AndroidHealthClinic

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Het zou kunnen dat ik ook afkom hoewel ik denk da ik daar nog ni veel zal kunnen komen doen. Ben echt wel absolute beginner en ik vrees da ik sommige gewichten toch ni zal kunnen pakken. Langs de andere kant vind ik het dan wel weer interesant omdat ik dan wel al kan zien waar ik sta. In elk geval als ik kom zal ik mijn vel duur verkopen :p

Mijn eerste training die ik mee deed bij Woopy, was na 6maand wat gespeeld te hebben in een gym, ik had zelfs nog nooit gedeadlift.
Als je een beetje basiskracht hebt moet het wel lukken hoor + je leert er ook wel wat van.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er niet zo van op de hoogte aangezien ik niet bepaald veel naar Nederland ga :p
Je kan bij g-men in Baarn trainen, of bij Alex Moonen in Nederlands Limburg ergens. Voor zover ik weet heeft Fouad ook iets (toch?) en is er in Friesland ook nog ergens iets dacht ik. En ik denk dat er nog wel wat adresjes zijn. Anders moet je maar es wat mensen contacteren of een topic starten, want denk niet dat ze hier allemaal kijken :)

Zal binnenkort dan is een topic starten daarover. :)

Heb momenteel toch te weinig tijd om naar zo'n training te gaan. :(

Mijn eerste training die ik mee deed bij Woopy, was na 6maand wat gespeeld te hebben in een gym, ik had zelfs nog nooit gedeadlift.
Als je een beetje basiskracht hebt moet het wel lukken hoor + je leert er ook wel wat van.

Dat is voor mij dan ook vrij belangrijk. Kan mij wel al richten op technieken e.d. en voor de rest zie ik wel. Dus kans is groot da ik er bij ben binnenkort.

Zal binnenkort dan is een topic starten daarover. :)

Heb momenteel toch te weinig tijd om naar zo'n training te gaan. :(

Zoek eens rond in de "Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen" sectie er is ergens een topic waarin de plaatsen van Nederland + hun materiaal vermeld stonden, dacht ik.

Ik ga komen de 15e januari, eens afwisseling op de gymtrainingen :)

Ik ben daar ook wel heel benieuwd naar eigenlijk :D

Voorlopig hebben we dus:

- Ik
- Buell Be
- Protvis
- Strong1976
- Vermeirio
- Sanca en Bert (uitvluchten worden niet aanvaard!)
- Possessed (misschien)
- Koef (misschien)

Als er genoeg volk is, zorg ik voor drank achteraf en gaan we frieten halen ofzo :D

Laatst bewerkt:
Ik kom ook.

Mooi, aangepast :)

normaal niets op agenda die dag,dus als het weer toelaatbaar is,ben ik er zeker bij:)
(we gaan daar allemaal geowned worden door buell be:sad::p)

K'ga hier op de duur nog moeten zien dat er niet te VEEL volk komt :p

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Geld meedoen voor een pakske te kopen, elk zijn eigen? Of hoe gaat dat gebeuren :p

Potje leggen wie er mee eet he :)

Geld meedoen voor een pakske te kopen, elk zijn eigen? Of hoe gaat dat gebeuren :p
Woopy gaat zijne frietketel aanleggen:p

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

K'ga hier op de duur nog moeten zien dat er niet te VEEL volk komt :p

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Potje leggen wie er mee eet he :)
10 man is al meer dan genoeg,want anders lopen we in elkaarse weg:p

De buren kloten met tire flips :D

Kheb normaal ook niks te doen. Dus ik kan er dan wel bij zijn. Frieten klinkt goe. Ik breng in elk geval een six pakske duvel mee voor wie wil :) kwestie van gezond te blijven

Terug
Naar boven