AndroidHealthClinic

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Zonet weer ouderwets geknald op Strong!:D SUPER!

Vind t altijd zo gek dat je muziek zoooo veel beter klinkt met Strong.
Ga er helemaal in op, en ook meteen in me training. :D
Komt door die focus en energie zeker?

Ja klopt! Nog net geen euforisch gevoel! Wellicht bij 6 scheppen? Hahahaha

2 scoops voor mij meer dan voldoende:D voordeel is dat je geen crash hebt!

Ik gebruik er 4. Heeft voornamelijk met gewicht te maken.

Wouw, stevige dosering. ZOlang het effect er is! Veel tillen een hele goede pomp.

Ralf

Strong was met 2 scoops niet zo sterk.

Wel een goede pump maar geen gezonde gedrevenheid/boosheid...
Net niet die extra rep.
Volgende keer eens op nuchtere maag. Zal wel een ander resultaat zijn.

Strong was met 2 scoops niet zo sterk.

Wel een goede pump maar geen gezonde gedrevenheid/boosheid...
Net niet die extra rep.
Volgende keer eens op nuchtere maag. Zal wel een ander resultaat zijn.

Het voordeel van Strong! is dat je ook heel makkelijk zelf je favoriete dosering kunt bepalen. De ene gaat lekker op 2 scoops, de ander weer op 3. Net waar je je zelf het beste bij voelt.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
You've tried the rest now try the best....Strong!

Absoluut. STrong is verreweg het sterkste produt op de markt :)

Ralf

Gisteren had ik de briljante ingeving: "Als 1 sample niet echt doet wat het voorschrijft, misschien moet ik dan eens 2 samples proberen"...

Het dronk al wat lastig weg, aangezien ik dezelfde hoeveelheid water had gebruikt als bij 1 sample. De smaak was ontzettend sterk en het lag ook gelijk een stuk zwaarder op de nuchtere maag (lees: toiletbezoek was een paar minuten later niet aan te ontkomen).

Toch kreeg ik wel een fijne boost. Ik moest nog even richting het dorp, en op de fiets begon het zijn werk al aardig te doen. Ik was veel alerter, maar tegelijkertijd leek het haast een beetje een dromerige roes. Eenmaal thuisgekomen was Strong! helemaal ingewerkt, en was ik klaar om te squatten!

Na een paar warming up setjes en de eerste echte set dacht ik; "het gaat zo lekker, ik schuif er nog wat extra gewicht bij op". Na 5 setjes met extra gewicht en nog eens 5 setjes front squat, stapte ik onder de douche.

Rond het avondeten echter, was de crash toch duidelijk merkbaar. Ik kreeg het avondeten maar moeilijk weg, en nadien heb ik mij de gehele avond ontzettend beroerd gevoeld.

Ik ben om half 8 nog maar even een uurtje in bed gaan liggen, in de hoop dat ik mij een uurtje later in ieder geval iets beter zou voelen, maar helaas... Ik heb die avond ruim 3/4 minuten heel mijn maaginhoud eruit gegooid, waarna ik bewusteloos in slaap viel!

Ik zeg niet dat het aan Strong! ligt, het kan net zo goed het squatten zijn geweest dat zijn tol heeft geëist, of dat het avondeten gewoon niet goed viel... Maar wees alsjeblieft bedacht op wat je neemt, en in welke mate je het neemt :)

Gisteren had ik de briljante ingeving: "Als 1 sample niet echt doet wat het voorschrijft, misschien moet ik dan eens 2 samples proberen"...

Het dronk al wat lastig weg, aangezien ik dezelfde hoeveelheid water had gebruikt als bij 1 sample. De smaak was ontzettend sterk en het lag ook gelijk een stuk zwaarder op de nuchtere maag (lees: toiletbezoek was een paar minuten later niet aan te ontkomen).

Toch kreeg ik wel een fijne boost. Ik moest nog even richting het dorp, en op de fiets begon het zijn werk al aardig te doen. Ik was veel alerter, maar tegelijkertijd leek het haast een beetje een dromerige roes. Eenmaal thuisgekomen was Strong! helemaal ingewerkt, en was ik klaar om te squatten!

Na een paar warming up setjes en de eerste echte set dacht ik; "het gaat zo lekker, ik schuif er nog wat extra gewicht bij op". Na 5 setjes met extra gewicht en nog eens 5 setjes front squat, stapte ik onder de douche.

Rond het avondeten echter, was de crash toch duidelijk merkbaar. Ik kreeg het avondeten maar moeilijk weg, en nadien heb ik mij de gehele avond ontzettend beroerd gevoeld.

Ik ben om half 8 nog maar even een uurtje in bed gaan liggen, in de hoop dat ik mij een uurtje later in ieder geval iets beter zou voelen, maar helaas... Ik heb die avond ruim 3/4 minuten heel mijn maaginhoud eruit gegooid, waarna ik bewusteloos in slaap viel!

Ik zeg niet dat het aan Strong! ligt, het kan net zo goed het squatten zijn geweest dat zijn tol heeft geëist, of dat het avondeten gewoon niet goed viel... Maar wees alsjeblieft bedacht op wat je neemt, en in welke mate je het neemt :)

Strong is normaal gesproken vrij van een crash! Ik heb er nog nooit last van gehad;)

Eldert

---------- Post toegevoegd Sun 18 Nov 2012 om 11:31 ----------

Altijd even goed testen wat vor jou de beste/favoriete dosering is. Altijd beginnen met 1-2 scoops. Veel mensen kunnen ook wel 3 scoops pakken maar zeker niet iedereen. 2 sachets is wel heel erg veel inderdaad:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Ik heb er ook geen crash van...perfect!

Boem, strong zit er weer in.
Nu snel naar de gym toe wat ijzer slopen! :D

(en natuurlijk me fans wat handtekeningen uitdelen) :popcorn2:

Boem, strong zit er weer in.
Nu snel naar de gym toe wat ijzer slopen! :D

(en natuurlijk me fans wat handtekeningen uitdelen) :popcorn2:

Haha:D Zo is het! FF goed er tegenaan. dan is er geen beter product als STRONG!. Kracht, energie en pomps pak je daarmee optimaal. Je training is daarmee ook een stuk optimaler.:)

Terug
Naar boven