AndroidHealthClinic

Strongman training in Aalst (BE)

Een bezoek van de RPB clan aan Woopyland staat voor volgend jaar op de agenda Johan!

• Topic Starter Topic Starter
Haha super, kijk ik al naar uit! :)

all_lies.jpg

Axle: 105
Deadlift: 215 (wil ik ruim over gaan op de 1e event train) :)

28 januari weet ik nog niet of ik kan, de volgende weken kan ik wel altijd normaal gezien :)

Handtekening aangepast en de eerste data erin toegevoegd. Vanaf nu hou ik mijn sig terug up to date zodat je daar telkens de trainingen kan terugvinden.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Dec 2011 om 22:00 ----------

Records update:

w1bcx0.png

Ik kom den 28e :)

Flink!

Aanwezigen op de eerste training:
- Ikzelf
- Wauter
- Possessed
- Buell
- ...?

komen thomas of steven niet ?

Van Thomas al een hele tijd niets gehoord. Vermeir zie ik volgend weekend, zal het eens vragen dan. Maar denk dat zijn cursussen dan bezig zijn dus dat hij niet zal kunnen.

Is er interesse om zaterdag de 21ste al te trainen? Ik heb eigenlijk geen zin om nog te wachten :D Dit weekend kan ik alleszins zelf niet, maar daarna is er voor mij geen enkel belet.

• Like
Waarderingen: koef
Is ook goed voor mij :)

Ok. Dan zijn we met minstens 2 en kunnen we dus gewoon trainen! Misschien dat er nog volk volgt :)

Deze zondag ga ik samen met Vermeir de yoke eens fixen zodat die makkelijker verstelbaar wordt. Ik probeer ook de log al naar daar verhuisd te krijgen.

Mijn planning voor de 21ste:
- deadlift (2x5)
- yoke
- log (axle als ik hem nog niet verhuisd gekregen heb, maar ik ga er van uit van wel)
- carry & drag (biervat + sled pull, voorronde)
- stones over yoke

We hebben vandaag aan de yoke gewerkt. Deze kan nu makkelijk met de hand versteld worden. Gaat ons echt een hoop tijd, moeite en lawaai tijdens de training schelen :)
Enige probleem is dat er nog geen nieuwe gaatjes in zitten, waardoor hij momenteel compleet onbruikbaar is :p Hebben we een staalboortje voor nodig, want met de metaalboor kregen we enkel de verf er af. Daar gaan we woensdag proberen voor zorgen, zodat we zaterdag dus gewoon met de yoke kunnen trainen.

We hebben vandaag aan de yoke gewerkt. Deze kan nu makkelijk met de hand versteld worden. Gaat ons echt een hoop tijd, moeite en lawaai tijdens de training schelen :)
Enige probleem is dat er nog geen nieuwe gaatjes in zitten, waardoor hij momenteel compleet onbruikbaar is :p Hebben we een staalboortje voor nodig, want met de metaalboor kregen we enkel de verf er af. Daar gaan we woensdag proberen voor zorgen, zodat we zaterdag dus gewoon met de yoke kunnen trainen.

Mooi werk:)

Btw, er liggen ook een droogkast en wasmachine klaar om leuke medleys mee te doen :)

21 januari:
- ik
- Buell

mijn planning
- deadlift
- yoke
- log
- carry & drag (biervat + sled pull, voorronde)
- stones over yoke
mocht de yoke toch niet klaar geraken (maar ik ga er van uit van wel), dan worden het farmers

28 januari:
- ik
- Buell
- Wauter
- Possessed
- Sanca?
- team Sanca?

mijn planning
- deadlift
- farmers (of yoke mocht die dit weekend niet gedaan kunnen worden)
- log
- laadrace met wasmachine, biervat,...
- hussafelt stone
- stones op circle

Ik heb het hier al eens ergens geschreven maar ik zou iets van yoke, farmers, stones en een sledpull doen als afsluiter. Misschien deadliften. Voor mij hoef je niet precies de yoke tegen dan af te werken.

Aangezien de kans blijkbaar klein is dat er dit jaar een NCC komt, wil ik nog wel eens een kleine wedstrijd in Woopyland organiseren.
Dit zal dan waarschijnlijk het weekend na de finale worden (14 juli), dus dat is nog wel even. Een deelnemer of 10-12, gericht naar C-niveau. Met terug zelfgemaakte tshirts en bekers. We zullen de wedstrijd "De sterkste fan van Woopy" noemen ofzo :)

Is hier interesse voor?
Voorstellen voor de onderdelen?

Als ik niet op vakantie ben kom ik af

Onderdelen:

Deadlift max
Stones
Medley (Laadrace of Yoke & Farmers) of beide :D
Loglift

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven