- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd,4Nette training, hoor: en vier PR's lees ik nu?
En hoe vordert het met de blessure; ik hoop dat je gauw weer events kunt gaan trainen!![]()
,ik zet bijna weekelijks een pr'ke,maar dat zal wel ne keer stoppen,de eerste maanden gaat dat altijd vlug he.

)
)
)
)
,op een goeie dag doe ik overal 5reps bij zeker weten
)
) rechts 10x32kg,links 5x32kg(trekt er al wa beter op)
)
)
),1x110kg(pr
)
)
)

)
ja,was de eerste keer dat ik die duckwalk deed,tis toch zwaar ze.Die medley op de newcomers cup komt al in orde zo te zien
Misschien dat je zondag de band van die medley eens kan proberen, ik kan je alvast zeggen dat het een k*tding is![]()

thx

)
)
)

.toffe gasten allemaal.
thx,werkt toch wel motiverend als de sterkste man van belgie je wat staat aan te moedigen

idd,2 yokes,farmes,3 tires,3 logs,300kg ofzo aan schijven,dumbbells,en dan ben ik nog 1 en ander vergeten.Dat snap ik zeker, en de equipment die ze daar hebben is ook niet mis natuurlijk!
thx man,had dat nie gedacht die 80.Mooi dat je gewoon geweest bent en een mooie training hebt neergezet, meteen 80 op de log is netjes man![]()

jij ook blijkbaar?kga dan eens je log bekijken

iss idd niet bij de deur,kga 1 keer per maand gaan ofzo.Ben al een paar keer bij Jimmy geweest ja, maar om op regelmatige basis te gaan is het een beetje te ver