zeker goed van herstellen met voldoende voeding (misschien met wat extra Whey). :cool:

Ralf

Ik heb nu creapure geprobeerd maar ben er niet veel mee op geschoten (helaas), ik zoek dus wat anders om door een plateau te kunnen breken..aangezien er vele positieve reacties over strong zijn leek me dat misschien wel een goeie. Nr1 is voor mij echt niet weg te drinken :p krijg er ook een beetje misselijk gevoel van..

Extra whey is geen probleem :) is dit aan te raden voor iemand die 6 maandjes traint?

Als laatste, ken je dit voor altijd gebruiken of ? Het liefst gebruik ik het dan gewoon elke training zonder een maand pauze of iets..

Bvb!

Ik zou dan gewoon whey toevoegen en op dagen dat je minder energie hebt is strong een goede oplossing

Oke dankjewel, ik zal eerst is 2 weken zonder creatine trainen. Dan weet ik of creatine echt heeft geholpen of niet, denk dat ik wel terug kom op strong! het is precies wat ik zoek om straks die extra energie er uit te krijgen.

Oke dankjewel, ik zal eerst is 2 weken zonder creatine trainen. Dan weet ik of creatine echt heeft geholpen of niet, denk dat ik wel terug kom op strong! het is precies wat ik zoek om straks die extra energie er uit te krijgen.
Met Strong maak je een goede keus. Gaat je zeker helpen! Nr1 is inderdaad van smaak niet super, maar voor een product als deze is het fantastisch. Aminozuren, no, beta-alanine, creatines bij elkaar maakt geen lekkere combi maar kwa werking zeker top!

Succes,
Ralf

Ik vind nr1 wel lekker juist

Vandaag Chest,biceps workout met strong

Geef creatine wel 2-4wk de tijd voor je een oordeel velt bro.
Creatine kickt bij sommige mensen (als ik) pas goed in in week 3-4.

Ben benieuwd of je kracht verschil merkt ;) Ik verwacht zeer zeker van wel namelijk.
Naam zegt het ookal, strong haha. :D

Geef creatine wel 2-4wk de tijd voor je een oordeel velt bro.
Creatine kickt bij sommige mensen (als ik) pas goed in in week 3-4.

Ben benieuwd of je kracht verschil merkt ;) Ik verwacht zeer zeker van wel namelijk.
Naam zegt het ookal, strong haha. :D

Idd bewaar de rust. Geef het ff de tijd.

Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar getraind op cafeinne caps i.c.m. agmatine en citruline, en af en toe Nr1 en wat oude pre w.o. die ik nog had liggen. Morgen denk ik maar weer een potje Strong! bestellen, blijft lekker voor de afwisseling en je voorkomt gewenning :D

Afgelopen maanden eigenlijk alleen maar getraind op cafeinne caps i.c.m. agmatine en citruline, en af en toe Nr1 en wat oude pre w.o. die ik nog had liggen. Morgen denk ik maar weer een potje Strong! bestellen, blijft lekker voor de afwisseling en je voorkomt gewenning :D

Net even dat stukje extra:) Dank je, voor de bestelling! Strong!

Wat is het verschil met "Hard"?

Strong! in de weekaanbieding!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Strong nu in de weekaanbieding!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Premium pre-workout voor spiermassa!
-"Killer" alpha male spierkracht
- Massieve " Muscle Growth" Pumps
-Extreme energie en feel good
-Stimulans voor de vetverbranding
-Enorme prestatieverbetering
-Uithoudingsvermogen en herstel
-Focus en intensiteit
-Spieren blijven langer sterk
-45 doseringen per verpakking
-100% dmaa vrij
van 24.90 voor 21.90

Maar eens proberen;D

Hij was weer goed vandaag ook mijn trainsmaatje kennis laten maken met deze pre workout en hij vond hem goed

Blijkt maar weer dat supplementen persoonsgebonden zijn. Product nu 2x gebruikt, eerst 2 schepjes en de training erna 3 schepjes: helaas geen enkel effect. Iemand interesse in mijn pot met 40 doseringen over? PM maar bij interesse.

Ik begin steeds minder te merken van Strong! ??
Heb daarom Assault besteld om af te wisselen. hoop echt dat ik dan weer die lekkere trainingen van Strong! terug krijg..

Ligt idd hoe hoog je eigen tolerantie is en nog belangrijker hoe vaak je dit gebruikt. Sommigen staan op de kop van de drive waarbij enkelen het geheel anders ervaren. Ingredienten zijn top.

Terug
Naar boven