- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb aan de startpost een planning toegevoegd tot en met de voorronde van België. Deze planning is uiteraard onder voorbehoud, maar ik verwacht niet dat er veel wijzigingen zullen gebeuren. Er staan 2 weekends in waarin er NIET getraind zal worden, en 2 waar de training op zondag ipv zaterdag zal vallen. Wie die 2 weekends toch wil trainen, stel ik voor om eens een training bij Jimmy mee te pikken.
Over de trainingen na de voorronde kan ik nog niet teveel zeggen. Ik zal dan zelf waarschijnlijk tot en met de finale bij Jimmy gaan trainen. De trainingen bij mij gaan dan gewoon door, maar dan natuurlijk op de dag dat er bij Jimmy niet getraind wordt. Trainen ze bij Jimmy bv op zaterdag, dan zullen de trainingen in Woopyland vanaf dan tijdelijk op zondag vallen. Trainen ze daar zondag, dan verandert er voor jullie niets. Dat moet ik nog eens navragen en laat ik zeker nog op tijd weten.
Er is verder nog belangrijk nieuws!
Van zodra ik een auto heb (binnen enkele weken hoop ik), zal mijn volledige homegym ook verhuizen naar Woopyland! Dat heeft verschillende redenen waarover ik hier niet in detail ga gaan.
Dit heeft enkele zaken als gevolg:
- Meer schijven! Ondertussen een kleine 1000kg gok ik, dus de kans dat we nog eens schijven tekort hebben is nihil.
- Alle powerlift oefeningen kunnen nu gedaan worden door de aanwezigheid van een cage, free rack, bands, deftig bankje,...
- 2 extra barbells, een extra axle, een hex bar en 2 verstelbare dumbbells.
Pret verzekerd dus![]()

). Is wel leuk voor hoge stones 

28 januari:
- ik
- Buell
- Wauter
- Possessed
- Sanca?
- team Sanca?
mijn planning
- deadlift
- farmers
- log
- laadrace met wasmachine, biervat,...
- hussafelt stone
- stones op circle
)? Ik zou nog wat rubber tegels en een nieuwe voorraad WD40 willen kopen voor we aan de training beginnen.
Mocht het toch zo zijn, beetje improviseren. Farmer hold, crucifix,... weet ik veel 
mijn farmers zijn bestand tegen wolkbreuken en rukwinden van 100+km/u![]()