MuscleMeat

Strongman CL 2013

Alex 5de? Mooi man. Goed gepresteerd dus tussen deze titanen.

Thanks voor de post Michael!

• Topic Starter Topic Starter
1. Big Z (natuurlijk altijd goed en sterk, maar had geluk omdat Thor het miniyoke nauwelijsk uitgetild kreeg en dus veel punten verloor).
2. Thor
3. Radzikowski
4. Zaigiris
5. Shampoo
6. Nami
7. Jitse
8. Jimmy
9. Gschiel
10. Fouad
11. Wanat
12. Rudiger
13. Katona (totaal uit vorm, vergrabbelt zich bij de te lichte laadrace en doet stones niet)
14. Jantje Beton (uitgevallen na 1ste onderdeel)

Als ik het me niet vergis

Was niet zo slim van Thor dat hij 5 seconden voor de yoke begon nog een keer wilde voelen hoe zwaar dat ding eigenlijk was, koste hem zijn kracht

De wedstrijd van je leven Big guy !!

Van Jitse stond ik ook enorm versteld eerlijk gezegd, ik wist wel dat ie sterk was maar had niet gedacht dat hij zich in dit veld zo goed staande zou kunnen houden, props

Super gedaan idd Lex!

Wie is die Zaigiris eigenlijk? Nog nooit van gehoord.

Ik kon zelf niet gaan kijken, maar heb via FB e.d. er toch wat van kunnen meepikken. Mooie wedstrijd blijkbaar. En bijzonder knappe prestaties van de Nederlandse jongens! Alex, wat een niveau!
Hopelijk wordt dit binnenkort op Eurosport uitgezonden.

Nederland-Belgie 2-0! Ook de opvolgers van Jarno verslaan Jimmy! Cool! Ben erg benieuwd naar de beelden!

Trouwens, Doetze bedankt!

Was niet zo slim van Thor dat hij 5 seconden voor de yoke begon nog een keer wilde voelen hoe zwaar dat ding eigenlijk was, koste hem zijn kracht

Jep! Ik zei het gelijk tegen de jongens, let op dat hij em bij het fluitsignaal niet uit kan tillen....en verdomd...heeft em waarschijnlijk z'n eerste plek gekost.

Ja, altijd aanwezig door weer en wind. Klasse! :thumb:

Dikke dikke prestatie van Jitse!

Tnx 4 de props mannen. Had de maandag nog een zware squat en dl training achter de kiezen, maar kon 4 dagen rust pakken. Log 130 kg, pr op die $%log, spekglad ding ook, lastig voorslaan. Carry & dragg als 1e aan de beurt tegen Timo. 1 min 13, net binnen de tijd , wat een teringzwaar onderdeel. De meeste buffels gingen hier kapot, 4e plekje. Vrachtwagentrekken ging ook redelijk, 17 ton berg op, halverwege beetje slingeren omdat ik sneller wou dan dat de truck me liet gaan waarschijnlijk. 33 sec. sub top. 430 kg yoke. KOPZWAAR! Bij het uittillen ging ie duidelijk voorover, dus onderrug open gedraaid om te compenseren, 2 keer neer gezet maar wel gefinished en een mooie ontlading van godverdetering ik kan het wel :P Hierna laadrace, pechrace. 3 cilinders tot 120 kg. De 1e 2 gingen supersnel, bij het oppakken van de 120 scheurde er iets in de hamstring, lekker dan, wel doorgegaan en bij het neerleggen op de kar zat mn hand er onder, au!. Dus scheurtje in hamstring, gekneusde hand en gebroken vingertopje. De stones nog..achja ik ben er nou toch..proberen. 120, 140, 160, 170, 180 kg alles er voorzichtig op gelegd, mooi. Lappenmandje even een weekje. Goeie training. Benieuwd naar de uitzending.

Mooi dat je ondanks die ongemakken toch nog die stones erop flikkerde

Terug
Naar boven