XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

tja keg het maar eens uit aan je huisbaas...
mss in het vervolg log buiten doen he,regen of geen regen:p
cool filmpje,maar ik vraag me af,hoe je kan knippen in die filmpkes,bij mij lukt dat nie:p
ja pakt daar nog veel met dienen viking-tire-3man-bak-deadlift (ofzoiets:p)
dienen enen zijn rug bij zn deadlifts ziet er toch niet goed uit:eek:

cool filmpje,maar ik vraag me af,hoe je kan knippen in die filmpkes,bij mij lukt dat nie:p

Niet gedacht aan stabiliteitsproblemen bij een nat terras (schuivende voeten) ?

• Topic Starter Topic Starter
Mja in't vervolg gewoon zorgen dat er steeds iemand achter staat, dan komt dat wel goed :) De log naar voor laten vallen is nog zo erg niet. Naar achter is gevaarlijker :p Ruit kon kapot zijn, frigo kon kapot zijn, stapel cd's die er stond, een tas vol spullen als gsm en gevulde flessen shakes,... Of hij kon zich ernstig geblesseerd hebben. Dan valt een stuk plastiek uit de deur en een paar gebarsten tegels nog goed mee :p

Knippen in movie maker: filmpje selecteren, naar punt gaan waar je wil splitsen en daar pauzeren, bewerken, splitsen, en dan het deel dat je niet nodig hebt deleten.

Ik kan het filmpje niet zien ??? :(, maar die man zou ik wel eens kunnen zijn? Wat ziet er niet goed uit? Mijn lowerback was zo i zo hol en upperback is steeds krom, is van nature uit al krom, ik krijg die niet recht.
Was een PR van +35kg en op moment zelf + dag nadien niets te voelen in mijn rug.

Goeie shit gasten.

Ik zie dat Bertha geownd is door Youri

Yes! Op het filmpje staat zijn poging om haar te schouderen (en eventueel te pressen) maar dat was nog net iets teveel van het goede :p Al kwam hij best hoog! Hij is voorlopig ook de enige die er tot nu toe in geslaagd is er in bearhug mee te stappen.

Heel leuk Woopy. Voor je het weet heb je 30 man over de vloer!

Veel meer dan vandaag moet het toch niet worden, was nu soms al lastig om overal langs te kunnen :D

Ik kan het filmpje niet zien ??? :(, maar die man zou ik wel eens kunnen zijn? Wat ziet er niet goed uit? Mijn lowerback was zo i zo hol en upperback is steeds krom, is van nature uit al krom, ik krijg die niet recht.
Was een PR van +35kg en op moment zelf + dag nadien niets te voelen in mijn rug.
kan zijn dat u het was,ja uw bovenrug was nogal krom

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Yes! Op het filmpje staat zijn poging om haar te schouderen (en eventueel te pressen) maar dat was nog net iets teveel van het goede :p Al kwam hij best hoog! Hij is voorlopig ook de enige die er tot nu toe in geslaagd is er in bearhug mee te stappen.
wat weegt bertha nu?

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Een luttele 50kg :p zielig he.

Ik film ook al wel eens, om te knippen gebruik ik Virtual Dub

Nieuw in Woopyland:

Nieuwe log
[afbeelding niet meer beschikbaar]
27cm diameter (tov 23cm voor de blauwe log), 55kg leeggewicht (tov 85kg voor de blauwe)

Fat DB's
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Leeggewicht 11,7kg (met 2 sluitingen ronden we dus af op 12kg :) )

Plan is om aan 1 van de DB's 6 schijven van 5kg vast te lassen (voor een totaalgewicht van 42kg dus). Dan is dat al een basis aan schijven die niet kunnen rollen, en die je dus stevig op de schouder kunt leggen. Meer schijven toevoegen kan dan nog altijd, en zal denk ik niet storen dat die dan wel kunnen draaien.

Verder plan ik de trainingen zo snel mogelijk terug te hervatten. Vermoedelijke startdatum is zaterdag 15 januari. Ik weet niet of de tuin dan al in goede staat zal zijn om loop-onderdelen op te doen, maar daar vinden we wel iets op :)
Verder zijn er nog plannen voor 2 zwaardere biervaten, en stones (80 - 100 - 120 - 140kg).
Als we dan terug starten, gaan we ook eens nieuwe onderdelen op de recordslijst zetten. Log blijft er in, verder misschien bak deadlift, laadrace met 4 vaten, stone op reps, yoke? Ofzo.. Zien we dan nog wel :)

Laatst bewerkt:
Goed bezig daar in Woopyland :cool:

nu nog kraampjes, mascotte en je kan zo entree gelden vragen :D

ziet er goed uit,heb er al zin in:lifter:

van waar is die log?

Joeri Polfliet

Terug
Naar boven