XXL Nutrition

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

En zo breid het assortiment eindeloos uit prachtig. Alles kun je proefen testen om jezelf te overtuigen ;)

Met Strong! versla je alle records. We horen veel leuke ervaringen van klanten, dat bijvoorbeeld de spieren langer en harder aanvoelen, meer energie of meer kracht hebben tijdens de training. Meer reviews vind je hier.

Ralf

Ik heb tijdje geleden een keer een proef zakje gekregen staat dat voor 2 scoops dan? iets van 9.x gram?

Proefzakje is altijd 1 dosering. Of er moet anders staan beschreven ;). En dit product bijvoorbeeld is 1 sample een dosering

Ok zal morgen mijn review posten hier ;-) chest altijd leuk!

Ben benieuwt naar je bevindingen ;). Zal je bevallen

Ok !

Meer reps flink meer uithouding, goede pomp! u got me!
Gelijk besteld, is iets na 10 nu graag leveren morgen!! :D!

Laatst bewerkt:
Ik ga er zo nog eens mee trainen, heerlijk!

Vandaag voor het eerst Strong gebruikt voor de beentraining. Er wordt aangeraden het spul drie kwartier van te voren te nemen maar ik heb hem vlak voor de training gedronken. Ik had de smaak fuit punch en vond deze net als nr1 watermelon lekker en zoet, erg goed voor je tanden lijkt het me niet. Ik voelde eigenlijk al naar een paar minuten dat Strong begon te werken, waarschijnlijk ben ik gevoelig omdat ik bijna nooit pre-workouts gebruik. Het gevoel dat ik kreeg was heel energiek en positief, totaal niet gefokt zoals je met noxi pro en jack3d krijgt. In combinatie met de harde house muziek in de gym werd ik alleen maar enthousiaster.
Ik ben begonnen met buik trainen en dit ging echt verdomd lekker en kon veel meer sit ups doen dan normaal. Volgens mij ben ik iets van 20 minuten buik gaan trainen omdat ik maar niet wilde stoppen door Strong.
Daarna wou ik benen gaan trainen maar helaas was het rek bezet om te squatten dus ben ik isolatie oefeningen gaan doen. Ik moet wel zeggen, toen ik eenmaal ging squatten was de energie een stuk minder maar ik heb toch 10 kilo meer gesquat dan normaal. Volgende keer ga ik dus meteen squatten als ik Strong op heb zodat al mijn energie daar inkan, want door de beentrainingen ervoor en de buiktraining was de energie een stuk minder. Voor mij werkt Strong dus het eerste half uur het best. Ik ben ook niet van plan het dagelijks te gebruiken om niet tolerant ervoor te worden, ik wil hem twee keer per week gebruiken voor de grote spiergroepen.
Na de beentraining was ik wel echt op maar toch had ik nog energie en daardoor heb ik denk ik de benen een beetje overtrained. Ik voelde me al wat duizelig en wazig en ben daarna nog cardio gaan doen. Was van plan een uur te doen maar na 20 minuten gestopt omdat mijn lichaam het niet aankon. In de kleedkamer ging ik zelfs bijna nokkie. Dit heeft niks met een crash van Strong te maken, want die is er niet, er zit geen DMAA of wat in.
Het komt gewoon omdat ik te overmoedig werd en te veel wou, het is natuurlijk geen wondermiddel, dus hier heb ik van geleerd. Meteen een maaltijd in de gym na Strong lijkt me ook wel handig om het duizelige gevoel tegen te gaan.
Ik was bang dat ik het niet zou trekken op de fietstocht naar huis maar zodra ik buiten was voelde ik me gelijk weer normaal, zou wel door het koude weer komen. Thuis heb ik uitgebreid gegeten en voelde me toen gewoon moe zoals na elke training maar totaal geen crash.
Het gevoel dat ik van Strong krijg het eerste halfuur krijgt van mij een dikke 9, een schepje erbij zou nog beter zijn en dan is Strong een 10 waard. Dat positieve en energieke gevoel zonder crash is echt top. Maar voor de volgende keer pas ik wel op dat ik niet te lang door blijf trainen, het blijft tenslotte geen wondermiddel.
Als je toch liever dat agressieve gevoel wilt kan je beter NoxiPro en Jack3d nemen, maar vanwege de DMAA begin ik daar niet aan en hou ik het dus bij Strong.

Vandaag voor het eerst Strong gebruikt voor de beentraining. Er wordt aangeraden het spul drie kwartier van te voren te nemen maar ik heb hem vlak voor de training gedronken. Ik had de smaak fuit punch en vond deze net als nr1 watermelon lekker en zoet, erg goed voor je tanden lijkt het me niet. Ik voelde eigenlijk al naar een paar minuten dat Strong begon te werken, waarschijnlijk ben ik gevoelig omdat ik bijna nooit pre-workouts gebruik. Het gevoel dat ik kreeg was heel energiek en positief, totaal niet gefokt zoals je met noxi pro en jack3d krijgt. In combinatie met de harde house muziek in de gym werd ik alleen maar enthousiaster.
Ik ben begonnen met buik trainen en dit ging echt verdomd lekker en kon veel meer sit ups doen dan normaal. Volgens mij ben ik iets van 20 minuten buik gaan trainen omdat ik maar niet wilde stoppen door Strong.
Daarna wou ik benen gaan trainen maar helaas was het rek bezet om te squatten dus ben ik isolatie oefeningen gaan doen. Ik moet wel zeggen, toen ik eenmaal ging squatten was de energie een stuk minder maar ik heb toch 10 kilo meer gesquat dan normaal. Volgende keer ga ik dus meteen squatten als ik Strong op heb zodat al mijn energie daar inkan, want door de beentrainingen ervoor en de buiktraining was de energie een stuk minder. Voor mij werkt Strong dus het eerste half uur het best. Ik ben ook niet van plan het dagelijks te gebruiken om niet tolerant ervoor te worden, ik wil hem twee keer per week gebruiken voor de grote spiergroepen.
Na de beentraining was ik wel echt op maar toch had ik nog energie en daardoor heb ik denk ik de benen een beetje overtrained. Ik voelde me al wat duizelig en wazig en ben daarna nog cardio gaan doen. Was van plan een uur te doen maar na 20 minuten gestopt omdat mijn lichaam het niet aankon. In de kleedkamer ging ik zelfs bijna nokkie. Dit heeft niks met een crash van Strong te maken, want die is er niet, er zit geen DMAA of wat in.
Het komt gewoon omdat ik te overmoedig werd en te veel wou, het is natuurlijk geen wondermiddel, dus hier heb ik van geleerd. Meteen een maaltijd in de gym na Strong lijkt me ook wel handig om het duizelige gevoel tegen te gaan.
Ik was bang dat ik het niet zou trekken op de fietstocht naar huis maar zodra ik buiten was voelde ik me gelijk weer normaal, zou wel door het koude weer komen. Thuis heb ik uitgebreid gegeten en voelde me toen gewoon moe zoals na elke training maar totaal geen crash.
Het gevoel dat ik van Strong krijg het eerste halfuur krijgt van mij een dikke 9, een schepje erbij zou nog beter zijn en dan is Strong een 10 waard. Dat positieve en energieke gevoel zonder crash is echt top. Maar voor de volgende keer pas ik wel op dat ik niet te lang door blijf trainen, het blijft tenslotte geen wondermiddel.
Als je toch liever dat agressieve gevoel wilt kan je beter NoxiPro en Jack3d nemen, maar vanwege de DMAA begin ik daar niet aan en hou ik het dus bij Strong.

Wow!:) Dank je, voor de uitgebreide reactie en de complimenten! Het succes van Strong! begint ook echt op een rage te lijken nu. We hebben vandaag zelfs de producent moeten smeken om onze volgende levering 2 weken te vervroegen. Het lijkt wel of half Nederland en Belgie nu zo onderhand met Strong! moet trainen. Echt enorm gaaf om zo'n succes mee te maken!!!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag toch maar ff een potje besteld, hopelijk kan ik aan het eind van de rit mijn review van een paar weken geleden (op basis van 2 sample zakjes) bijstellen :)

Geweldig spul zegt een vriend van mij, alleen waar ik tegenop zie met het bestellen ervan is de prijs na de "aanbieding".

Wat vinden andere hiervan?

Geweldig spul zegt een vriend van mij, alleen waar ik tegenop zie met het bestellen ervan is de prijs na de "aanbieding".

Wat vinden andere hiervan?

De vraag naar Strong! is bijna onvoorstelbaar groot sinds de introductie. We zouden wel gek zijn als we nu de prijs omhoog zouden doen. Andere merken /pre-workouts lijken voor sporters bijna niet meer te bestaan, mensen willen alleen Strong! en niets anders.:) Door die enorme vraag kunnen we de prijs ook zo houden:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 12:13 ----------

Vandaag toch maar ff een potje besteld, hopelijk kan ik aan het eind van de rit mijn review van een paar weken geleden (op basis van 2 sample zakjes) bijstellen :)

Dank je, voor de bestelling!:)

Terug
Naar boven