MuscleMeat

Strongman training in Aalst (BE)

• Topic Starter Topic Starter
Die datum kan ook nog wel wat verschoven worden uiteraard he :) Mogelijk kan dat ook op een weekend tussen voorronde en finale, aangezien ik in die periode waarschijnlijk toch veel bij Jimmy ga gaan trainen. Dus dan de ene dag training voor mij, de andere dag wedstrijd.

Lijkt wel fun. :D

Iedereen die een t-shirt van Team Sanca (zelf gesponsord ofkeurs) aandoet mag met me mee (nog heel even onder voorbehoud maar ik kom al 95% zeker)

Team sanca. :D:D

Team sanca :)

Ik heb aan de startpost een planning toegevoegd tot en met de voorronde van België. Deze planning is uiteraard onder voorbehoud, maar ik verwacht niet dat er veel wijzigingen zullen gebeuren. Er staan 2 weekends in waarin er NIET getraind zal worden, en 2 waar de training op zondag ipv zaterdag zal vallen. Wie die 2 weekends toch wil trainen, stel ik voor om eens een training bij Jimmy mee te pikken.
Over de trainingen na de voorronde kan ik nog niet teveel zeggen. Ik zal dan zelf waarschijnlijk tot en met de finale bij Jimmy gaan trainen. De trainingen bij mij gaan dan gewoon door, maar dan natuurlijk op de dag dat er bij Jimmy niet getraind wordt. Trainen ze bij Jimmy bv op zaterdag, dan zullen de trainingen in Woopyland vanaf dan tijdelijk op zondag vallen. Trainen ze daar zondag, dan verandert er voor jullie niets. Dat moet ik nog eens navragen en laat ik zeker nog op tijd weten.

Er is verder nog belangrijk nieuws!
Van zodra ik een auto heb (binnen enkele weken hoop ik), zal mijn volledige homegym ook verhuizen naar Woopyland! Dat heeft verschillende redenen waarover ik hier niet in detail ga gaan.
Dit heeft enkele zaken als gevolg:
- Meer schijven! Ondertussen een kleine 1000kg gok ik, dus de kans dat we nog eens schijven tekort hebben is nihil.
- Alle powerlift oefeningen kunnen nu gedaan worden door de aanwezigheid van een cage, free rack, bands, deftig bankje,...
- 2 extra barbells, een extra axle, een hex bar en 2 verstelbare dumbbells.

Pret verzekerd dus :)

Ik heb aan de startpost een planning toegevoegd tot en met de voorronde van België. Deze planning is uiteraard onder voorbehoud, maar ik verwacht niet dat er veel wijzigingen zullen gebeuren. Er staan 2 weekends in waarin er NIET getraind zal worden, en 2 waar de training op zondag ipv zaterdag zal vallen. Wie die 2 weekends toch wil trainen, stel ik voor om eens een training bij Jimmy mee te pikken.
Over de trainingen na de voorronde kan ik nog niet teveel zeggen. Ik zal dan zelf waarschijnlijk tot en met de finale bij Jimmy gaan trainen. De trainingen bij mij gaan dan gewoon door, maar dan natuurlijk op de dag dat er bij Jimmy niet getraind wordt. Trainen ze bij Jimmy bv op zaterdag, dan zullen de trainingen in Woopyland vanaf dan tijdelijk op zondag vallen. Trainen ze daar zondag, dan verandert er voor jullie niets. Dat moet ik nog eens navragen en laat ik zeker nog op tijd weten.

Er is verder nog belangrijk nieuws!
Van zodra ik een auto heb (binnen enkele weken hoop ik), zal mijn volledige homegym ook verhuizen naar Woopyland! Dat heeft verschillende redenen waarover ik hier niet in detail ga gaan.
Dit heeft enkele zaken als gevolg:
- Meer schijven! Ondertussen een kleine 1000kg gok ik, dus de kans dat we nog eens schijven tekort hebben is nihil.
- Alle powerlift oefeningen kunnen nu gedaan worden door de aanwezigheid van een cage, free rack, bands, deftig bankje,...
- 2 extra barbells, een extra axle, een hex bar en 2 verstelbare dumbbells.

Pret verzekerd dus :)

No more halfdronken oefeningen doen op woopyfeestjes :(

Wel als het bij hen is :p

De yoke is klaar voor gebruik! De laagste stand is nog wat lager uitgekomen dan hij al was (moeilijker voor mij dus) en vanaf dan is er om de 15cm een gat. Dat is vrij veel, maar denk niet dat er veel problemen zullen mee zijn. Als het ene gat toch net te hoog blijkt te zijn, moet je het volgende gat maar gebruiken en dan iets hoger uittillen. De hoogste stand is exact 1m80 aan de bovenkant (denk niet dat iemand die ooit zal gebruiken :) ). Is wel leuk voor hoge stones :D

Verder heb ik het kot daar wat opgeruimd. We zijn er klaar voor :)

Ik heb ook eens gekeken in de garage waar de homegym zou komen, maar blijkt dat daar geen licht is. Niet zo praktisch dus. We zien wel wat we er mee doen. Desnoods zo'n spot, al vraag ik me af of dat niet storend gaat zijn.

28 januari:
- ik
- Buell
- Wauter
- Possessed
- Sanca?
- team Sanca?

mijn planning
- deadlift
- farmers
- log
- laadrace met wasmachine, biervat,...
- hussafelt stone
- stones op circle

Is er iemand die een half uurtje vroeger kan komen die met mij even langs de Gamma wil rijden (Sanca of Possessed dan, aangezien Buell en Wauter geen auto hebben :))? Ik zou nog wat rubber tegels en een nieuwe voorraad WD40 willen kopen voor we aan de training beginnen.

Ja ik wil wel, maar ik ga die farmers meehebben waardoor er geen plaats in de auto zal zijn. Of ik moet ze eerst afzetten bij woopyland3?

Geregeld :) Hoe zit het met team Sanca? Aanwezig?

Ik heb nog niet 100% zekerheid van mn team en alleen is het me een net iets té lange rit

Is er een mogelijkheid om stonecircle te doen? Wat als het de hele dag gaat regenen?

Was ik wel van plan ja.
Als het regent, hebben we natte stones :p

Mocht het echt te hard regenen, dan kunnen we de stones onder een afdakje doen, maar dan gaat het over de yoke worden. De circle daar doen is een beetje te gevaarlijk met de auto van de bewoner die daar geparkeerd staat. Maar goed, zo erg zal het wel niet worden zeker.

En de overige events als het te hard regent?

Deadlift kan onder dat afdak, log ook.
Farmers, laadrace, hussafelt,... als het echt enorm hard regent, is dat best lastig, maar het moet toch zeer hard regenen voor we p*ssy genoeg gaan zijn om die niet te doen zeker? :p Mocht het toch zo zijn, beetje improviseren. Farmer hold, crucifix,... weet ik veel :p

Voorlopig voorspellen ze zaterdag droog weer met ook geen regenachtige dagen in de buurt die de komende dagen nog naar zaterdag kunnen verschuiven.

mijn farmers zijn bestand tegen wolkbreuken en rukwinden van 100+km/u:D

Terug
Naar boven