Fitness Seller

stronglifts 5x5

f4r0ut

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
58kg
Vetpercentage
26%
Hey,

Vraag mbt bovenstaande onderwerp.

Na al x aantal jaren te hebben gefitnesst, wil ik graag een stronglift schema 5x5 aanhouden. Is het mogelijk met mijn stats dat ik ook gewicht verlies ermee? Aangenomen dat ik in mijn cut zit - en voedingsschema op orde is - en na mijn sets uiteraard cardio bij doe.

Cheers!:)

Alles is mogelijk maar bulken is wel beter bij kracht winnen.
Maar ook tijdens de cut is SL5x5 een goed schema om te volgen

• Topic Starter Topic Starter
Alles is mogelijk maar bulken is wel beter bij kracht winnen.
Maar ook tijdens de cut is SL5x5 een goed schema om te volgen

Ah ok, thanks:)

Primair richt ik me op gewichtsverlies. Daarna wil ik graag aan mijn definitie werken. Dan, echt voornamelijk kracht inwinnen.

StrongLifts is een goed programma om mee te beginnen. Als je in de cut zit, richt je dan voornamelijk op kracht behoud. Sterker worden is beter, maar dat zal alleen lukken als de oefeningen nieuw voor je zijn. :)

• Topic Starter Topic Starter
StrongLifts is een goed programma om mee te beginnen. Als je in de cut zit, richt je dan voornamelijk op kracht behoud. Sterker worden is beter, maar dat zal alleen lukken als de oefeningen nieuw voor je zijn. :)

Hm, tsja.. als je het zo stelt; het zijn iig geen oefeningen die nieuw voor mij zijn. Maar volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit toch? Ik ga sws na 2 weken proberen kilo's bij te pakken.

Afgezien van SL5x5, denken jullie dat het beter is als ik bijv. SL4x8 doe - om sneller gewicht te verliezen? Een vriendin van mij stelt namelijk dat dat beter is - and I know, meer reps. is voornamelijk afvallen... Maar moet ik me eerder aan klassieke SL5x5 houden, of?

Houd het bij klassiek 5x5, dat is beter voor kracht behoud en dus ook spiermassa. Vet verlies komt Door minder eten, niet doe 7 reps meer te doen ;)

Terug
Naar boven