- Waardering
- 101
- Lengte
- 1m84
moet ik dringend ook eens terug gaan doen.
tireflips dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet ik dringend ook eens terug gaan doen.

Kheb normaal ook niks te doen. Dus ik kan er dan wel bij zijn. Frieten klinkt goe. Ik breng in elk geval een six pakske duvel mee voor wie wilkwestie van gezond te blijven

Nog maar juist de buren gekloot misschien?moet ik dringend ook eens terug gaan doen.
tireflips dan![]()

nee zij mij

Mooi! We blijven tenslotte toch sportmannen he.
Breng een paar biervaten mee ook als je de kans hebt![]()
je kunt alles al klaar zetten dan,dat wij geen tijd te verliezen hebbenAls ik met de bus kom, ben ik er al om 12:45
Ik heb geen latere bus btw want ik moet ook een trein nemen.
(grapje
)
Al zal er niet veel klaarzetten zijn als het een binnentraining wordt 

Helemaal geen grapjeAl zal er niet veel klaarzetten zijn als het een binnentraining wordt
Ik heb btw een groter bord! Dus we kunnen meer records bijhouden!
Zoals Wauter vorig jaar al voorstelde, kunnen we er squat, bench en deadlift bijzetten. Die records moeten dan uiteraard niet persé hier ter plaatse gezet worden![]()
Als je na mijn examens ook nog eens een training doet met een paar man kom ik langs, juist zien dat ik mezelf een beetje in toom houd
als we binnen moeten spelen,kunnen we zowel thuis blijven he.
Maar bij teveel regen, wordt het wel gewoon te gevaarlijk om bv yoke te doen. Dan is er keuze tussen drassig gras of natte rubbermatjes 

als we binnen moeten spelen,kunnen we zowel thuis blijven he.
kom je ook?
in onze tijd was het examens VOOR nieuwjaarIk ga Bert tussen zn boeken uitsleuren en dan komen we meespelen!

bert zit toch in hasselt? daar zijn de examens toch al voorbij...?Ik ga Bert tussen zn boeken uitsleuren en dan komen we meespelen!
lolLijkt me sterk dat ze in Limburg sneller zijn met IETS![]()