Fitness Seller

Strongman training in Aalst (BE)

Aight, count us in !!

• Topic Starter Topic Starter
Is er iemand die een klein radiootje kan meebrengen? Er staat ter plaatse een radio, maar die speelt geen cd's meer. Afgelopen weekend hebben we getrained op een hoop 90's klassiekers, Madonna, Natalia en die k*thollander van "Ik neem je mee".

"Ik neem 'em mee, ik neem mn radio mee, ik neem 'em mee, als ik 'em achteraf maar niet vergeet"

al heb ik liever dat iemand anders ene fixt ;)

Als Wauter de computerboxen kan meebrengen die hij ging zoeken, valt er wel iets te regelen met mijn mp3 speler. Maar hij was dacht ik nog niet zeker of dat ging lukken.

Komt er een bandje optreden? Of ga je zelf zingen?

Ik heb in de fluistergangen gehoord dat Disurbed afkomt :cool:

Ik neem mijn Singstar mee!

Iedereen er al klaar voor? Ik alvast wel, gaat een mooi dagje worden :D

Ik ook, juist nog wat licht gaan trainen voor alles soepel te hebben voor morgen! :D

Ik heb goed weer besteld, hopelijk ben ik niet in zak gezet.

Ze hebben dat vandaag al geleverd blijkbaar. Weet niet wat de houdbaarheidsdatum was..

Zal iemand anders zijn bestelling geweest zijn. Het werd wel in een pakket geleverd door dnp, dus als ze aanbellen en ik zit bv op het wc en doe niet binnen de 0.0000000000001 seconden open zijn ze wel terug weg.:(

Ah maar er is geen wc in Woopyland, dus no worries :)

Mooi filmpje, alleen jammer dat mn wraak op de wasmachine en droogkast OH walk ontbreken :D

Sanca, i know you're hardcore... maar daar zo lopen in je korte broek en shirtje (als het goed is bezweet) in deze weersomstandigheden zware events doen is echt niet slim man...

Niet vergeten dat ik ook een bouwvakker ben en wel wat kan hebben, gisteren was gewoon een mooie lentedag trouwens :P

Temperatuur viel best mee ja :)

Anyway, volgende training: zaterdag 4 februari, 14u.
Wie komt?

Mijn planning:
- deadlift
- yoke
- log
- carry & drag (keg + slee)
- stones over yoke

Terug
Naar boven