MuscleMeat

Review Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pomps, spiermassa, energie, kracht, uithouding...
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nvt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical juice, verassend lekker !
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2afgestreken maatscheppen met 200/300ml water
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, gratis samples, leuke extra's,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker : zie review

Mijn review:

Oke dus vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO van Body & Fitshop 'Strong!'

Was zeer benieuwd aangezien de voorloper ( Hard! ) een succes was..

2 afgestreken scoops ingenomen op een zo goed als lege maag
Over de smaak valt niet veel te zeggen hij was gwn goed !

Na een kwartier begon ik het product echt te voelen en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink aan het verbeteren was.

Eenmaal in de sportschool aangekomen was ik er niet meer weg te slagen :D Lekker geknald en ook de pump kickte erg goed in

Energierush was iets minder dan bv een Noxipro maar dat hoeft ook niet aangezien ik 's avonds ook nog graag in slaap geraak :p
Voel me ook nog steeds top en heb geen last van een crash dus kort gezegd dit doet alles wat het moet doen en dat zonder de lastige bijwerkingen

Een waardige opvolger van 'Hard!'

5f742fea64f8c57f31396addc3a0559c.jpg

Ik heb net mijn proefsample opgedronken en het ruikt en smaakt heerlijk, enkel heb ik even een brakke nasmaak maar dat ligt misschien aan mij. Ik ben eens benieuwd of ik iets zal voelen na 1 sample. Ik ben benieuwd. Op naar de gym ... :)

Ben benieuwt naar je ervaring met dit top product

Bij deze mijn beloofde review;

Prijs: Op dit moment heeft het een goede prijs (introductieaanbieding), alleen zal de prijs na de aanbieding naar mijn mening veel te hoog zijn.

Smaak: Is goed te doen, pre workouts zijn nooit lekker. En **** it, als het werkt dan maakt de smaak ook niet uit. Ik heb trouwens de smaak fruit punch.

Werking: Ik heb Strong! nu 4 keer gebruikt, helaas valt het mij heel erg tegen. Normaal ben ik zeer tevreden over (huis) producten van BodyenFitshop maar deze keer stelt het mij zwaar teleur. Van 2 scoops merkte ik alleen een beetje een tintelend gevoel. Dus ben over gegaan naar 4 scoops (dubbele dosering dus). Kreeg nu toch wel iets meer energie en zin om te trainen, wederom de tintelingen en een klein zenuwachtig gevoel in de buik. Maar eenmaal aan het trainen was dit effect ook zo weer weg.

De pomp is wel lekker, dat zeker.

Al met al een product wat ik niet het geld waard vindt, misschien werkt het gewoon niet bij mij. Geef mij maar weer de 1,3 dmaa!

Wel bij mij heeft het zeker effect gehad, ik heb net een kuur achter de rug van Nr.1 en magnificent. En strong heeft meer effect dan Nr1. en een veel betere smaak!

Voor ik begon had ik opmerkelijk veel energie, en bij enkele oefeningen kon er wat extra gewicht bij. Zeer tevreden van. Bij deze bedankt voor de proefsample! En ook voor de shaker, hij sluit opmerkelijk beter af dan m'n andere shakers!! :thumbs:

Vandaag mijn armen weer opgepompt met strong

Beest!

Wel bij mij heeft het zeker effect gehad, ik heb net een kuur achter de rug van Nr.1 en magnificent. En strong heeft meer effect dan Nr1. en een veel betere smaak!

Voor ik begon had ik opmerkelijk veel energie, en bij enkele oefeningen kon er wat extra gewicht bij. Zeer tevreden van. Bij deze bedankt voor de proefsample! En ook voor de shaker, hij sluit opmerkelijk beter af dan m'n andere shakers!! :thumbs:

Dank je, voor de complimenten!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Strong! Pure "Magic" !

Zal ook maar ff kleine revieuw doen hiero.

Train nu sinds een week met strong. Heb de inname nu op 3 scoops. Product is gewoonweg goed! Hij doet wat het moet doen en de prijs daar in tegen is super.

Tis niet om B&F ff over het kontje te strijken maar ze leveren echt super producten. Heb al zoveel spul gehad.. Van Assault tot hemo rage tot rush tot Jack3D tot Superpump max.. Noem maar op..

Nu Train ik alleen nog maar met complete stack van B&F. Gewoon goede producten voor een eerlijke prijs. De rest zal zeker allemaal goed zijn maar er zit gewoon een hoop marketing in de "bekende" merken.
Mijn train maatje heeft altijd stacks van BSN.. Hij stapt er ook niet vanaf. Daarvoor betaald hij dikke 100 euro of nog meer. Laats heeft hij eens strong geprobeert samen in combi met magnificent. Hij vond het spul ook top! Dus ik zeg al tegen hem zie je wel dat duur spul niet altijd "beter" hoeft te zijn.

B&F nogmaals top product weer!

Vanmiddag bij het trainen m'n sample Strong! gebruikt, helaas niet veel van gevoeld.

Kent iemand een goede andere pwo?

Zal ook maar ff kleine revieuw doen hiero.

Train nu sinds een week met strong. Heb de inname nu op 3 scoops. Product is gewoonweg goed! Hij doet wat het moet doen en de prijs daar in tegen is super.

Tis niet om B&F ff over het kontje te strijken maar ze leveren echt super producten. Heb al zoveel spul gehad.. Van Assault tot hemo rage tot rush tot Jack3D tot Superpump max.. Noem maar op..

Nu Train ik alleen nog maar met complete stack van B&F. Gewoon goede producten voor een eerlijke prijs. De rest zal zeker allemaal goed zijn maar er zit gewoon een hoop marketing in de "bekende" merken.
Mijn train maatje heeft altijd stacks van BSN.. Hij stapt er ook niet vanaf. Daarvoor betaald hij dikke 100 euro of nog meer. Laats heeft hij eens strong geprobeert samen in combi met magnificent. Hij vond het spul ook top! Dus ik zeg al tegen hem zie je wel dat duur spul niet altijd "beter" hoeft te zijn.

B&F nogmaals top product weer!

Dank je, voor de complimenten!!! Waarderen we!:)

We willen met onze producten altijd op elk front het beste bieden. De beste kwaliteit en werking, de lekkerste smaken en de beste prijs. 100% de top. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
You've tried the rest now try the best....Strong!

Vanmiddag bij het trainen m'n sample Strong! gebruikt, helaas niet veel van gevoeld.

Kent iemand een goede andere pwo?

Zijn genoeg andere, goede PWO's. Het is alleen moeilijk om er echt een aan te raden omdat ze bij iedereen nogal verschillend werken.

Ik denk ook dat je je mening over Strong! niet moet baseren op slechts 1 sample. Misschien heb je wel een extra scoop nodig, misschien kun je het beter op een lege maag nemen, zo zijn er genoeg factoren die meespelen bij de werking van een PWO.

Als ik toch nog iets mag noemen wat voor mij wel werkt: Neurocore, nu toevallig nog in de weekaanbieding. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog de 'oude' versie heb, met Vinpocetine. Wat de werking daarvan is weet ik niet exact overigens.

Zijn genoeg andere, goede PWO's. Het is alleen moeilijk om er echt een aan te raden omdat ze bij iedereen nogal verschillend werken.

Ik denk ook dat je je mening over Strong! niet moet baseren op slechts 1 sample. Misschien heb je wel een extra scoop nodig, misschien kun je het beter op een lege maag nemen, zo zijn er genoeg factoren die meespelen bij de werking van een PWO.

Als ik toch nog iets mag noemen wat voor mij wel werkt: Neurocore, nu toevallig nog in de weekaanbieding. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog de 'oude' versie heb, met Vinpocetine. Wat de werking daarvan is weet ik niet exact overigens.

Klopt met Strong! kun je ook zelf gemakkelijk je eigen dosering bepalen. Ik ken genoeg mensen inderdaad die op 3 scoops het lekkerst gaan. elke pot bevat 90(!) scoops dus dat zal het probleem niet zijn:)

Strong! blijft maar harder lopen! Ongekend weer deze week (zit net even de cijfers te bekijken:D) We hebben tegenwoordig ook de reviews op onze site:)

Nog twee dagen en dan gaan we het testen. ;-)

Ik denk dat ik mijn sample vandaag ga testen met benen. en anders wordt het van de week met bi/tri/forearms. zal hier een review schrijven

Even vraagje, ik wil voortaan op nuchtere maag gaan hardlopen twee dagen per week om zo het cutten beetje te helpen ;)

Ik wil dan om 9u een half uur gaan hardlopen dus dan heb ik om 0935 mijn whey shake binnen.
Is het dan slim om rond 08:20u 200ml water te pakken met 2 scoops Strong! voordat ik ga hardlopen?

Terug
Naar boven