XXL Nutrition

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Fijn dat er nu proefzakjes waren van strong bij een bestelling.
Ik moet het vaak zelf proberen voor ik het resultaat echt geloof ik het heb het zelf van de week 2 keer ondervonden door er mee te trainen in de sportschool.

Op de zakjes staat wel innemen met 250 ml dat heb ik dan ook maar gedaan.
Voortaan doe ik het maar met 200ml zoals op de verpakking van de pot staat die ik vandaag heb ontvangen.

Strong maakt zijn naam waar!

Geweldig om al deze reacties te lezen!! :) Dat is waar we het voor doen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

Nou lekker is dit, je bent wel aanwezig op de forum, aan het reageren in de topic van jullie productreviews, maar geen antwoord gegeven op een vraag die ik stelde over jullie beta-alanine... Je stelt me teleur Mr. B&F.

Nou lekker is dit, je bent wel aanwezig op de forum, aan het reageren in de topic van jullie productreviews, maar geen antwoord gegeven op een vraag die ik stelde over jullie beta-alanine... Je stelt me teleur Mr. B&F.
Ik denk dat je vraag over het hoofd gezien is. Was je vraag met betrekking tot beta-alanine ?

Ik denk dat je vraag over het hoofd gezien is. Was je vraag met betrekking tot beta-alanine ?

Dankje dat je het me vraagt, het ging mij niet om de werking er van maar om het ontvangen product zelf. Ik kon nergens de houdbaarheidsdatum vinden, ik zocht er naar omdat toen ik gister het product had ontvangen er klonters in de pot waren, dit gebeurt ook met sommige andere producten als ze er een tijdje hebben gelegen. Is dit normaal dat ik nu al klonters heb en weet jij toevallig hoe ik achter de tht datum kan komen.

Trouwens kan iemand me vertellen wat het verschil tussen strong! en nr 1 is, het zijn beide pwo en ik zie dat nr 1 meer ingredienten heeft, maar voor welk doel wordt ieder van deze 2 genomen?

Dankje dat je het me vraagt, het ging mij niet om de werking er van maar om het ontvangen product zelf. Ik kon nergens de houdbaarheidsdatum vinden, ik zocht er naar omdat toen ik gister het product had ontvangen er klonters in de pot waren, dit gebeurt ook met sommige andere producten als ze er een tijdje hebben gelegen. Is dit normaal dat ik nu al klonters heb en weet jij toevallig hoe ik achter de tht datum kan komen.

Trouwens kan iemand me vertellen wat het verschil tussen strong! en nr 1 is, het zijn beide pwo en ik zie dat nr 1 meer ingredienten heeft, maar voor welk doel wordt ieder van deze 2 genomen?

Allereerst beta-alanine heeft altijd klontjes als het goed is vallen die al uit elkaar als je ze aanraakt. De tht datum die weet ik niet. Je volgende vraag Nr1 is een pre workout cq creatine product te vergelijken met Epic van Dedicated. Nr1 kun je dus als pre workout gebruiken echter kun je deze ook in de ochtend nemen dus een 100% pre workout als strong is het niet. Strong is dan weer wel 100% pre workout en deze neem je ook uitsluitend voor het trainen in en zal je training dan ook een enorme boost geven.
Beide zijn goede producten maar als het echt gaat om je training een nieuwe impuls te geven strong.

Mijn collega's hebben vast jouw vraag gemist. Ik wil je uiteraard helpen Drukiets, mocht er iets zijn. Pm me gerust :)

Ralf

Allemaal goede verhalen over strong! ik wil deze ook graag testen. Is er een sample beschikbaar Ralf?

Volgens mij zijn deze wel te krijgen bij een bestelling. In ieder geval dat dacht ik weet niet helemaal zeker

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag Benen met Strong! Dat word knallen :D

Allemaal goede verhalen over strong! ik wil deze ook graag testen. Is er een sample beschikbaar Ralf?

Je kunt kiezen voor een Gratis Strong! sample bij elke bestelling:)

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 09:13 ----------

Volgens mij zijn deze wel te krijgen bij een bestelling. In ieder geval dat dacht ik weet niet helemaal zeker

Ja, klopt helemaal:)

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 09:16 ----------

Vandaag Benen met Strong! Dat word knallen :D

JA! Een mooi begin van de week!:)

ik heb een sample hiervan geprobeerd (zijn 2 scoops dacht ik)
smaak: super.
Ik had die dag ook een dexaprine sample genomen en voelde me een beetje vaag door te weinig eten waarschijnlijk. Op weg naar de sportschool even een broodje gekocht en toen wezen trainen.
Kracht was goed, misschien wel iets beter (zit in de cut dus wat slapper), uithoudingsvermogen ong. hetzelfde.
Maar toch nog steeds datzelfde vage gevoel dat andere pwo's ook geven. Net alsof ik noxi op had maar minder erg. Had achteraf ook een crash. Zo'n lusteloos nutteloos gevoel en geen energie om te praten enzo

Daar heb ik gelukkig geen last van....
Uit fruit kun je ook veel energie halen of een cafeïne-pilletje helpt bij mij ook vaak als ik moe begin te worden na hard trainen in de sportschool.

ik heb een sample hiervan geprobeerd (zijn 2 scoops dacht ik)
smaak: super.
Ik had die dag ook een dexaprine sample genomen en voelde me een beetje vaag door te weinig eten waarschijnlijk. Op weg naar de sportschool even een broodje gekocht en toen wezen trainen.
Kracht was goed, misschien wel iets beter (zit in de cut dus wat slapper), uithoudingsvermogen ong. hetzelfde.
Maar toch nog steeds datzelfde vage gevoel dat andere pwo's ook geven. Net alsof ik noxi op had maar minder erg. Had achteraf ook een crash. Zo'n lusteloos nutteloos gevoel en geen energie om te praten enzo

Dexaprine en Strong! kan samen een beetje teveel van het goede zijn aan stimulanten:)

Zal een goede combo zijn om 3uur cardio te gaan doen haha

Strong is extreem! De naam is niet voor niets gekozen...
Kenmerken #1 Pre-Workout Strong:
-Premium pre-workout voor spiermassa!
-"Killer" alpha male spierkracht
- Massieve " Muscle Growth" Pumps
-Extreme energie en feel good
-Stimulans voor de vetverbranding
-Enorme prestatieverbetering
-Uithoudingsvermogen en herstel
-Focus en intensiteit
-Spieren blijven langer sterk
-45 doseringen per verpakking
-100% dmaa vrij