- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is youri de loore naar schijnt.wie is die gast tussen Wim en Yannick op de voorlaatste foto?
.
is youri de loore naar schijnt.
hij doet mee aan de voorrondes,sterke kerel.
deed daar een 210kg dl met een fat bar.
hij zit op b-strong forum,zn stats zijn 170-140-230,nie slecht![]()

thx

thx,ja zie het nu ook,er passeerde net iemand met een andere yokecoole pics, ik dacht eerst wat een ruig kuifje heb je nav de eerste foto![]()

thx 4 karma sigiWat een schone plaatjes en een deftige training!
Lijkt me inderdaad netjes als Jimmy jou aanmoedigt bij bepaalde onderdelen: je gaat geheid meer tillen ...![]()
,deftige training ja

thxeerst squatten bedoel?ja mss wel,maar ik denk als ik eerst squat,daarna mn legdrive mss naar de klote is voor mn ohp denk ik.Ik zou zeggen: DOEN!
Alleen ik zou op schouders/benen-dag wel eerst beginnen met de grootste spiergroep ... maar ja, dat is aan u.
Veel succes met uw trainingen!

Magnesium gaat wel een wereld van verschil maken als je dat nog nooit gebruikt hebt. Ik weet eigenlijk niet eens of ik zonder magnesium wel 5x160kg haal
Vanaf je een beetje begint te zweten is het gedaan he.thx(alhoewel sommige vinden van nieGaat goed hier. 5x60kg press is zeker niet slecht! En 4x160kg deadlift zonder straps of magnesium kan ook al tellenMagnesium gaat wel een wereld van verschil maken als je dat nog nooit gebruikt hebt. Ik weet eigenlijk niet eens of ik zonder magnesium wel 5x160kg haal
Vanaf je een beetje begint te zweten is het gedaan he.
)
)tip kwam van jimmy ookIs een manier van trainen waar ik geen ervaring mee heb. Als ik me niet vergis traint Jimmy zelf zo, en ook David en Stefan, en die maken de laatste tijd toch goeie vooruitgang heb ik de indruk. Lijkt me dus het proberen waard.