AndroidHealthClinic

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
Kheb normaal ook niks te doen. Dus ik kan er dan wel bij zijn. Frieten klinkt goe. Ik breng in elk geval een six pakske duvel mee voor wie wil :) kwestie van gezond te blijven

Mooi! We blijven tenslotte toch sportmannen he.
Breng een paar biervaten mee ook als je de kans hebt :p

Als ik met de bus kom, ben ik er al om 12:45 :D
Ik heb geen latere bus btw want ik moet ook een trein nemen.

Helemaal geen grapje :p Al zal er niet veel klaarzetten zijn als het een binnentraining wordt :)

Ik heb btw een groter bord! Dus we kunnen meer records bijhouden!
Zoals Wauter vorig jaar al voorstelde, kunnen we er squat, bench en deadlift bijzetten. Die records moeten dan uiteraard niet persé hier ter plaatse gezet worden :)

we gaan niet naar huis voor dat iedereen daar minstens 1 pr gezet heeft:fire:

Hopelijk kan er buiten gespeeld worden!!!

Helemaal geen grapje :p Al zal er niet veel klaarzetten zijn als het een binnentraining wordt :)

Ik heb btw een groter bord! Dus we kunnen meer records bijhouden!
Zoals Wauter vorig jaar al voorstelde, kunnen we er squat, bench en deadlift bijzetten. Die records moeten dan uiteraard niet persé hier ter plaatse gezet worden :)

Tof, zijn wel oefeningen die er ook bij mochten:) Als je na mijn examens ook nog eens een training doet met een paar man kom ik langs, juist zien dat ik mezelf een beetje in toom houd:D

Wauter: De bedoeling is om elke week te trainen he. Naarmate de wedstrijden dichterbij komen, wil ik regelmatig eens bij Jimmy gaan trainen, maar dat is voorlopig nog een eindje weg.

Tenzij het echt heel hard regent, wordt er gewoon buiten getrained. Een beetje regen kan geen probleem zijn :) Maar bij teveel regen, wordt het wel gewoon te gevaarlijk om bv yoke te doen. Dan is er keuze tussen drassig gras of natte rubbermatjes :p
Maar dingen als bak deadlift, viking press, log press, farmer hold,... kunnen gewoon gedaan worden natuurlijk. Desnoods regel ik wel een tentje :)

wie komt er nu allemaal al?kan zijn dat mn broer ook meekomt,maar tis niet zeker,want tis nogal een belover:p

Lijkt me sterk dat ze in Limburg sneller zijn met IETS :)

Terug
Naar boven