- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
),1x75kg(pr!
)
)
)
)
gisteren opnieuw controle bij dokter(lees zakken vullenvandaag gehoord vd dokter dat knieschijf wat verschoven is en ligamenten wat gescheurd,normaal moet het goed komen van zn eigen,anders lichte opertaie.
mag benen trainenzegt hij,maar mag geen pijn doen.
) en groen licht gekregen vd dokter om opbouwend te trainen,en geen operatie(normaal gezien)thx,neef kwam trainen,beetje keufelen en uitleggen,dus meer rustpauzes,mss daarmee dat ik wat pr's neerzette.Gaat goed. Sterke bench en 5x150kg deadlift is ook niet mis!![]()
)

)

)
post bijgewerkt intussenJammer van de deadlift. Hoe ver kwam je, of was het compleet kansloos?

kg

nog eens teruggekeerd naar mn eerste pr-training eind october:
eind october-eind december:
sq 100kg-kg
bp 85kg-103,5kg
dl 160kg-180kg
oh 65kg-77,5kg
niet slecht vind ik na 13 weken trainen
mn doelen eind october waren toen:110-100-170 te halen met nieuwjaar
alles behaald behalve sq door ****ing blessure
volgende week mss enkel cardio

heb geen klagen,ook het squatten begint nu te vlotten na blessure

)
)
(geen enkel probleem)
)

Ik laat later nog wel meer concrete informatie weten, als ik alles met zekerheid kan zeggen.daarna met 20 en 30kg in totaal 120 reps,beetje op souplesse trainen he,na mn blessure,kracht komt wel.Squats met 10kg, wat gebeurt er?
Binnen enkele weken (30 januari) beginnen we weer met sterksteman trainen, als je weer wil meedoen. Je bent sinds de laatste training toch goed vooruitgegaan in gymkracht zie ikIk laat later nog wel meer concrete informatie weten, als ik alles met zekerheid kan zeggen.

)
)
)
)
)
,maar nog steeds gripproblemen met mn linkerhand