MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Neem aan dat deze PWO ook Geranamine & DMAA-vrij is.

Desondanks zitten er verschillende creatines in deze PWO; is het dan niet zo dat deze juist aardig wat vocht vasthoudt?

Excuse me for my ignorance.

Helaas is een PWO persoonsgebonden en doet deze PWO mij niet veel, als iemand nog interesse heeft in Strong! kan hij mij een berichtje sturen want ik heb nog een bijna volle pot thuis staan.

Vandaag weer eens besteld in fruit punch. Ik drink geen koffie dus 1 schep is voldoende voor mij voor een top training. Geen DMAA is voor mij ook een geruststelling. Ben van plan hem 2 keer per week voor de grote spiergroepen te gebruiken. Vorige keer al een topcijfer van mij voor dit product dus dat zal wel zo blijven denk ik. Zit trouwens een paar euro korting op Strong nu.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 20:40 ----------

Neem aan dat deze PWO ook Geranamine & DMAA-vrij is.

Desondanks zitten er verschillende creatines in deze PWO; is het dan niet zo dat deze juist aardig wat vocht vasthoudt?

Excuse me for my ignorance.

Lijkt mij veels te weinig creatine om vocht vast te houden, net zoiets als bij Nr1.

Ik had een vraagje!?

ik ben nu 1 jaar aan het trainen ben 20 kilo kwijt.Ik merk dat de spieren/vormen nu beginnen te komen!
borst/schouders/rug gaat goed! maar houd nog wel vet over vooral op de buik.
ik gebruik smorgens de whey perfection en dan voor het sporten de strong en na het sporten weer de whey perfection.
alleen merk ik de strong niet. ik werk meestal tot een uurtje of 6 savonds dan avondeten vervolgens pak ik de strong (hoeveelheid volgens verpakking) ik wacht dan een half uur/drie kwartier en ga dan trainen. Ik moet wel eerst eten en dan direct de strong anders is de sportschool dicht.
heeft iemand tips zodat ik de strong wel merk (zwaarder dosis? geen idee). had hiervoor de assault die merkte ik soms! vaak wel!
nog een klein vraagje is de whey perfection en de strong slecht voor mijn vet gehalte?(slaat het op de buik)

groet en alvast bedankt!

Ik had een vraagje!?

ik ben nu 1 jaar aan het trainen ben 20 kilo kwijt.Ik merk dat de spieren/vormen nu beginnen te komen!
borst/schouders/rug gaat goed! maar houd nog wel vet over vooral op de buik.
ik gebruik smorgens de whey perfection en dan voor het sporten de strong en na het sporten weer de whey perfection.
alleen merk ik de strong niet. ik werk meestal tot een uurtje of 6 savonds dan avondeten vervolgens pak ik de strong (hoeveelheid volgens verpakking) ik wacht dan een half uur/drie kwartier en ga dan trainen. Ik moet wel eerst eten en dan direct de strong anders is de sportschool dicht.
heeft iemand tips zodat ik de strong wel merk (zwaarder dosis? geen idee). had hiervoor de assault die merkte ik soms! vaak wel!
nog een klein vraagje is de whey perfection en de strong slecht voor mijn vet gehalte?(slaat het op de buik)

groet en alvast bedankt!

Dat je weinig voelt van Strong ligt idd aan die volle maag. Ik zou maximaal 2,5 scheppen per training nemen, eigenlijk vind ik dit al te veel. Misschien iets kleins en eiwitrijks eten en dan na trainen pas avondeten. Dat je van andere pre-workout meer merkt kom denk ik door de DMAA die daarin zit. Strong is vrij van stimulanten en daar zit dus geen DMAA in. Strong is zeker niet slecht voor je vetgehalte. Whey perfection is geen afslank eiwit maar zolang het past in je schema qua calorien is er niks aan de hand. Dat onderbuikvet krijg ik ook niet weg, ik denk dat je drastisch moet zakken in koolhydraten en cardio moet doen om het onderbuikvet weg te krijgen. Maar dan verlies je natuurlijk wel een deel van de massa die je in een jaar hebt opgebouwd. Eiwitshakes die vooral uit eiwitten bestaan zijn dus niet de oorzaak van je onderbuik vet.

Dat je weinig voelt van Strong ligt idd aan die volle maag. Ik zou maximaal 2,5 scheppen per training nemen, eigenlijk vind ik dit al te veel. Misschien iets kleins en eiwitrijks eten en dan na trainen pas avondeten. Dat je van andere pre-workout meer merkt kom denk ik door de DMAA die daarin zit. Strong is vrij van stimulanten en daar zit dus geen DMAA in. Strong is zeker niet slecht voor je vetgehalte. Whey perfection is geen afslank eiwit maar zolang het past in je schema qua calorien is er niks aan de hand. Dat onderbuikvet krijg ik ook niet weg, ik denk dat je drastisch moet zakken in koolhydraten en cardio moet doen om het onderbuikvet weg te krijgen. Maar dan verlies je natuurlijk wel een deel van de massa die je in een jaar hebt opgebouwd. Eiwitshakes die vooral uit eiwitten bestaan zijn dus niet de oorzaak van je onderbuik vet.

bedankt! alleen op lege maag gaat niet lukken :( is mogelijk eerst strong en dan eten dan sporten?

bedankt! alleen op lege maag gaat niet lukken :( is mogelijk eerst strong en dan eten dan sporten?

Ik denk dat dat niet gaat werken. Ik zou als ik jou was bijv. een blikje tonijn nemen voor het trainen zodat je wel iets in je maag hebt en eiwitten binne krijgt en dan na het trainen avondeten. Misschien ergens op het einde van je werkdag al een grote maaltijd nemen zodat je maag niet zo vol zit tijdens trainen. Of gewoon je avondmaal nemen en geen Strong aangezien je door de koolhydraten in je avondmaal al genoeg energie krijgt als je daarna meteen gaat trainen.

Ik denk dat dat niet gaat werken. Ik zou als ik jou was bijv. een blikje tonijn nemen voor het trainen zodat je wel iets in je maag hebt en eiwitten binne krijgt en dan na het trainen avondeten. Misschien ergens op het einde van je werkdag al een grote maaltijd nemen zodat je maag niet zo vol zit tijdens trainen. Of gewoon je avondmaal nemen en geen Strong aangezien je door de koolhydraten in je avondmaal al genoeg energie krijgt als je daarna meteen gaat trainen.

nice, dankjewel ik zal proberen. maar strong wel een aanrader dus!?

Ik vind het wel een aanrader. Van een hoop Pre-Workouts wordt je onwijs druk, en krijg je vervolgens een crash.
Met strong krijg je meer focus en wilskracht om door te gaan zonder dat je hart zo hard gaat kloppen.
Ik vind dat TOP!
Alleen je hebt sommige die zeuren dat ze "niets voelen".
Ik merk het al als ik muziek op heb en helemaal in me muziek op ga tijdens het trainen.

Ik blijf bij strong iig :)

Ik vind het wel een aanrader. Van een hoop Pre-Workouts wordt je onwijs druk, en krijg je vervolgens een crash.
Met strong krijg je meer focus en wilskracht om door te gaan zonder dat je hart zo hard gaat kloppen.
Ik vind dat TOP!
Ik merk het al als ik muziek op heb en helemaal in me muziek op ga tijdens het trainen.

Ik vind het zeker 1 van de betere pre workouts op de markt

Ik vind dat TOP!

Helemaal mee eens man :D Toppertje dit!

Vandaag benen getraind met 2,5 schep en qua kracht ging het goed en voelde goed wanneer het uitwerkte. Alleen jammer genoeg niet meer die rush die ik had toen ik het voor het eerst nam. Als ik het heb ingenomen fiets ik direct hard naar de sportschool in zon 25 minuten, misschien dat het effect hierdoor minder is geworden.

Terug
Naar boven