MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Laatst 3 samples gehad bij m'n bestelling. Heb er 2 genomen(semi lege maag), maar voelde er niks van? Is de dosering anders van samples tov de potjes?
De eerste set borst had ik een lekkere pomp maar daarna verzuurde alles.

Dat is apart misschien dat het voor jou niet werkt. Wel jammer inderdaad.

Zeker jammer, had er goede verwachtingen van.

Klopt veel mensen hebben hier een hoge verwachting van en voor de meeste komt dat ook goed.

Laatst 3 samples gehad bij m'n bestelling. Heb er 2 genomen(semi lege maag), maar voelde er niks van? Is de dosering anders van samples tov de potjes?
De eerste set borst had ik een lekkere pomp maar daarna verzuurde alles.

De dosering in de samples is vrij laag (2 scoops) veel mensen pakken 3 scoops. Als je eerste een goede pomp had (Strong) en daarna verzuurde kan dat meer oorzaken hebben. :) Strong! bevat naast energie, pomp en prestatie ook ea om verzuring te verminderen. Ervan verzuren kan niet:) Nog een keer proberen dan ga je als een raket!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De sterkste pre-workout ooit! 0% "filler" ingredienten - 100% werkzaam. Strong! Pure "Magic" !

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 07:11 ----------

Klopt veel mensen hebben hier een hoge verwachting van en voor de meeste komt dat ook goed.

Klopt, de reacties op Strong! zijn zelfs heftiger als op welke pre-workout dan ook. Zelfs als op Noxipro of Jack3D om maar eens wat te noemen. Maar ook voor die producten had je soms wel eens iemand voor wie het te heftig was of die er minder op reageerde. Voor mijn gevoel is Strong! de hoogst gewaardeerde Pre-workout ooit in de markt. Qua energie en focus ongeveer gelijk aan Noxipro en Jack3d met als grote voordeel geen crash. Qua prestaties en pomp veruit de beste pre-workout ooit:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You've tried the rest now try the best....Strong!

De dosering in de samples is vrij laag (2 scoops) veel mensen pakken 3 scoops. Als je eerste een goede pomp had (Strong) en daarna verzuurde kan dat meer oorzaken hebben. :) Strong! bevat naast energie, pomp en prestatie ook ea om verzuring te verminderen. Ervan verzuren kan niet:) Nog een keer proberen dan ga je als een raket!:)
Wat voor oorzaak zou het kunnen zijn dat je meteen verzuurd?
Zit nu wel te twijfelen om een potje te bestellen!

Toch maar besteld! Nu hopen dat een hogere dosering beter werkt.

Ben benieuwt wat het je gaat brengen

De vraag naar Strong! is bijna onvoorstelbaar groot sinds de introductie. We zouden wel gek zijn als we nu de prijs omhoog zouden doen. Andere merken /pre-workouts lijken voor sporters bijna niet meer te bestaan, mensen willen alleen Strong! en niets anders.:) Door die enorme vraag kunnen we de prijs ook zo houden:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Oct 2012 om 12:13 ----------

Dank je, voor de bestelling!:)

Mocht dit zo zijn, heb je een nieuwe Strong! gebruiker erbij ! :D

Had laatst een sample bij me bestelling gekregen had inderdaad meer energie & goede pomp, klopt inderdaad dus precies met wat er geadverteerd wordt.

Had laatst een sample bij me bestelling gekregen had inderdaad meer energie & goede pomp, klopt inderdaad dus precies met wat er geadverteerd wordt.
Bedankt voor je compliment. We weten met Strong! zeker dat we een goed product hebben uitgebracht :)

Ralf

Nu mijn oude vertrouwde Noxipro uit de markt is toch maar eens een Strong! proberen. Alleen moet het wel heel goed zijn, voor 44,90 euro!

Vandaag nog wat sampletjes uitgedeeld op de gym. Mensen vroegen ernaar dus ben benieuwt moet gewoon super gaan.

Strong! kost 24,90:) Strong! is momenteel veruit de meest populaire pre-workout. Mensen vragen eigenlijk niet eens meer om andere merken. Dat is niet voor niks:) Strong zal je zeker goed bevallen!:)

You've tried the rest now try the best....Strong!

Klopt, nu inderdaad 24,90. Net een pot besteld. Alleen dit is alleen de introductie aanbieding toch? Hierna zal het 44,90 worden als ik het goed begrijp.
Ik zal trouwens aan het eind van deze week een review posten over Strong! Ben benieuwd.

Na meerdere trainingen op Strong! is een ding zeker; zelfs met 4 scoops is het slappe hap.
Geen krachttoename, misschien 30min wat energie als een bak koffie.
Verder is de smaak niet heel slecht. Zelfs de pomp, die me niet kan schelen, bleef uit.
Ook bijna al m'n vrienden zjn er niet over te spreken. De enige die er wel wat van voelde heeft nog nooit een preworkout op en hij zei datnhij zich wat 'blijer' voelde.
Gelukkig hebben we nog een shitload aan jack3d en noxi liggen.

In dit topic zijnook eigenlijk alleen de BnF leden en aanhang(lees:gesponsorden) enthousiast te noemen.
Leuk geprobeerd maar ;neuj!

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 20:20 ----------

Klopt, nu inderdaad 24,90. Net een pot besteld. Alleen dit is alleen de introductie aanbieding toch? Hierna zal het 44,90 worden als ik het goed begrijp.
Ik zal trouwens aan het eind van deze week een review posten over Strong! Ben benieuwd.

Wat denk jezelf. 44,90.........:D

Eerst maar eens kijken of het iets doet. Heb eigenlijk alleen wat van Noxipro gemerkt in het verleden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven